וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות בשמלת הסיכות האייקונית של ורסצ'ה

20.12.2020 / 8:00

המלתחה המשובחת של גל גדות למסיבות העיתונאים הווירטואליות לרגל סרטה החדש "וונדר וומן 1984" הגיעה לשיאים חדשים, כשה'פיק' (נכון לשעה זו) היה בסוף השבוע בשמלת סיכות הביטחון הסקסית של ורסצ'ה

גל גדות בשמלת סיכות הביטחון של ורסצ'ה/צילום: אינסטגרם אליזבת' סטיוארט

רגע לפני שהאנושות נפרדת לשלום מהשנה המושמצת ביותר בקלנדר, מסתמנת לה תחושה של אופטימיות קוסמית זהירה שנותנת תקווה שאולי נצליח להציל משהו מ-2020, או לפחות לצאת ממנה עם ראש מורם. אצלנו זה היה שבוע חנוכה שנחגג בתקיפת קניונים בלתי נשלטת, מעבר לים חברות השליחויות קורסות מעומס הזמנות של מתנות חג המולד, גם החיסונים בדרך, וגל גדות מקדמת בכל הכוח את "וונדר וומן 1984". יכול להיות שאם זה היה קורה בעידן הטרום קורונה היינו פחות מתרגשות, אבל אחרי תקופת יובש רצינית בקטגוריית הגלאם ניוז, מסע החלפת הלוקים הוויראלי של השחקנית הישראלית המצליחה בעולם מחזיר אותנו לימים יפים יותר.

עוד לפני שהספקנו להירגע משמלת הוולנטינו האדומה והחלומית שגל לבשה לפני כשלושה ימים להשקה הווירטואלית בסין, הסטייליסטית הצמודה שלה, אליזבת' סטיוארט, חשפה באינסטגרם את גל באאוטפיט שנבחר לגראנד פינאלה בסיאול. אמנם לא באדום שהסתמן כמוטיב החוזר בהרכבת המלתחה המדוברת, אבל לוהט פי כמה מסכימת הלוקים האדומים שהיו לאחרונה.

את גיבורת העל המקומית סטיוארט תייגה תחת הכותרת התמימה לכאורה: "עצירה אחרונה בסיבוב היח"צ שלנו בסיאול, קוריאה! גל גדות בוורסצ'ה". ולא סתם ורסצ'ה, אלא בשמלה שחורה רותחת בעלת מוטיב סיכות הביטחון בזהב, המרפררת לפיס הלוהט והזכור ביותר של בית האופנה האיטלקי, זה שהקפיץ לתודעה את השחקנית אליזבת' הארלי אי שם בשנת 1994. ‏

שמלת סיכות הבטחון שלבשה אז הארלי הייתה בעלת מחשוף לב עמוק מאוד, שסע צידי קיצוני ברגל וחתך קאט אאוט לאורך המותן - שניהם מהודקים בשורת סיכות הבטחון המפורסמות עליהן מוטבע סימן ההיכר של ורסצ'ה, ראש המדוזה. השמלה שגדות לבשה היא גרסה מרוככת יותר לזו שלבשה הארלי, ומלבד השסע הא-סימטרי שמגיע עד קצה הירך והכתפיות הכפולות, שאר השמלה מעוצבת בסילואטה מהוגנת יותר עם מחשוף וי שאינו מלחיץ כמו המקורי. ועדיין, מדובר בבחירה נועזת ואמיצה שחותמת את הסיבוב הזה באופן ברור כקפיצת מדרגה בכל הנוגע לעבודתן המשותפת של גל ואליזבת'.

אליזבת הארלי שמלה ורסצ'ה 1994 יו גרנט. GettyImages
אליזבת' הארלי בשמלת סיכות הביטחון של ורסצ'ה ב-1994. גם יו גרנט היה שם/GettyImages

עוד בוואלה!

עובדת מהבית: אין שטיחים אדומים - אבל גל גדות עדיין מתוקתקת

לכתבה המלאה

מיטב הלוקים של גל גדות מסיבוב היח"צ ל"וונדר וומן 1984"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully