וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקס אנד מאץ' עם טוויסט: טרנד המניקור הכי לוהט לחורף

23.12.2020 / 12:45

כל פאשניסטה יודעת שצריך להשקיע במניקור שלה, וכדי שתהיי עדכנית - הגיע הזמן להכיר את הטרנד הכי לוהט בגזרת הציפורניים. אנחנו קוראות לו "מיקס אנד מאץ' עם טוויסט", ולפיו כל אצבע נצבעת בצבע שונה בגווני העונה. ככה זה נראה

אתר רשמי

כל פאשניסטה יודעת שאלוהים נמצא בפריטים הקטנים ושאם קצוות הלוק שלך לא מהודקים, כולו נראה כמו פאשלה אחת רצינית. הכוונה היא, שאי אפשר להתלבש בקפידה, להתאבזר היטב - ואז להסתובב בעולם עם ציפורניים לא מטופחות או לא מעודכנות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לשים את האצבע (ליטרלי) על הטרנד הכי חם לעונה הקרה בקטגוריית המניקור. אנחנו אוהבות לקרוא לו "מיקס אנד מאץ' עם טוויסט מפתיע" - טרנד שעבר טרנספורמציה מהמלתחה לבקבוקוני הלק - וזה היסטרי בדיוק כמו שזה נשמע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לפי טרנד הציפורניים המוביל של החורף, המניקור הכי לוהט של הרגע הוא זה שבו כל אצבע צבועה בצבע אחר, אבל יחד נשמרת ההרמוניה של הגוונים. הצבעים המובילים הם אלו שבולטים גם במלתחה החורפית, ומשדרים אנרגיות של רוח, גשם, סערה ומזג אוויר סגרירי. אז אחרי כל הציוריות, הנה הפרקטיקה: שילובים של שחור, חום, בורדו, קפה, שמנת, אפור, סגול חציל ונוספים.

איך ליישם? בצורה הכי פשוטה שיש - למרוח כל אצבע בצבע אחר. נשים סולידיות ימקמו את הצבעים על הציפורניים לפי סדר הגוונים, מהכהה לבהיר ולהפך, למשל: שחור בקצה, אחריו חום, אחריו קפה ובסוף שמנת. הנועזות יעשו בלגן שלם - בורדו בקצה אחד, אחריו אפור, כחול נייבי באמצע וחום בקצה. כמה שיותר כאוס שמושך את העין ויוצר עניין וסקרנות. מי שרוצה לקחת את הטרנד צעד אחד קדימה יכולה גם להוסיף טקסטורות חורפיות לציפורן כמו מרקם סוודר הצמות או לשחק עם שינויים בין מט למבריק בין הציפורניים.

עוד בוואלה! אופנה

הבשורה של דור ה-Z: גברים, זה הזמן לצבוע את הציפורניים

לכתבה המלאה

טרנד המניקור העדכני הוא במידה מסוימת המשך ישיר לטרנד שהתחיל כבר בקיץ, רק שהוא עבר התאמות לעונה הקרה והסגרירית. להזכירכן, בעיצומו של הקיץ הטרנד האבסטרקטי נראה בכל פינה והגיע עד לרמות כאלה שנהוג היה שעל כל אצבע יש ציור אחר - אחת עם עננים, השנייה עם כוכבים, שלישית עם ציורי סמיילי והרביעית עם נצנצים. מובילת טרנד האצבעות המקושקשות והשונות הייתה קיילי ג'נר, שאחריה נראו ברחבי הפיד באינסטגרם שלל פרשנויות. אז אחרי שהתפזרנו עם צבעים, ציורים וקישוטים, הגיע הזמן להוריד הילוך ולבחור בצבעוניות סולידית ורגועה יותר שמתאימה בול לעונה. האומץ לצבוע כל אצבע בצבע אחר מספיק חזק בפני עצמו, גם בלי שנקשקש עם הציפורניים בלי הכרה.

הציפורניים המקושקשות, הצבעוניות והקיציות של קיילי ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully