וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא ג'יג'י, דודה בלה: החדידיות בהופעה פומבית ראשונה עם התינוקת

את שמה של התינוקת של ג'יג'י חדיד וזאין מליק העולם עוד לא יודע, אבל הנה סשן פפראצי ראשון ליורשת העצר בת השלושה חודשים. על תקן שומרות הראש השיקיות - האחיות חדיד

ג'יג'י חדיד בתצוגה של שאנל בפריז/אינסטגרם

הן שהו חודשים בחווה בפנסילבניה, הסתתרו מצלמי הפפראצי בחודשי ההיריון, אבל כעת הגיע הזמן לצאת לאור. ג'יג'י חדיד וזאין מליק נחתו בניו יורק סיטי והאימא הטרייה יצאה לסיבוב ברחובות עם התינוקת. שם ליורשת העצר עדיין לא פורסם, אבל פפראצי רשמי ראשון כבר אפשר לציין, גם אם לא רואים כלום מבעד לעגלה. בדיוק כאן ניקח רגע פאוזה ונציין, מבלי חלילה לפקפק בכישורי האימהות של חדיד, כי זווית העגלה מעט מוזרה ביחס לתינוקת בת שלושה חודשים, אבל עדיין נחמדה הבחירה בעגלת בוגבו קלאסית בשחור ולבן.

ג'יג'י חדיד. בקגריד, בקריד
לא רואים פנים, אבל השיער בשיאו. ג'יג'י חדיד והבת בעגלה/בקריד, בקגריד

אז אחרי ששחררנו מהסיסטם שלנו את הטיפים בדמות יועצת מטיפת חלב, נעבור לבדוק מה לבשו אימא ג'יג'י והדודה בלה שהצטרפה לטיול במנהטן. חדיד בת ה-25 פיזרה את שיערה המופלא, שלא נראה כי סובל מעייפות של אחרי לידה, חבשה כובע מדליק של בריקסטון ועגילי חישוק זהובים לצד לוק שחור שמתחתיו בצבץ ז'קט ג'ינס עם צווארון בעיטורים אצטקיים. נרשם גם מעיל דמוי מגבת בגזרת בלשים וחגורה נקשרת במותן, נעלי ד"ר מרטינס שחורות ב-149 פאונד עם אבזם כסוף, משקפי שמש של אוליבר פיפלס ותיק לתינוקת שהונח בהצלב, בו אנחנו רק יכולות לתאר שיש מיני פורמולות, טיטולים ורעשנים מכל סוג.

ג'יג'י חדיד. בקגריד, בקריד
לא בטוח שהבנו את הזווית של העגלה. הילדה בת שלושה חודשים, לא?/בקריד, בקגריד

הטיול עם התינוקת ברחובות מנהטן הקפואה ארך לא מעט זמן כשבשעות הבוקר היה זה אבא זאין שהצטרף לסיבוב בז'קט קווילט מגניב בירוק לימוני, נעליים באותו גוון עם טוויסט של שרוכים ירוקים ותסרוקת אפרוחית די מגניבה. מאוחר יותר הגיעה גם דודה בלה המסורה, ששוהה כבר תקופה בתפוח הגדול, בלוק קרבי עם קריצה ל"מטריקס" - מעיל עור שחור ארוך, מכנסיים מקושקשים עם סיומת פרומה, מגפיים מגושמים בשחור וצעיף ארוך שנכרך סביב צווארה והשתלשל כמעט עד הרצפה. ללא ספק שומרי הראש של הילדה עובדים שעות נוסעות ועושים זאת בסטייל.

עוד בוואלה!

עפה על החיים: החופשה החלומית של בלה חדיד

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד. בקגריד, בקריד
דודה בלה הצטרפה, מכוסה מכף רגל ועד ראש/בקריד, בקגריד
ג'יג'י חדיד. בקגריד, בקריד
מה רכשתן במקווין בנות? ג'יג'י ובלה חדיד/בקריד, בקגריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully