וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר, תציל אותה: ג'ניפר לופז הגזימה לגמרי

21.12.2020 / 8:12

ג'יי לו יצאה לביקור אצל הרופא כשהיא לבושה בלוק מפתיע למדי: שמלת מקסי מנוקדת, כובע עם רשת בסגנון "אלמנה שחורה" ותיק גדול של דיור. כמעט שאי אפשר היה לזהות אותה, אבל צלמי הפפראצי הצליחו להבחין בזוהר גם מבעד להסוואה

gettyimages

ג'ניפר לופז הצליחה בסוף השבוע האחרון להפתיע אותנו עם לוק שמאוד לא אופייני לה. גם התגובות ברשת היו שהיא בלתי מזוהה ושמוזר היה לגלות שמתחת לכל ההופעה החנוטה הזו מסתתרת האחת והיחידה - ג'יי לו. חלק מהמגיבים אפילו תהו כיצד צלמי הפפראצי ידעו לזהות שמדובר בסטארית, התשובה שלנו - יש יכולות ששמורות רק לנשים כמו ג'ניפר לופז שיודעות למגנט גם בשמלת דיסקו חושפנית וגם בלוק קרקסי עם קריצה למאה שערים.

לופז הגיעה לביקור אצל רופא העור שלה בבוורלי הילס והסתירה את עצמה היטב תחת לוק על טהרת השחור-לבן. שמלת מקסי מנוקדת בסגנון 'דוסלך שיק' של דיור מקולקציית סתיו-חורף 2021, אליה צירפה כובע באקט, הידוע לישראלים בתור "כובע טמבל", עם הדפס פפיטה ורשת צמודה שמכסה את הפנים, בסגנון אלמנה שחורה. היא נעלה מגפונים שחורים ואחזה בידה תיק tote של דיור בגודל בינוני שעולה 3,000 דולרים וגם העובדה שהיא עטתה מסיכת פנים שחורה ורחבה (20$ בלבד), שהסתירה את כל מה שנחשף מבעד לכובע, עזרה לה להתחבא מתחת ללוק ולהקשות על הזיהוי. בגזרת האקססוריז, נרשם צמיד כסף מאסיבי של הרמס, שיצא מהאופנה לפני כמה שנים טובות, טבעות על מרבית האצבעות ועגילים של שאנל.

עוד בוואלה! אופנה

תחזיקו חזק: כמה שווים עגילי היהלומים של ג'ניפר לופז?

לכתבה המלאה

אפשר לומר בוודאות שגם אם לא הייתן יודעות שזו ג'יי לו מתחת ללוק המפתיע הזה, שכן הוא כאמור ממש לא אופייני לה, הייתן מתעכבות להבין מי הכוכבת. הלוק המסתורי, שילוב הנקודות עם כובע הפפיטה של דיור בעלות 760$ והטוויסט של הרשת יוצרים הופעה שאי אפשר להסיט ממנה את המבט. תודה על האתנחתא הקומית, אבל אפשר לחזור לטרנינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully