וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודי פוזיטיב: הצלמת והדוגמנית שמקדמת אידיאל יופי חדש באינסטגרם

23.12.2020 / 8:00

ויויאן הורן בת ה-27 מאמסטרדם מחזיקה בחשבון אינסטגרם משגע עם כמעט חצי מיליון עוקבים. חוץ מסטייל, מותגי יוקרה ויופי מהפנט, היא בעיקר משתמשת בפלטפורמה כדי להשוויץ בקימורים ובקפלים ולקדם מסרים של העצמה נשית

יוטיוטב

אנחנו חיות בעידן שבו יש הרבה מקום לאמת ולאותנטיות ברשת אחרי ששקר האינסטגרם חצה כל גבול. מי שהחליטה להיאבק בזיוף ולהציג גישת "בודי-פוזיטיב" אמיתית, מחבקת, מכילה ומקבלת היא הצלמת, הדוגמנית ומשפיענית הרשת ויויאן הורן. מדובר בצעירה בת 27 מאמסטרדם שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם כמעט חצי מיליון עוקבים - 460 אלף ליתר דיוק, נכון לכתיבת שורות אלה. על אף שהיא רגילה להיות מאחורי המצלמה, בחשבון האישי שלה היא מציגה בעיקר את עצמה - לא עונה על ההגדרה של אידיאל היופי הישן, אין לה שום בעיה להשוויץ בקימורים ובקפלים, והיא עושה זאת בצורה הכי חשופה ועירומה שיש - פשוטו כמשמעו.

הפיד של הורן אחיד, יפה ומדויק ויש שם המון רגעי סטייל מיוחדים עם אמירה אישית מובהקת. משפיעניות רבות מגייסות לטובת פיד שכזה את יכולות הפוטושופ, אבל הורן נשבעה להציג תיעוד כמה שיותר נאמן למציאות. היא מנצלת את הפלטפורמה כדי לעבור מסע של קבלה עצמית ולרתום את העוקבות והעוקבים שלה יחד איתה. היא משתפת תמונות עירום חושפניות בלי טיפת עריכה, ובתמונות ביקיני מציינת כי ככה, כמו שהיא, "יש יותר מה לאהוב".

בעוד שסרקזם היא דרך התבטאות שהיא מחבבת, לעתים יש לה גם פוסטים אמיצים וחשופים במיוחד. כך למשל, רק לפני שבוע כתבה: "בעבר נהגו להציק לי המון. כשהסתכלתי על עצמי במראה, עברו בראשי רק מחשבות שליליות. התלוננתי על המראה שלי לחברים ומשפחה, רציתי להיראות טוב יותר. נקודת המפנה הייתה כשחבר אמר לי - 'הלוואי שתוכלי לראות את עצמך כמו שאני רואה אותך'. זו הנקודה שבה החלטתי לשנות את המסר שלי לעצמי. כשמחשבות שליליות הגיעו - שיניתי אותן למחמאות. גם אם לא חשבתי שזה נכון - שכנעתי את עצמי. תסתכלו על עצמכן במראה ותגידו - 'אני לוהטת, אני סקסית, החיים יפים וגם אני'. תאמינו בזה, כי זה נכון".

עוד בוואלה! אופנה

'ויוה לה ג'וסי': אשלי גרהאם והבת של מדונה בקמפיין הלבשה תחתונה לוהט

לכתבה המלאה

המסרים האלה שלה, הם בדיוק מה שגורם לעוקבים להגיע אחד אחרי השני. מי שהתחילה את דרכה כדוגמנית ובהמשך הפכה להיות צלמת, היום היא בעיקר משפיענית רשת, כאשר במרכז העשייה שלה נמצא הניסיון לקדם מסרים של העצמה. נשים כמו הורן מוכיחות שיופי לא מגיע רק במידת מכנסיים אחת. מלבד מסרים של העצמה רגשית ונפשית היא גם מקור להשראה עבור אלו שמחפשות רעיונות ללוקים ומעוניינות לראות אותם על נשים שאינן במידה 34, כנדרש מדוגמניות.

אז איזה סטייל מחכה לכן בחשבון האינסטגרם שלה? פלטת צבעים מינימליסטית ורגועה, שנעה על גווני חום, ירוק זית, שחור, לבן, בז' ונייבי ואחת לכמה זמן היא מתפרעת עם יציאה באדום. היא חובבת הדפסים, אבל לא גיאומטריים מופרכים אלא כאלה שמתכתבים בהרמוניה מושלמת עם הצבעוניות הסקנדינבית. היא מבינה בטרנדים ומחזיקה לא מעט מותגי יוקרה, כאשר חלק מאותם בגדי מותגים היא מקבלת במסגרת שת"פים. הפיד עמוס בתיקים של דיור, שאנל וז'קמוס ובנעליים של ברברי ופרואנזה שולר, אך יחד איתם הורן גם יודעת לשלב בגדים ממותגים נגישים כמו H&M, מנגו וריבולב. סוד הקסם של כל פאשניסטה מצליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully