וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי מינוג היא הכוכבת הכי נוצצת ברשת

18.12.2020 / 7:30

הזמרת האוסטרלית מציינת קאמבק מוצלח ורושמת הישג יוצא דופן בבריטניה אחרי הוצאת האלבום החדש. לקראת חג המולד, היא לבשה שמלה סקסית של מעצב לבנוני ידוע - ויצאה לסשן צילומים

אימג'בנק GettyImages

כוכבת הפופ האלמותית קיילי מינוג חותמת רשמית את הקאמבק המוצלח שלה אל אור הזרקורים עם צמד תמונות זוהרות באינסטגרם. אפשר בהחלט להכריז שמינוג נכנסה אל תקופה טובה בקריירה ובגיל 52, עם אלבום חדש בשם DISCO, הגיעה כבר לראש טבלת האלבומים הנמכרים בבריטניה - הישג שלגמרי מצדיק תעופה עצמית.

השבוע העלתה כאמור צמד תמונות לאינסטגרם שמוכיחות שהמילה "להזדקן" ממש לא תקפה לגביה. הזמרת האוסטרלית, שכבר השוויצה בפיגורה הלוהטת בכמה הזדמנויות, הצטלמה בשמלה סטרפלס תכולה עם שסע עמוק ועיטורי אבנים נוצצות של המעצב הלבנוני ג'ורג' חובייקה. את שמלת המחוך הסקסית היא לבשה לטובת צילומי ספיישל טלוויזיוני לחג המולד, שבו שרה דואט עם זמרת אוסטרלית נוספת דלתא גודרם, אליה צירפה גם סנדלי עקב מנצנצים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התמונות האחרונות מתכתבות בצורה מושלמת עם חשבון האינסטגרם שהזמרת מטפחת לאחרונה. יותר משני מיליון עוקבים נחשפים ללא מעט תמונות סקסיות שלה לבושה בהידור וזוהר, כיאה לתדמית מלכת הפופ שהיא מנסה לשדר - ובצדק, כזו ששורדת בתעשיית המוזיקה כבר שנים ארוכות. הסטייליסט הצמוד, פרנק סטראחן, גם כן דואג לקדם את התדמית האופנתית של הכוכבת עם חיבור למותגי על משמלת מיני כסופה של ז'אן פול גוטייה, שמלת קטיפה כחולה של ראיסה ונסה ועקבים של אלכסנדר ווטייה עם גרביונים שחורים ועיטורי נקודות, עוד שמלת סטרפלס ססגונית של סקיאפרלי וגם הצצה למאחורי הקלעים עם חלוק קטיפה טורקיז קצרצר כשהכול על טהרת הנצנצים וצבעוניות עזה.

עוד בוואלה! אופנה

מצטרפת למועדון 51 הלוהט: קיילי מינוג בבגד גוף סקסי

לכתבה המלאה

כאמור, לאחרונה מינוג עשתה היסטוריה בבריטניה, לאחר שאלבומה החדש התמקם במקום הראשון במצעדים ובכך הפכה לאישה הראשונה שהגיעה למעמד הזה במשך חמישה עשורים שונים. בריאיונות שקיימה בזמן האחרון הודתה כי היא סובלת מחוסר ביטחון בכל הנוגע לקריירה שלה, דבר שלא משתמע מהתמונות האחרונות שלה ברשת. "ביקרו אותי הרבה על הקול שלי לאורך השנים", אמרה בריאיון לווג. "הקולות נשארו לי בראש, ניסו לשכנע אותי שאני לא יכולה לשיר. יש לי הרבה חוסר ביטחון ולהתמודד עם זה, זה קשה". על אף הלבטים בנוגע לכישורים המוזיקליים, ברשת החברתית ניכר כי היא כבר שוחה בביטחון. ייתכן וזה בכלל הצוות שדואג לפמפם תדמית רותחת, אבל היי, אנחנו כאן כדי ליהנות מהדיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully