וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשוח בחוץ, מפנק מבפנים: מעילי עור עם פרוות שרלינג

13.12.2020 / 11:00

מדובר באחת הקטגוריות היקרות באגף המעילים, רק שהעונה היא תפסה חלק ממגמת נירמול חומרי הגלם הטבעוניים בקרב מותגים יוקרתיים. ככה הפאשניסטות הגדולות עושות את זה ואלו האופציות שניתן לרכוש בארץ

לטוב ולרע, החורף הישראלי אינו מצדיק הצטיידות במעיל סופר-מחמם חדש בכל עונה. רובנו מחזיקות בארון אחד/שניים מהז'אנר, שמיועד לימים ממש קרים פה בארץ (במצטבר זה אולי שבועיים בשנה) ולעוד איזה וויקנד באירופה או חופשת סקי. ואם ניקח בחשבון את החורף הנוכחי, סביר להניח שטיסה ליעד הדורש מעיל רציני יורדת מהפרק. בקיצור, הדבר האחרון שחסר לנו כרגע הוא עוד מעיל גדול ואקסטרה מחמם.

לעוד חדשות אופנתיות:
חשבנו שראינו הכל: טיפול מטורף להשתלת גבות
קרואלה דה ויל מאשרת: שר מטיילת בלונדון בלוק שחור-לבן מטריף

אבל כל זה לא מונע מאיתנו להתעדכן בקאמבק של מעילי השרלינג המבצבץ, כאלו שמבחוץ עשויים זמש או עור ומבפנים עשויים שכבת שרלינג רכה ומנחמת שמקשטת את הצווארון והגימורים. במקור מדובר באחת הקטגוריות היקרות באגף המעילים, שכוללת שימוש בחומרי גלם כמו עור, פרווה או צמר כבשים. השימוש פה במילה קאמבק אינו בא להעיד על כך שהמעיל הזה יצא מהאופנה בשנים האחרונות. רק שהעונה הוא תפס נוכחות בולטת במיוחד כחלק ממגמת נירמול חומרי הגלם הטבעוניים בקרב מותגים יוקרתיים. נירמול שלא מגיע מהרצון להוזיל מחירים אלא מהמודעות האופנתית לכל נושא ההומניות כלפי בעלי חיים ושמירה על קיימות. אותם טקסטילים סינטטיים פתחו בפני בתי האופנה עולם חדש של צבעים וטקסטורות, איתם אפשר לעוף על עיצובים מלאי פאן וגלאם.

את המגוון המרשים ביותר נמצא למצוא בקולקציית החורף של הלייבל השוודי Stand Studio, עם עיצובים מטריפים במחירים שנעים בין 530$ למעיל קצר ועד ל-650$ לדגמים באורך שמתחת לברך. ואם תהינו בדבר רמת החימום של הגרסאות הטבעוניות, אירינה שייק סיפקה לנו תשובה לפני כמה ימים עת צולמה מסתובבת בקור הניו יורקי כשהיא לובשת מעיל מדגם Kilmer בעיצוב המותג האוסטרלי האנסן & גרטל (270$) ויש גם פרשנות שפויה יותר כמו לרשת הפופולרית מנגו - גרסה ויראלית מושלמת של מעיל טייסים בגוון חום עם בטנה וצווארון משרלינג בצבע קרם (110$).

עוד בוואלה!

מאסתן במכנסי הטרנינג? הנה הדבר הבא

לכתבה המלאה

הנה אופציות קלילות יותר הנמכרות בארץ:

טופשופ - 649.89 שקלים

טופשופ. יח"צ חו"ל,
בטנה פרוותית ועור דו צדדי/יח"צ חו"ל

סטרדיווריוס - 359 שקלים

סטרדיווריוס. יח"צ חו"ל,
לבן צחור מנצח/יח"צ חו"ל

זארה - 569 שקלים

זארה. יח"צ חו"ל,
שחור אוברסייז עם פרוות שרלינג/יח"צ חו"ל

פול אנד בר - 299 שקלים

פול אנד בר. יח"צ חו"ל,
שילוב של שחור לבן במחיר שפוי/יח"צ חו"ל

בוטיק 77 - 8,855 שקלים

בוטיק 77. יח"צ חו"ל,
לא לעונה אחת. היוקרתי/יח"צ חו"ל

קסטרו - 328 שקלים

מעיל שרלינג, קסטרו. יח"צ,
שילוב של קאמל ושמנת/יח"צ

טומי היליפיגר - 5,272 שקלים

מעיל שרלינג, טומי הילפיגר. יח"צ,
המנצח. ניפגש בשנה הבאה בקור של ניו יורק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully