וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה בחצות: מארזים מפנקים לשנה החדשה

שירלי אכסלרוד

29.12.2020 / 8:00

והפעם במדור: אם אי אפשר לנסוע לחו"ל ולהתפלש ביופיו של כריסמס, נביא אותו אלינו למקלחת, לכמה דקות של הדחקה, בריחה מהמציאות והטמנת הראש בשמפו מוקטן ורבנה. לרגל השנה החדשה - בדקנו מארזים חגיגיים במיוחד

חלומות על נתב"ג I המזוודה של אסתי לאודר

מארזים, אסתי לאודר. יח"צ,
פורמט קטיפתי ומשגע במיוחד/יח"צ

הבלוקבאסטר, המזוודה האדומה של אסתי לאודר שעושה לנו נעים בכל הגוף בעונה הזו של השנה, מגיעה הפעם בפורמט קטיפתי ומשגע במיוחד. כמו תמיד, היא מכילה טון מוצרי טיפוח ואיפור במחיר משתלם מאוד: סרום הדגל Advanced Night Repair ומסיר איפור עיניים בגודל מלא, קרם עיניים וקרם לחות מוקטנים ומעולים וגם מסקרה, שתי פלטות של צלליות מעולות בכל גוון שהמציאו אי פעם, פלטת לחיים שימושית, שפתונים וגלוס, כולם בגודל מלא, שמספקים יחד את כל הצריכה השנתית של מתאפרת ממוצעת.

מחיר: Blockbuster עם מוצרים בשווי 2,000 שקלים ב-399 בלבד.
איפה לרכוש: להשיג באתר של אסתי לאודר, באתר ובסניפי סופר פארם, אתרי אפריל, BE ועוד.

לאן הזמן עף I הקלנדר של ל'אוקסיטן

מארזים, ל'אוקסיטן. יח"צ,
מנת אסקפיזם גדושה/יח"צ

מחקר שערכנו מראה שהמוצרים של ל'אוקסיטן יפים לבריאות, בעיקר המנטלית, ואפילו לא חייבים להתמרח בהם - לפעמים מספיק להסתכל. מארז הקלנדר של המותג עוצב בידי מאיירת צרפתייה, זוג מילים שעושה לנו נעים מאוד, ומכיל 24 מוצרים מוקטנים לגוף, לפנים ולשיער, ובין היתר אפשר למצוא שם אינספור סוגים של קרם ידיים, שמפו, מרכך ומסיכה, סרום לפנים וסבונים מוצקים. כולם מהסדרות האהובות של המותג - השקדים, הוורבנה וחמאת שיאה, כולם יפים, ריחניים ומלאים במרכיב הסודי של ל'אוקסיטן - אסקפיזם.

מחיר: מארז קלנדר ב-299 שקלים במקום 479 שקלים.
איפה לרכוש: באתר.

נשיקה בחצות I מארז שפתונים של מאק

מארזים, מאק. יח"צ,
תחלקו עם חברה ותחלמו על סוף טוב/יח"צ

במארז השווה של MAC אפשר למצוא 12 מהשפתונים המוצלחים של המותג, בגימורים שונים ובסקאלת גוונים מפוארת כך שאחד מהם בטח יתאים לטרנינג החגיגי של ליל הסילבסטר. צריך רמות אופטימיות גבוהות מאוד בשביל להצטייד בכזאת כמות של שפתונים, מוצר האיפור המקופח של התקופה, אז אנחנו מציעות לעשות קבוצת רכישה ולחלוק אותם עם שותפה נוספת, וגם לנסות בכל זאת לשמור על מיומנות המריחה כי מתישהו, בסוף, גם אם הוא עוד לא נראה באופק - ניפטר מהמסכות.

מחיר: Surefire Hit Mini Lipstick x 12 Vault ב-399 שקלים. שווי התיק - 600 שקלים.
איפה לרכוש: באתר של מאק.

לו"ז צפוף I הקלנדר של ג'ו מלון

מארזים, ג'ו מלון. יח"צ,
תפנו מקום - בית לונדוני בגודל כמעט טבעי/יח"צ

בקטגוריית המארז המוגזם ביותר, בגודל, בנראות ובמחיר, זוכה שוב הקלנדר של ג'ו מלון. מדובר בבית לונדוני בגודל כמעט טבעי (אז תפנו מקום), שמכיל 24 מגירות ובכל אחת מהן מפתיע מוצר קטן - בשמים, מוצרים לגוף, לאמבט ונרות, בריחות יוצאי הדופן של המותג, מעולים, משונים ומפתיעים, שלא דומים לשום דבר אחר. אפשר להפגין איפוק ולפתוח את המגירות אחת אחת, נראה שהמציאות מחייבת אותנו לעשות את זה בבינג'.

מחיר: 2,000 שקלים.
איפה לרכוש: דרך עמוד האינסטגרם הרשמי.

עוד בוואלה!

מיקס אנד מאץ' עם טוויסט: טרנד המניקור הכי לוהט לחורף

לכתבה המלאה

גרסה מקומית לכריסמס I מארז ביוטי של אפריל

מארזים, אפריל. יח"צ,
24 דלתות עם מוצרים קטנטנים/יח"צ

הביוטי קלנדר של אפריל הוא הגירסה המקומית למארזי כריסטמס ובמילים אחרות: זה יותר זול, אבל זה לא בדיוק זה. יש מארז, אבל הוא רחוק מלהיות מפתה, וגם כאן יש 24 דלתות ומאחוריהן אוסף אקלקטי של מוצרים קטנטנים: 3 פלטות של צלליות לא רעות, פלטת שפתונים נעימים, סומק, גלוסים, מסקרה, מחדד, לק, מוצרים לסידור הציפורניים, מברשות איפור שונות ועוד ועוד. חלק מהדלתות קשות לפתיחה באופן מתסכל, ועל הקרב שניהלנו על שליפת הפינצטה ממקומה עוד יפיקו סרט מלחמה. רוב המוצרים מתאימים בעיקר לנשיאה ושימושיים, בהנחה שאתן מתכוונות לצאת מהבית או לדמיין יציאה כזו.
מחיר: ביוטי קלנדר ב-169 שקלים.
איפה לרכוש: בחנויות הרשת ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • מארזים
  • חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully