וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבת קדימה: היילי ביבר מדגימה איך לובשים נכון את הצבע של העונה הבאה

16.12.2020 / 7:43

הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות שבהן היא לובשת את מדי הקורונה - סט טרנינג - לצד שדרוג בצבע ירוק עז בדוגמת וסט ניילון נפוח ואיט-בג. קולקציות אביב-קיץ 2021 חושפות כי ירוק זהו הגוון הנכון לעונה הבאה. אפילו הבעל ג'סטין ביבר החמיא

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

בישראל החורף עדיין לא הגיע לשיאו, ויש הרבה ימים שמשיים לצד ימים גשומים, אבל בעולם האופנה העיניים נשואות כבר אל עבר קולקציות אביב-קיץ 2021. מבט מהיר על מה שמתוכנן לנו לעונה החמה הבאה מגלה שאחד הצבעים הכי דומיננטיים במלתחה שלנו ברגע שהטמפרטורות שוב יעלו הוא ירוק עז. אפשר היה לראות הרבה ממנו על המסלול של ורסצ'ה, גם ויקטוריה בקהאם נתנה לו נוכחות אך שילבה אותו עם צבעים מאזנים ומרגיעים כמו ורוד פודרה וחום קאמל, וגם המעצבת מולי גודארד הציגה בגדים בשילובי ירוק.

בגזרת המשפיעניות מי החליטה לעשות כבוד לצבע הבולט של העונה החמה היא היילי ביבר בולדווין, שהעלתה לאינסטגרם שלה תמונה בלוק אפור-ירוק של בית האופנה בוטגה ונטה, ועל הדרך הדגימה כיצד עובדים איתו נכון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ביבר, אחת ממלכות הסטריט סטייל הבלתי מעורערות, שיתפה שתי תמונות שלה תחת הכותרת: "אני בירוק", מה שמראה שגם היא הבינה שצריך להתחיל לאבזר את הארון בפריטים בצבע הזועק. ביבר לבשה טרנינג אפור - סט של מכנסיים וסווטרשירט, שאלו הם כמובן המדים של תקופת הקורונה באווירת הריחוק החברתי, ומעליהם שידרגה בווסט ניילון נפוח בצבע ירוק של בית האופנה בוטגה ונטה. בידה אחזה את אחד התיקים המזוהים ביותר עם בית האופנה, כזה שזכה לטייטל הנוצץ 'איט -בג', מדגם שנקרא מיני ג'ודי ועלותו 1,835 דולרים. להשלמת הלוק, נעלה ביבר סניקרס של נייק מדגם אייר פורס 1 וענדה עגילי זהב.

המעריץ מספר 1 של הדוגמנית, בעלה ג'סטין ביבר כמובן, פירגן לה בפומבי והשאיר תגובה מתקתקה על הפוסט באינסטגרם: "את האדם החמוד ביותר שהעיינים שלי אי פעם ראו. זה הכול, נקודה". ביבר גרף יותר מ-6,000 לייקים, והספירה כמובן נמשכת. מלבדו, רבים ורבות החמיאו לבחירה בלוק ואף סימנו לעצמם את הווסט כפייבוריט ואת הצבע כנכון ביותר לעונה הבאה.

עוד בוואלה! אופנה

"אני לא מתלבשת בשבילו": השער הרותח של היילי וג'סטין ביבר

לכתבה המלאה

ביבר, כאמור, מדגמנת פריטים מתוך קולקציית אביב-קיץ 2021 של בוטגה ונטה, שגם הם מתיישרים עם הבשורה הירוקה לעונה הבאה, כפי שנראו על מסלולים רבים. אלא שבית האופנה האיטלקי לקח את הסגידה לצבע צעד אחד קדימה - בתצוגה של הקולקציה שהתקיימה וצולמה באוקטובר בלונדון בנוכחות קהל ששמר על ריחוק משמעותי, המסלול נצבע ירוק ומרבית מהבגדים גם הם בצבע הספציפי הזה. דניאל לי, המעצב הראשי אמר על הקולקציה: "רציתי ליצור עולם ויקום מאוד זוהר אבל גם חשוף וטהור. תמיד עניין אותי הרעיון הזה של איך אפשר להרגיש אלגנטיות ונוחות בו זמנית. זו באמת המשימה שלי עבור בוטגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully