וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת קלאוס והגרינץ': שמלות חג המולד המוגזמות של הקרדשיאנז

27.12.2020 / 11:30

המסיבות הגדולות אולי בוטלו, אבל זה לא מנע מבנות משפחת קרדשיאן לשלוף את הלוקים הכי מופרכים שיש להן בארון לטובת החגיגות המשפחתיות. קים קרדשיאן רצתה להיות הגרינץ' ויצא לה בין צב נינג'ה לענק הירוק, קיילי ג'נר במחווה לסנטה וקורטני התבלבלה עם ליל כל הקדושים

בנות משפחת קרדשיאן מותחות חברים/אינסטגרם

מגיפת הקורונה שהשאירה אותנו לא מעט ימים בבית בשנה האחרונה אולי חירבה את חגי ישראל, אבל לא חירבה את חגיגות חג המולד מעבר לים. זאת אולי משום שהמהות העיקרית של חג המולד, היא בילוי בבית בחיק המשפחה. מי שנאלצו לעשות שינוי קטן לתוכניות החג שלהן הן בנות משפחת קרדשיאן, שויתרו על המסורת וביטלו את המסיבות הגרנדיוזיות, אבל לא ויתרו על הלוקים המופרכים שמתלווים בכל שנה לחגיגות הענק.

קים קרדשיאן

הזוכה השנה בטייטל המצטיינת המשפחתית עם הלוק הכי מוגזם למפגש החגיגי, היא קים קרדשיאן שהאאוטפיט שבחרה ללבוש הפך למם ברחבי הרשת. קימי לבשה לוק בהתאמה אישית מבית האופנה סקיפארלי שכולל חצאית משי קטיפה ירוקה עם מחוך ירוק בעל ריבועים בבטן, משהו שנראה כמו שריון. הגולשים ברשת מיהרו להגיב ולצחוק, בטענה שהיא דומה לענק הירוק או לצב נינג'ה, אבל היא מצדה טוענת שמדובר בהומאז' לגרינץ', כך לפי פוסט באינסטגרם שהעלתה תחת הכותרת הזו. סקיפארלי דאגו לקים גם לזוג עגילי אוברסייז בצורת טיפה שחורה, שעליהם נחשים זהובים. הדמיון של הגולשים לקח אותם למקום אחר, ואלו טענו שהעגילים נראים קצת כמו זוג חצילים שמשתלשלים לקים מהאוזניים. עוד בלוק: נעלי עקב שקופות של אמינה מואדי שעולות 750 דולרים וצמה ארוכה במיוחד.

קיילי ג'נר

בעוד שקים רצתה לעשות הומאז' לגרינץ', קיילי בחרה ללבוש לוק בהשראת סנטה קלאוס - שמלת נצנצים אדומה בגזרת גולף עם שרוולים ארוכים של בוטגה ונטה שעולה 7,650 דולרים לצד נעלי עקב של ג'ימי צ'ו שמחירן 950 דולרים. צמד עגילי יהלומים של הארי קוטלר שעולים 50 אלף דולר הקפיצו את שווי הלוק, אבל עדיין מדובר בכסף קטן במונחים של כמעט מיליארדרית.

קנדל ג'נר

גם קנדל החליטה להתלבש בהשראת אלמנטים מהחג, רק שהיא בחרה להיות אריזת מתנה זהובה. הטופ מודל לבשה חולצת ראפלס זהובה של אלכסנדר ווטייר עם מכסונים שחורים וגרביונים שקפקפים של המותג הנגיש Calzedonia. השוס בלוק הוא דווקא הנעליים המוגזמות בעלות פרינט זברה טרנדי, סנדלי עקב-פלטפורמה של ג'וזפה זנוטי, שלא בטוח שמתאימים לכל אחת. בהמשך, לערב החג עצמו, לבשה קנדל לוק של Blumarine שמורכב ממכנסיים מנומרים, טופ מטפחת צהוב עם פרחים וקרדיגן תואם.

עוד בוואלה!

קימי, זהירות: הסטייליסטית שעתידה לתפוס את אור הזרקורים

לכתבה המלאה

קורטני קרדשיאן

אחרי שבשבוע האחרון הפכה קורטני את חג המולד לליל כל הקדושים עם שלל תחפושות, הגיע סוף סוף ערב החג בביתה שבו נרשם לוק סבנטיז רגוע למדי, לפחות ביחס לאחיותיה המוגזמות. אבל עוד לפני שנגיע לערב עצמו, בשבוע האחרון העלתה קורטני תמונות לאינסטגרם באווירת החג כשבהן היא נראית בשתי תחפושות: הראשונה היא תחפושת של עץ אשוח עם שמלה ירוקה, עגילים שנראים כמו קישוטי העץ ומגפי ירך מבד ויניל אדום. השנייה היא לוק של אחת מהדמויות הבידיוניות בסרט האייקוני "רומי ומישל - פגישת מחזור" מסוף הניינטיז. אבל שגעת התחפושות הסתיימה, ובבוקר החג קמה קורטני על הצד היותר אפוי ובחרה במכנסי פדפלון עם פרינט משולשים וגופייה בצבע חום בהיר עם נגיעות של כסף מבית גוצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully