וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי, זהירות: הסטייליסטית שעתידה לתפוס את אור הזרקורים

24.12.2020 / 9:30

ונדה קרטר בת ה-28 היא הסטייליסטית הצעירה והמגה מגניבה של קים קרדשיאן. יש לה לוק של טום-בוי, פיגורה של טופ מודל וחיבה עזה למכנסי באגי ו'גריל' בשיניים. בנות הקרדשיאנז - באמת שיש לכן ממה לחשוש

הלוק של קים קרדשיאן לתצוגת הגברים של דיור/אינסטגרם רשמי קים קרדשיאן

ונדה קרטר, ותזכרו את השם הזה, היא האיט-גירל המסקרנת ביותר שנתקלנו בה לאחרונה. הטייטל הנוכחי שלה הוא 'הסטייליסטית של קים קרדשיאן', לא משהו שאמור לשמוט איזו לסת. ואם להודות בכנות, מדובר בג'וב שלא אמור להדליק אותנו יותר מידי. סביר להניח שכל מי שצפתה בפרק או שניים מהריאלטי של הקרדשיאנז, הצליחה לקלוט את הוייב שאוחזות בנות הסקווד של הקרדשיאנית הכי מפורסמת. קימי בוחרת בפינצטה מי מהסובבות אותה תקבל פוקוס, בכל זאת, יש לה ניסיון מוכח בלהיות 'הבסטי' שהתפרסמה בתור סייד קיק משעשע והפכה בנחישות לאחת הנשים המסוקרות בעולם. הדבר האחרון שחסר לה הוא שהיקום יחכה לה בפינה עם קארמה מאותו המדף.

אי לכך, הופתענו מאוד מאוד לגלות שהאחרונה פרגנה לסטייליסטית ההורסת שלה לככב מחוץ לצללים ועוד כדוגמנית בקמפיין החדש של SKIMS, ליין ההלבשה התחתונה המצליח שלה, שחגג לאחרונה שנה להשקתו. בנוסף לקמפיין, קים חשפה את תמונתם של קרטר ובעלה, שהצטלם גם הוא לקמפיין, אל מול עיניהם של 195 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, כולל תיוג וציון העובדה שזוהי הסטייליסטית החדשה שלה. הפוסט נמחק כמה שעות לאחר מכן, אולי בהשפעת מאמא כריס, המנג'רית והאחראית לתופעה, שהסבה את תשומת ליבה של הבת הכוכבת שתיוג בחשבון אצלה שווה מיליונים. יש גבול לכל תעלול. למזלנו הרשת זוכרת כל סטורי שהועלה ונמחק תוך דקה, כך שעניין הסרת הפוסט אולי נשכח באינסטגרם, אבל המדורים הנכונים כבר סימנו את הסטייליסטית כשם החם בסצינה.

הרכש החדש של אימפריית הקרדשיאן, ונדה קרטר בת ה-28, נולדה בקופנהגן דנמרק ועברה לניו יורק בגיל 19 על תקן דוגמנית עסוקה. לאחרונה התחתנה ועברה לאל איי, שם השתלבה כסטייליסטית. לשבט קרדשיאן-ג'נר-ווסט היא התוודעה בהתחלה בתור דוגמנית שלוהקה להשתתף בקמפיינים ובתצוגות של Yeezy, המותג המצליח בבעלות קניה. בהמשך דווח שהיא נשלפה לקחת חלק בצוות היצירתי, ולפני שנה הוצגה בפני בנות המשפחה שנדלקו בגדול. דווקא קרטר פחות משוויצה בג'וב הנחשק, וגם כשהיא לעיתים משתפת לוקים שרקחה לקים בחשבון הפרטי שלה, היא לרוב לא מתייגת אותה ובכך שומרת על פרופיל נמוך.

לפני חודשיים היא השיקה שיתוף פעולה אופנתי ראשון עם לייבל התכשיטים Fie Isolde, הממוקם בלוס אנג'לס ובראשו מעצב דני. חיבור טבעי עבור מישהי שסימן הזיהוי שלה הוא תכשיט זהב המולבש על השיניים הקדמיות ('גריל'), המשווה לעונדת אותו לוק של כתר זהב רשלני במיוחד. על מישהי מגניבה וכה יפהפיה שהסגנון האישי שלה משלב לוק של טום-בוי עם חיבה למכנסי באגי וגרבי ספורט, לצד השמלות הנחשבות של Rotate, זה עובר סופר-קול.

עוד בוואלה!

מה שטוב לקרדשיאנז: בקרוב כולנו נאמץ את התסרוקת הזו?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully