וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה במקום ה-1 ברשימת הנשים היפות בעולם

28.12.2020 / 12:40

רשימת 100 הנשים היפות בעולם לשנת 2020 פורסמה, ומי שקטפה את המקום הראשון היא לא אחרת מאשר הדוגמנית הישראלית יעל שלביה. בכך, היא השאירה מאחור שמות גדולים כמו גל גדות, אריאנה גרנדה ואפילו את תילן בלונדו, שהוכרזה כ"ילדה היפה בעולם"

יעל שלביה/ניר פקין

כמו בכל שנה, גם ב-2020 מתפרסמת לה הרשימה הנוצצת של 100 הנשים היפות בעולם שנוצרה על ידי TC Candler, והפעם יש לנו סיבה לגאווה. יעל שלביה, הדוגמנית הישראלית בת ה-19, נבחרה למקום הראשון ברשימה. בכך, היא הדיחה מהפסגה את הרקדנית הקוריאנית טזויו שזכתה בתואר בשנה שעברה.

יעל שלביה מככבת ברשימה הנחשקת הזו כבר כמה שנים ברציפות. ב-2019 היא הייתה במקום השני, ב-2018 מעט מאחור וב-2017 במקום השלישי. נראה שהיא מתקדמת בהתמדה, עד שהשנה קטפה את התואר הנחשק ביותר, יתרה מכך, היא גברה על ישראלית נוספת ברשימה, גל גדות, שהגיעה למקום ה-21 השנה, אחרי שבשנה שעברה דורגה במקום ה-36.

עוד ברשימה, כאלה שנותרו מאחור, הן תילן בלונדו, שזכורה בזכות הכינוי "הילדה היפה בעולם", ובעבר קטפה את המקום הראשון, אך הפעם דורגה במקום השישי, וחלימה עדן שגם נכנסה לעשירייה הראשונה עם מקום נוח במספר 7. בחמישייה הראשונה, למרבה ההפתעה, נמצאות נשים אנונימיות למדי לקהל הישראלי. במקום ה-13 ממוקמת מי שנכנסה לנעליים של יסמין, אהובתו של אלאדין - נעמי סקוט. במקום ה-33 כניסה מפתיעה של אנה דה ארמס, השחקנית ובת הזוג של בן אפלק, שגם אנחנו התאהבנו במראה שלה ובסטייל הקז'ואלי והבלתי מתאמץ. במקום ה-38 נמצאת אמה ווטסון, במקום ה-45 אמיליה קלארק ובמקום ה-55 טיילור היל.

הרחוק מאחור נמצאת מרגו רובי במקום ה-65. לילי קולינס, שזכתה השנה לככב בשלל הפקות אופנה בזכות תפקידה בסדרה "אמילי בפריז", לא לגמרי קטפה את פירות ההצלחה של הסדרה, ודורגה ברשימה רק במקום ה-67. אחריה נמצאת נטלי פורטמן במקום ה-70. נוכחות מפתיעה נמצאת במקום ה-78 - שם ממוקמת ולנטינה סמפאיו, הדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה של ויקטוריה'ס סיקרט. מגרדות את הרשימה מהסוף: סלינה גומז במקום ה-80, אריאנה גרנדה במקום ה-86 ופריאנקה צ'ופרה בעשייריה האחרונה, במקום ה-91.

עוד בוואלה! אופנה

"הילדה הכי יפה בעולם" כבר ממש לא ילדה: תילן בלונדו חוגגת 18

לכתבה המלאה

הזכייה של יעל שלביה בתואר הפנים היפות בעולם מגיעה ימים ספורים אחרי שפורסמה הפקת אופנה מדהימה בכיכובה שצולמה בעזרת צוות ישראלי עבור המגזין הבינלאומי Schön. על ההפקה חתומים הסטייליסטית חיה וידר, הצלם יוסי מיכאלי, המאפרת נגה תמיר ומעצב השיער בנג'מין רוימי ורק לאחרונה נודע כי שלביה הצטלמה לשער מגזין לה אופיסייל הערבי, היוצא לאור באיחוד האמירויות הערביות.

לאחרונה יעל שלביה, תלמידת אולפנה לשעבר שהיום היא כבר חיילת בצה"ל, הרחיבה את אופקיה, ומלבד דוגמנות - היא גם מתנסה בעולם המשחק. את דרכה כדוגמנית בינלאומית התחילה כשכיכבה בקמפיין למותג הביוטי של קים קרדשיאן, ומאז הצטלמה ללא מעט הפקות של מגזינים נחשבים.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully