וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגפיים של Ugg שוב חוזרים לככב במלתחה של הידועניות

30.12.2020 / 12:00

היו ימים בהם מגפי ה-Ugg המושמצים היו רלוונטיים רק ליציאה בכפור של ניו יורק לסיבוב עם הכלב, אך נרשמו גם כמה רגעי זוהר בחסות קארי בראדשו וריהאנה. העונה, תודות למלתחת הקורונה הם שוב בכותרות, ואם כבר נפלנו לטרנינג - למה שלא נתכרבל עד הסוף?

אירינה שייק. בקריד, בקריד
אירינה שייק בחליפת טאי דאי של דנזי ומגפי ugg בוורוד/בקריד, בקריד

מה לא נאמר כבר על המגפיים של Ugg? עם מעל 15 שנים של נוכחות איתנה בנוף הגלובלי. יום אחד הם הדבר המושמץ ביותר ברשת, למחרת הם לגטימיים בשורת החרגות מדויקת עם סעיפים המאפשרים לצאת איתם לסיבוב עם הכלב בבוקר קר, או כפתרון מחמם בדרך לאסוף את הילדים מהחוג. ומנגד היו לא מעט רגעי גלאם ל-Ugg's בחלוף השנים, בחסות אושיות איי-ליסטיות כמו ריהאנה, ג'יג'י, ביונסה, דיאנה רוס, קייט מוס, נטלי פורטמן, קייטי הולמס ושרה ג'סיקה פרקר. האחרונה גם שילבה אותן במלתחה הכה-נחשקת של קארי בראדשו, הדמות האייקונית שגילמה ב'סקס אנד דה סיטי'.

הגלגול הרלוונטי הנוכחי קשור מן הסתם במלתחת הקורונה, כשווג הבריטי, גרסת האונליין, הקדיש להם כתבה מוקדם יותר החודש עם הכותרת "אין דבר שהוא יותר 2020 מאשר החזרה של מגפי Ugg". וזה אכן מתבקש. עזבו רגע את הלוק, שהוא אגב לא נוראי כמו זה של הקרוקס, אבל לגבי הפרקטיקה אין דבר יותר מחבק ומנחם מזוג מגפיים מרופד ענניי קסם פרוותיים ברכות אינסופית. גם לא צריך להתעסק בשרוכים או אבזמים בשביל להשתחל לתוכם בקלילות. זה קל, נעים, מחמם, מכיל ומתאים בול לסדרת הטרנינגים ומכנסי הטייטס שאנחנו לובשות כל יום, כל היום.

סורי קרוז. splash
לסורי קרוז יש בכל צבעי הקשת/splash

על פי מנוע החיפוש lyst, שמתמחה במוצרי אופנה, Ugg נמצאים בעלייה מתמדת החל מספטמבר השנה ויש תחושת רנסאנס חגיגית סביב המגף השנוי במחלוקת. בין המעריצות של החודשים האחרונים נמנות אירינה שייק, אמילי ראטייקאוסקי, בלה חדיד והיילי ביבר. גושפנקה נוספת לסיפור התקבלה לפני כשבועיים מטעם מגזין 'הניו-יורק טיימס' הנחשב, שם תימצתו את הסוגייה כ"שובם הבלתי סביר ביותר ועדיין הכי צפוי של ההאג'ס". ואם מישהי פה זקוקה לעוד חיזוק לגבי מעמדם המתחדש של ה-Ugg's, נציין שהמעצבת הבריטית הרותחת מולי גודארד הציגה בספטמבר האחרון את קולקציית אביב-קיץ 2021 שלה, והיא כוללת שלושה דגמי נעליים במסגרת שת"פ מסקרן עם הלייבל.

עוד בוואלה!

"ברידג'רטון" היא הסדרה הכי מהפנטת על המסך כרגע

לכתבה המלאה

אופציות למגפי Ugg

קלאסיות בקאמל I פקטורי 54 ב-899 שקלים

מגפי ugg. פקטורי 54,
מגפי ugg/פקטורי 54

באפור עם פפיון מאחור I וואן פרוג'קט ב-999 שקלים

מגפי ugg. וואן פרוג'קט,
מגפי ugg/וואן פרוג'קט

בשחור קלאסי I טרמינל איקס ב-899.90 שקלים

מגפי ugg. טרמינל איקס,
מגפי ugg/טרמינל איקס

הגרסה הנמוכה I נקסט ב-650 שקלים

מגפי ugg. נקסט,
מגפי ugg/נקסט

בשקוף שחור עם לוגו בצד I אוריג'ינלס ב-849 שקלים

מגפי ugg. אוריג'ינלס,
כעת גם במבצע ללא מע"מ/אוריג'ינלס
  • עוד באותו נושא:
  • UGG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully