וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידויים של שופוהוליקיות מתוסכלות: "איפה לעזאזל החבילה שלי?"

אלו זמנים קשים, מגיפה והכול, אבל יש פה נשים שעדיין רוצות להתלבש בכדי לנצח בחלקת האלוהים הקטנה שלהן, אמה מה - זה די קשה כשהבגדים החדשים שנרכשו כלל לא מגיעים. מכורות לקניות משתפות מחוויות האונליין הקשות ולנו רק נותר לומר - זהירות, סגר שלישי בדרך

imdb

הייתה מן תחושה מנחמת באוויר, לכל הקנייניות באשר הן, שברגע שייפתחו הקניונים ירד העומס המטורף על חברות השליחויות והמשלוחים יגיעו סוף סוף בזמן. החבילה מזארה עדיין מגיעה אחרי שלושה שבועות (במקרה הטוב), המשלוח מוואן פרוג'קט מטפטף בתשלומים וגם חבילות מענקית האונליין הבריטית עושות איזה סיבוב לא ברור בדואר ישראל ונוחתות בפתח הדלת הרבה אחרי התאריך המשוער. דיברנו עם קונות מיומנות, נשים שה'פורטה' שלהן הוא שופינג אונליין ואלו החוויות שהן אספו במהלך החודש שהפך למשבר קשוח לשופוהוליקיות. כן חברים, כשטרנינג החרישות שלך לא מגיע בזמן - מדובר בקרייסס בקנה מידה עולמי.

הקוטרית שמכורה לזארה

"הסל בזארה היה מלא במשך שבועות. חיכיתי לסיבוב של הבלאק פריידי. נעזוב לרגע בצד שנשים רוקנו את כל מה שיש בסל כבר בחצות, ועשיתי רפרש 80 פעם בכדי לראות אם משהו התעדכן וחזר לסל, אבל המשלוח? בושות! ההזמנה נעשתה ב-27.11 והגיעה ב-20.12. תודה לאל שענו לי בצ'אט (די מהר האמת) ואמרו שההזמנה מתעכבת כי יש עומס. מאז כבר עשיתי עוד הזמנה ורק האל יודע מתי היא תגיע".

בעולם מתוקן היית כבר רצה לקניון עם 500 שקלים מתנה לרכישה בסייל הנחשק של זארה.

הקניינית שחלמה להיות דוכסית

"ביצעתי הזמנה באתר וואן פרוג'קט של מספר מגפיים של Hunter. כן, אלו שקייט מידלטון הולכת איתם להתלכלך בחווה. היה מבצע שהתחיל מעט לפני הבלאק פריידי והם התחייבו לחמישה ימי עסקים. אחרי שעבר הזמן ניסיתי לתפוס אותם בטלפון של שירות הלקוחות שמופיע באתר ולא היה מענה. לבסוף ההזמנה הגיעה אחרי שלושה שבועות (!) וגם לא במלואה - פריט אחד במקום שלושה. כשפניתי אליהם דרך הצ'אט באינסטגרם אמרו לי ששני הפריטים הנוספים אזלו מהמלאי ואין להם דרך לסייע כרגע. עוד הוסיפו ש'אם הם יחזרו לאתר אני מוזמנת לעקוב ולהזמין מחדש'. לגבי החזר - תוך שבועיים יזכו את הכרטיס. בתור מישהי שעושה שופינג אונליין עוד הרבה לפני הקורונה, כמובן שביטלתי את כל ההזמנה כי נותר לי עוד טיפה של כבוד עצמי וביקשתי משליח שיבוא לאסוף. הבדיחה הגדולה - האיסוף נעשה עוד באותו היום שהתלוננתי".

מה, תשאירו אותה יחפה? מגפיים של האנטר מתנה בגרסה הנמוכה, בינונית וגבוהה בבקשה.

ההריונית הוותרנית

"עשיתי הזמנה של בגדי היריון מהיינס (S Wear). באתר היה כתוב שהמשלוח יגיע תוך שבעה ימי עסקים. חיכיתי וחיכיתי ואחרי שלושה שבועות שהחבילה לא הגיעה, ביקשתי לבטל את ההזמנה. אפילו לא התלוננתי או ניסיתי לפנות לבירור. בהיריון שלושה שבועות זו תקופה משמעותית. מה שהיה לי לעשות עם הבגדים לפני שלושה שבועות, כבר לא רלוונטי היום".

מובהק כי מדובר בלקוחה קלילה שלא עושה מהומות, ייתכן וזו טפשת ההיריון. טופ וטייטס ליום שאחרי יהיו פיצוי ראוי בהחלט.

השופרית שלונדון לא מחכה לה

"הזמנתי חבילה מאסוס קצת לפני סוף השבוע של הבלאק פריידי, ב-28 בנובמבר. עם סיום ההזמנה ראיתי שמועד הקבלה שלה הוא ב-17 בדצמבר. זה המון זמן, אבל לקחתי בחשבון שיהיו עיכובים כי כנראה שהיו המון הזמנות באותו וויקנד. אבל מתברר שגם הזמן הרב שהם הקציבו למשלוח לא הספיק להם, כי המועד עבר לפני חמישה ימים ועדיין אין זכר לחבילה שלי. הסתכלתי באפליקציה כדי לראות איפה נמצאת החבילה ומצוין כי היא הגיעה לארץ כבר לפני 12 יום, שזה כמעט שבועיים, ושם היא מחכה עד שחברת ההפצה תעביר אותה לנקודת החלוקה בעיר שלי. איפה לעזאזל החבילה שלי?".

רק שלא ישלחו את המוטציה לפה כשהחבילה כן תגיע ופשוט נשכח מכל הסאגה.

עוד בוואלה!

לא על הגולף לבדו: התוספת שתשדרג את הצווארון שלכן

לכתבה המלאה

הלקוחה הסטוקרית, השליח שמסנן

"הזמנתי בבלאק פריידי משלוח מפול אנד בר ב-700 שקלים ב-29.11. היום אנחנו כמעט חודש אחרי, והוא עדיין לא הגיע. הבעיה הגדולה היא שאין עם מי לדבר - כשמתקשרים לטלפון של קבוצת זארה, הם אומרים שהם לא מטפלים בפול אנד בר, אלא רק בזארה. יש אפשרות לצ'אט עם נציג, אבל הנציג עונה רק אחרי שעה או שעתיים מרגע שליחת ההודעה, ואם לא ענית ישר להודעה - הופ, הצ'אט נכבה! אחרי שישבתי על הצ'אט ולא זזתי וניסיתי לתפוס אותם, הצלחתי. סיפרתי להם מה קרה ושעדיין לא קיבלתי את החבילה והם ציינו שכרגע הם לא יכולים להתחייב לתאריך. איימתי שאפנה לתקשורת והם אמרו שהמשלוח יגיע השבוע. בהמשך קיבלתי את הטלפון של השליח. התקשרתי אליו והוא אמר שהחבילה לא אצלו. שלב הבא - הוא פשוט חסם את הטלפון שלי. התקשרתי מטלפון אחר - והוא חסם גם את זה! כשיצרתי קשר עם חברת ההפצה אמרו שהם מחפשים את המשלוח וזה יישלח באותו יום עד שמונה בערב. לונג סטורי שורט - זה לא קרה ושום חבילה לא הגיעה".

המקרה הקשוח ביותר מכל המובאים לעיל ללא ספק, דייט עם השליח לא יצא מפה, אבל אולי שליח אחר כן יספק את הסחורה. ליטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully