וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדאיה פותחת את 2021 בלוק מדהים

3.1.2021 / 10:45

הכוכבת ואחת המתלבשות הטובות שיש סיפקה לנו לוקים מוצלחים במיוחד ב-2020, וגם את השנה החדשה היא פתחה באאוטפיט נהדר של אלכסנדר ווטייר שמשלב בחוכמה בין חליפה עוצמתית לטופ סאטן מבריק

טריילר "אופוריה" של HBO/HBO

2020 הייתה ללא כל צל של ספק שנה מאתגרת ולא פשוטה בכלל. ואולם, מי שזרחה והנעימה לנו את העיניים לאורך כל השנה הייתה השחקנית זנדאיה, שהפתיעה עם סטייל אמיץ, מגוון ומהפנט, בשלל אירועים וירטואליים והפקות אופנה נוצצות. מטקס פרסי המבקרים, דרך שלל שערים למגזינים, המינוי לפנים החדשות של ולנטינו ועד טקס האמי. כל לוק יותר מדויק, נכון ומשגע מהשני. אז מה הפלא שגם את 2021 היא קיבלה בלוק הכי יפה שיש? והשנה עוד לא התחילה!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זנדאיה חגגה בלוק של אלכסנדר ווטייר מקולקציית אביב-קיץ 2020 שמשלב בין מחויט לנוצץ, ואין שילוב חכם מזה. חליפת צמר אפורה מגה סמכותית, שמתחתיה טופ סטרפלס מבד סאטן אפרפר מבריק עם כיווצים שיוצרים מעין פפיון גדול במרכז הגוף. את שיערה השאירה פזור ואת הלוק אבזרה בתכשיטי זהב עדינים של מרגו סיגל - שרשרת צמודה, צמיד תואם והרבה מאוד טבעות. בגזרת הביוטי בחרה באיפור נוצץ או נקי למדי עם שפתיים מבריקות, צלליות טבעיות והדגשה של הגבות. על הלוק אחראי כמובן הסטייליסט הצמוד, לואו רואץ', שמלווה אותה עוד מהימים שלפני הפריצה הגדולה ב"אופוריה" וחתום על כמה מההצלחות האופנתיות של השחקנית.

עוד בוואלה! אופנה

"יצרנו קסם": זנדאיה בהפקת אופנה מרהיבה שעושה כבוד לאפרו-אמריקניים

לכתבה המלאה

בימים האחרונים פורסמו בעולם רשימות של המתלבשים והמתלבשות הטובים ונראה שזנדאיה מעטרת לא מעט רשימות כאלה. כך למשל, במגזין GQ מיקמו אותה בראש, גם בווג האמריקני הרימו ללוק שלה מהאמי ובווג אוסטרליה היא נכנסה לעשיריה של המתלבשים הטובים. אנחנו רק מקוות שהשנה הלוקים המוצלחים האלה יהיו על שטיחים אדומים אמיתיים, ולא בטקסים וירטואליים או רק באינסטגרם.

טקס פרסי המבקרים 2020 זנדאיה. GettyImages
אחד מרגעי השיא של השנה. טקס פרסי המבקרים/GettyImages
זנדאיה. GettyImages
מככבת כבר מ-2019. זנדאיה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • זנדאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully