וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על הגולף לבדו: התוספת שתשדרג את הצווארון שלכן

22.12.2020 / 6:40

את הרעיון המקסים הבא אתן יכולת ליישם בלי להוציא שקל מהארנק. הגולף כבר נמצא בארון, עומס השרשראות נאסף בדייקנות עוד מ-2018 וככה תעשו את זה נכון. תגידו תודה לקוקו שאנל ולפרשנות המופלאה של חורף 2020

צילום מסך

יש יותר מדי טרנדים שעושים לנו חשק בשלב השיטוט ברשת, אם זה בפיד או באתרי קניות, אבל ברגע האמת אנחנו מוותרות עליהם כי לא בא לנו להכנס להוצאות מיותרות. זה קרה לנו די הרבה לאחרונה, תקופה שבה אנחנו מסמנות ומדווחות עליהם כאן בוואלה! אופנה, כשבפועל אין סיבה ממשית להצטייד בעודף פריטים שישבו בארון ויחכו לשגרה המיוחלת או לוויקנד ספונטני בפריז. שלא לדבר בכלל על מחשופי הגב והמותניים שחוץ מלהצטלם אנחנו לא ממש רואות איך ואיפה לגיטימי להסתובב איתם.

לעוד חדשות אופנתיות:
תיאוריית הקשר: הטוויסט המגניב שישדרג את הקפוצ'ון שלכן
קשוח בחוץ, מפנק מבפנים: מעילי עור עם פרוות שרלינג

הפעם מצאנו רעיון מושלם שימקסם את מה שכבר יש לנו בבית בהצעת הגשה חדשה-ישנה: לשלב את סט השרשראות שאנחנו חורשות עליו עוד מקיץ 2019, שלא לומר 2018, מעל גולף. זה יכול להיות שרשרת דקה עם תליון מטבע, צ'וקר חוליות, שרשרת משולבת פנינים או אבני חן צבעוניות. ברגע שמניחים אותן מעל גולף מתקבל סטייטמנט אחר לגמרי מההוא שעבד נהדר על חולצת טי או במחשוף של מכופתרת פתוחה. אפשר ללכת על כולן יחד בקומפוזיציה עמוסה ואפילו להסתפק רק בשרשרת אחת בקטע מינמליסטי. הרקע של גולף שחור, אדום או כל גוון קונטרסטי אחר כבר יעשה את העבודה.

את הברקת הסטיילינג הזו לא אנחנו המצאנו. על פי התיעוד הקדום ביותר שמצאנו במרחב הווירטואלי, הקרדיט שייך לגברת קוקו שאנל, איקונה החתומה על לא מעט קלאסיקות בעלות שיק שנשאר רלוונטי לאורך דורות. הטיימינג העכשווי מתחבר לעובדה שהגולפים נמצאים העונה בסטטוס של ביקוש גבוה, ואת השרשראות כבר רובנו אספנו בדייקנות בעונות הקודמות. לפי מדד הפופולריות של התופעה ברשת האינסטגרם, נראה לנו שנעשה לאחרונה יישור קו גורף בקבוצת הווטסאפ הסודית של האיט-גירלז הנכונות. אלו שלרוב שולחות אותנו לבזבז על שיגעונות חדשים ויקרים הביאו הפעם יציאה עם ביטוי מדויק ומתוחכם שאפשר ליישם בקלות מינוס הצורך להיפרד אפילו משקל אחד.

עוד בוואלה!

הפריט הכי ביזאר שיש לקנות היום בזארה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully