וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגפי הפרה שרושמים הצלחה מסחררת באינסטגרם

3.1.2021 / 7:15

הבלוגרית והפאשניסטה הידועה איימי סונג שוב משיקה פריט שהופך ויראלי בזמן קצר, והפעם - מגפי פרה עד הברך בסילואטה משוחררת עם כתמים בגוון ג'ינג'י או שחור. המחיר סביר, אבל יש קאץ'

אפשר כבר לקבוע שחורף 2020-21 כולו בסימן התחדשות של פריטים העונים על קטגוריית הפרקטיקה. זו הייתה העונה בה פתחנו את המלתחה לכל מה שאפשר ללבוש בבית ולזרום איתו החוצה בתוספת שדרוגים קלים, כמו טרנינגים, בגדי ספורט, פיג'מות כיפיות, סריגים מלטפים או עליוניות אוברסייז.

בגזרת הנעליים התמכרנו לנעלי ספורט, האג'ס, מגפיים גסים, או כל מה שאפשר להשתחל אליו בקלות, שהוא גם נוח וגם מספיק סטייליש לבילוי בספסלים של כיכר דיזנגוף. האופטימיות הזהירה שאנו נושאות לשנת 2021 לצד העובדה שעונת החורף היא היחידה שחולשת על שנתיים קלנדריות, גרמה לנו לשקול רכישת מגפיים המייצגים את ההיפך הגמור מכל מה שנעלנו ב-2020. ומה יכול להיות סימלי יותר מאשר להתחיל ברגל ימין במגף עם סטייטמנט רציני בעל עקב לא מתנצל?

המועמדים המובילים שלנו לתפקיד הם מגפי Bea ב-298$ מטעם הלייבל הרותח Song Of Style השייך לאיט-גירל האינסטגרמית איימי סונג. דגם Bea מעוצב כמגפיים בסילואטה משוחררת המתנשאת עד לקו התחתון של הברך, והוא בעל עקב סטילטו-פירמידה נוח יחסית (8 ס"מ).

הלוק עצמו של טקסטורת פרה על רקע לבן וכתמים בחום ג'ינג'י או שחור מטריף לגמרי, ועונה בול להגדרת הסטייטמנט שהצבנו. הקושי המשמעותי - הם עשויים משיער עגל אמיתי (הכתמים עצמם צבועים). על אף שעדיין לא נגמלנו באופן אבסולוטי משימוש בעור אמיתי, חייבות להודות שהמראה הנאמן למקור מציב מראה קשוחה מול הפנים.

הווליום הוויראלי של מגפי הפרה אינו מפתיע, עיצוביה של סונג זוכים באהדת הקהל בתדירות מרשימה ועקבית החל מהשקת הקולקציה הראשונה לפני כשנה וחצי. סגנונם המאתגר לכאורה דווקא יכול להשתלב במגוון גדול של אאוטפיטים, כולל שמלות, חצאיות ואפילו מעל טרנינג הקורונה שלא יורד מאיתנו. לסיכום - משדרג אולטימטיבי למדי האלף הרשמיים: ג'ינס גבוה, גולף שחור, בלייזר מחויט ושרשרת חוליות מוזהבת.

עוד בוואלה!

"אין לי בעיה ללבוש בגדי נשים, אני לא רואה אף אחד ממטר"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully