וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה לוהטת בביקיני דובדבנים, אבל מה נסגר עם השיער?

20.12.2020 / 15:20

רירי מבלה את חג המולד שלה בברבדוס, הרחק מהשלג, שם היא מצטלמת בביקיני דובדבנים לוהט במיוחד ותיקי שאנל עם תג מחיר מפוצץ. הכל היה מדויק והיסטרי - עד שראינו את התסרוקת הקשוחה מהאייטיז

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

חופשת חג המולד מתקשרת לנו באופן אסוציאטיבי לשלג. ואולם, חופשת החג של ריהאנה השנה רחוקה שנות אור ממזג אוויר חורפי כשבמרכז המלתחה נמצא הביקיני. רירי המריאה לה לברבדוס בתחילת השבוע, האי שבו נולדה, כדי להעביר שם את החג בחיק המשפחה. בתמונה שהעלתה לאינסטגרם, היא נראית בביקיני לוהט, איט-בגס היסטריים ותסרוקת שגרמה לנו להרים גבה.

בתמונה המדוברת, נראית הזמרת, המעצבת ואשת העסקים, שהעולם כולו ממתין לסינגל חדש ממנה, לובשת ביקיני לבן עם נגיעות אדומות והדפס דובדבנים. הביקיני המתקתק שייך למותג HVN של המעצבת הארלי ויירה ניוטון ונראה לנו שריהאנה רק יכולה להתבאס על כך שהיא לא חשבה קודם לייצר דגם דומה באחד מהליינים שלה כמו פנטי או סוואג' פנטי. לצערכן, הטופ כבר סולד אאוט ולמרות המחיר הנוח - רק 95 דולר, לא תוכלו להנות ממנו. לעומת זאת, החלק התחתון עדיין זמין באתר של המותג והוא יהיה שלכן תמורת 75 דולר. מאותו הדפס יש גם בגד-ים שלם שעולה 195 דולרים ועדיין זמין לרכישה באתר.

למרות בגד הים הנהדר, שחשף את הקימורים הלוהטים של ריהאנה, מה שגנב את ההצגה בתמונה היו שני תיקי אקסטרה-מיני בגווני אדום-ורוד של שאנל. מצד אחד, כולם יודעים שטובים השניים מן האחד ומצד שני, ברגע שמגלים מה מחיר התיק, אולי באמת עדיף היה להסתפק באחד. אז למעוניינות ולאמידות - תיק מיני של שאנל עולה בערך 4,000 דולרים, בהחלט משהו שדורש לחשוב פעמיים לפני שמצטיידים בו בשני גוונים שונים. הצבעוניות האדומה שבחרה רירי בשילוב בגדי הים והתיקים, ממשיכה גם במשקפי השמש שהרכיבה, השייכים למותג Chrome Hearts.

עד כאן הרעפנו מחמאות, ועכשיו הגיע הרגע לשאול - מה לעזאזל? נראה כי לאחרונה תספורת ה"מאלט" מהאייטיז, זו שישראלים בעיקר מזהים תחת השם "תסרוקת אלי אוחנה", עושה קאמבק לא ראוי בכלל. עיצוב שיער לא פשוט ורחוק מלהחמיא בו השיער מאחור נותר ארוך ואילו מלפנים הוא קצוץ.

עוד בוואלה! אופנה

לוס אנג'לס בוערת: המיקס אנד מאצ' הסקסי של ריהאנה

לכתבה המלאה

אך זה לא החום של ברבדוס שהשפיע על מצב רוחה של הכוכבת, ויש לציין כי היא כבר נראתה לא פעם עם אותו עיצוב שיער שנוי במחלוקת. לזכותה ייאמר, שמדובר בפאה וזה לחלוטין הפיך, אבל יש כאלה שהלכו עד הסוף עם התסרוקת וזה קצת פחות נסלח - עיינו ערך מיילי סיירוס. שתיהן בסך הכול ממשיכות קו שהתחיל על המסלולים של בתי האופנה כמו ולנטינו או בלנסיאגה ולכן אם אתן מחפשות אצבע מאשימה, הפנו אותה אל המעצבים הגדולים שאחראים לקאמבק הלא נחוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully