וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלום ענק, פנינה עם מסר אישי: טבעת האירוסים המפוארת של אריאנה גרנדה

21.12.2020 / 11:15

הזמרת התארסה לבן זוגה דלטון גומז לאחר שקיבלה ממנו טבעת עצומה שכוללת יהלום נוצץ וגדול ופנינה אלגנטית. אז מה שווי הטבעת ומה הסיפור מאחוריה? הנה הפרטים

אריאנה גרנדה חוגגת את יום הולדתה ה-27 (אינסטגרם)

לא הכול רע ב-2020, כך מתברר. ואם תשאלו את אריאנה גרנדה - כנראה שהיא תזכור את השנה כשנה נפלאה שבה היא זכתה לענוד (בפעם השנייה, אבל מי סופר) טבעת אירוסים מפוארת על האצבע. אתמול (ראשון) פרסמה הזמרת בת ה-27 פוסט באינסטגרם שבו הודיעה על אירוסיה לבן הזוג דלטון גומז לצד סדרת תמונות מתקתקות, ובהן גם הטבעת העצומה. "לנצח ועוד קצת", כתבה גרנדה.

בין אם האירוסים האלה יבשילו לנישואים ובין אם יסתיימו במפח נפש כמו בפעם הקודמת, אז הייתה מאורסת לפיט דיווידסון וביטלה את העסקה עוד לפני שהספיקה ללבוש שמלת כלה, יש לנו טבעת נוצצת וגדולה במיוחד להתעכב עליה. מדובר בטבעת יהלום בצורת אובל ועצומה במיוחד, כאשר האבן שיושבת על הטבעת מעט מוטה הצדה, ולידה מונחת פנינה.

לפי דיווחים, הבחירה בפנינה אינה מקרית. יש מי שטוען שהפנינה מתייחסת לתאריך הלידה של גרנדה בחודש יוני, וזאת, משום שפנינה נחשבת לאבן המסמלת את החודש, לפני מנהג אמריקני עתיק. אחרים טוענים כי הבחירה בפנינה היא מחווה לטבעת אחרת של אריאנה שהיא קיבלה מסבתה ב-2014. כך או כך, ניכר כי הבעל לעתיד מכיר היטב את גרנדה.

אריאנה גרנדה וארוסה, דלטון גומז. אינסטגרם, צילום מסך
המאורסים הטריים. אריאנה גרנדה ודלטון גומז/צילום מסך, אינסטגרם

לפי הערכות, שווי הטבעת הוא מספר של שש ספרות. "המחיר הוא בין 200 ל-300 אלף דולר", אמרה שאנון דילייני רון, מנכ"לית חברת היהלומים וטבעות האירוסים JamesAllen לאתר Page Six. לדבריה, "נראה כי מדובר ביהלום של חמישה או שישה קראט ליד פנינה מבריקה וזוהרת על טבעת פלטינה דקה". גם אנדרו בראון, מנכ"ל החברה WP Diamonds מאמין ששווי הטבעת של גרנדה הוא סביב השש ספרות. "טבעת האירוסים היפה הזו מורכבת מהילום חמישה קראט שמשובץ באופן זוויתי לצד פנינה. אם מסתכלים על הצבע ובהירות היהלום, אפשר להניח שטבעת שכזו, שגם מותאמת אישית, נמכרת במחיר שנע בין 150 ל-200 אלף דולר".

עוד בוואלה! אופנה

גל גדות בשמלת הסיכות האייקונית של ורסצ'ה

לכתבה המלאה
אריאנה גרנדה עם טבעת אירוסים. אינסטגרם, צילום מסך
יהלום עצום ופנינה מבריקה. שווי הטבעת המוערך הוא של שש ספרות/צילום מסך, אינסטגרם

מומחה נוסף לטבעות אירוסים אמר למגזין Hollywood Life כי מדובר בטבעת "נטולת פגמים" ששווה פי שלוש מהטבעת הקודמת שענדה גרנדה, כאשר התארסה לדיוודיסון, ששוויה היה מוערך בכ-96 אלף דולר. מסע אחורה בזמן: ב-2018 כאשר זכתה לענוד את טבעת האירוסים הראשונה בחייה, היה מדובר בטבעת יהלום בצורת טיפה שלפי הערכות, מדובר היה בכ-3 קראט, או קצת יותר. נראה שהפעם היא זכתה בטבעת הרבה יותר גדולה, הרבה יותר יקרה - וכזו שמעידה על היכרות אישית אמיתית ומעמיקה איתה.

אריאנה גרנדה עם טבעת אירוסים. אינסטגרם, צילום מסך
משוויצה בתכשיט החדש על האצבע/צילום מסך, אינסטגרם
אריאנה גרנדה וארוסה, דלטון גומז. אינסטגרם, צילום מסך
היה שווה לחכות לו. אריאנה ודלטון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully