וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסמס אחרון בבית הלבן: מלניה טראמפ ממחזרת אאוטפיט בצבעי החג

27.12.2020 / 13:15

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ התייצבה לאחת ממסורות חג המולד בבית הלבן - שיחות טלפון לילדים, בפעם האחרונה בהחלט לפני שתפנה את מקומה לפירסט ליידי חדשה. לטובת האירוע המצולם בחרה בלוק ממוחזר בצבעי החג

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

זהו חג המולד האחרון של מלניה טראמפ בבית הלבן וזו הפעם האחרונה שהיא נדרשת לקחת חלק בחובות החג המוטלות עליה בתור הגברת הראשונה של ארצות הברית. בשל כך, היא התיישבה בסוף השבוע האחרון ליד עץ האשוח והטלפון הנייח כדי לקיים את מסורת החג האמריקנית - לערוך שיחות עם ילדים בארצות הברית. לטובת האירוע, המצולם והמתועד כמובן, בחרה מלניה באאוטפיט בצבעי החג האדומים, שכוללים כמה פריטי לבוש ממוחזרים.

כנראה שלמלניה קצת נמאס להשקיע בלבוש ואולי היא גם מתחילה להרגיש את הסוף, שכן בחודש הבא תידרש לפנות את הבית הלבן לגברת הראשונה הבאה - ג'יל ביידן, ולכן אפילו לא טרחה להתחדש. מצד שני, אין לנו ביקורת על ההחלטה ואנחנו אפילו בעדה, שכן בחירה בבגד שכבר יש לה במלתחה מתכתבת היטב עם רוח התקופה, לפיה יש לפעול לצמצום צריכה של טקסטיל כדי לשמור על כדור הארץ מפני פסולת מזהמת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הלוק שבחרה מלניה למסורת הטלפונים כולל חולצת משבצות אדומה של בלמיין שעולה 1,500 דולרים, אך היא סולד אאוט באתרים השונים של רכישת מותגי-על אונליין. את החולצה היא עצמה רכשה ב-2017 ולבשה אותה אז לטיול מצולם בגינה של הבית הלבן. בעבר צירפה לה מלניה פריטי לבוש קז'ואלים כמו ג'ינס שחור ונעלי אולסטארס, אך הפעם בחרה בלוק גלאמי בהרבה שכה אופייני לה. לחולצת הפלנל המשובצת צירפה חצאית מידי אדומה ונעלי עקב שחורות מזמש של מנולו בלניק. בעוד שאת החולצה כאמור כבר אי אפשר להשיג, הנעליים, שגם אותן נעלה מלניה טראמפ בעבר בכמה הזדמנויות, עדיין זמינות לרכישה תמורת 665 דולרים.

כאמור, זהו החודש האחרון של מלניה טראמפ בבית הלבן. נשארו עוד מעט מאוד אירועים מתוקשרים שאליהם היא מחויבת להגיע ולהתלבש בהידור. לכן, חובה עלינו להעריך כל לוק, כאילו הוא הלוק האחרון, עד ההשבעה לנשיאות של ג'ו ביידן בחודש הבא שתסתום את הגולל על תקופת הטראמפיות בבית הלבן. לנו רק נותר לקוות, בהתעלמות מוחלטת משיקולים פוליטיים, שגם המחליפות יספקו רגעי סטייל ראויים.

עוד בוואלה! אופנה

רגע לפני הפרידה מהבית הלבן: מלניה טראמפ בחצאית מטריפה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ נוטעת עצים עם ילדים בחולצת משבצות וסניקרס. AP
הפעם הקודמת שמלניה טראמפ לבשה את החולצה של בלמיין, ספטמבר 2017/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully