וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מזויף? ג'ניפר לופז מתעטפת במעיל פרווה עצום

29.12.2020 / 13:45

הכוכבת הענקית הגיעה לניו יורק לקראת הופעה בערב השנה החדשה, ונתפסה בעדשת המצלמה יוצאת מחדר החזרות כשהיא לובשת מעיל פרווה עצום. לנו רק נותר לתהות - האם מדובר בפרווה אמיתית או סינתטית?

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

אחרי שבילתה את חג המולד במיאמי, הגיעה ג'ניפר לופז בתחילת השבוע לניו יורק יחד עם הארוס אלכס רודריגז, לקראת הופעה שצפויה לה בערב השנה החדשה. מחדר החזרות יצאה ג'יי לו באאוטפיט שהצליח להפתיע אותנו, בעיקר בגלל הפרווה - שהיעדר פרטים על המותג שעומד מאחוריה גרם לנו לתהות אם מדובר בפרווה אמיתית או בפרווה מזויפת, ואז אפשר לנשום לרווחה.

לופז בת ה-51 נתפסה בעדשת צלמי הפפראצי משוטטת ברחובות התפוח הגדול אחרי חזרה לקראת ההופעה שלה, כשהיא לבושה בטרנינג אפור גדול וכיפי, נעלי טימברלנד כבדות ומשקפי שמש צהובים-שקפקפים בשביל נגיעת גלאם כיאה לדיווה שהיא. ואולם, מה שכאמור הכי תפס את תשומת לבנו היה מעיל גדול בצבע קאמל בגזרת חלוק עם נוכחות תוספת פרווה על הצווארון הגדול עליו מדווחים מעבר לים כי כבר נלבש בשנת 2016.

ג'ניפר לופז. בקגריד, בקריד
מעיל פרווה רציני בקור של ניו יורק. ג'יי לו/בקריד, בקגריד

בעוד שברוב הגדול של המקרים, כאשר מתפרסמות תמונות פפראצי של כוכבות בינלאומיות, מותגים ממהרים לקחת קרדיט על הבגדים שהן לובשות ולהשוויץ בכך שמגה סלבריטי בחרו ללבוש בגד שלהם, הפעם מי שעומד מאחורי המעיל נותר עלום במשך שעות ארוכות. העובדה שאף אחד לא מיהר "לקפוץ על המציאה" ולהגיד שהמעיל שבחרה ג'יי לו ללבוש הוא בעיצובו, גרמה לנו לתהות אם משהו בלתי מוסרי מתרחש פה מאחורי הקלעים. ידוע שהיום פרוות מזויפות נראות אמיתיות למדי, אבל האם פה באמת יש משהו מפוקפק?

אם בעבר פרווה הייתה סמל סטטוס ליוקרה ואצולה, היום היא סימן להתעללות בבעלי חיים. נדיר מאוד למצוא נשים שעדיין לובשות פרוות ואף מתגאות בזה ורק נניח כי לופז בחרה בפרווה סינתטית איכותית במיוחד.

עוד בוואלה! אופנה

ד"ר, תציל אותה: ג'ניפר לופז הגזימה לגמרי

לכתבה המלאה

יום לפני שג'יי לו נצפתה באותו מעיל פרווה גדול, היא העלתה תמונה לאינסטגרם שלה שבה היא נראית יושבת על מדרגות המטוס הפרטי שלה, לפני ההמראה לניו יורק - ובפוסט בישרה על ההופעה הצפויה. לוק הטיסה שלה, שכידוע אמור להיות נוח במיוחד, כולל גם הוא סט טרנינג, הפעם של המותג LES TIEN (שנחת לאחרונה גם בפקטורי 54), עם אותם נעלי טימברלנד וכובע באקט בגווני ורוד-בורדו של דיור. בשבוע שעבר היא נצפתה חובשת כובע באקט אחר של דיור, עם רשת שחורה בסגנון "אלמנה שחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully