וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית אונליין לאופנה ישראלית: המתכונת החדשה של יריד ה"דרס קוד"

יריד ה"דרס קוד" (Dress Code) השנתי נאלץ לחשב מסלול מחדש בחסות הקורונה, ובמקום לבטל את האירוע - החליט להעביר את עצמו לאונליין. כך הוקם לו אתר ייעודי לאופנה ישראלית עם מחירים אטקרטיביים. הנה כל מה שצריך לדעת

דרס קוד Dress Code מירית רודריג נורת'רן סטאר מאמו. עדי סגל,
ז'קט: מירית רודריג, חולצה: נורת'רן סטאר, בנדנה: מאמו/עדי סגל

שנת 2021 הגיעה ואיתה האופטימיות על סיומה של מגיפת הקורונה, אך יחד עם זאת - אסור לשכוח שהמחלה עוד כאן ולא סתם התחלואה נמצאת בעלייה. משמעות הדבר, שעוד מוקדם לפנטז על התקהלויות המוניות ואירועים גדולים וייקח זמן עד שנחזור לשגרה שכולנו הכרנו פעם. מארגני יריד ה"דרס קוד" (Dress Code) השנתי, הבינו היטב את המצב והיות שאין באפשרותם לקיים את היריד במתכונת הרגילה, החליטו שלא לוותר עליו - ולהעביר את היריד לאונליין, בדיוק כפי שקרה ללא מעט אירועים בשנה האחרונה.

אז השנה, במקום יריד עמוס דוכנים, מעצבים, תנועה ואנשים - תוכלו למצוא את כל האופנה הישראלית השווה הזו באתר אחד ייעודי שנפתח עבור המיזם. כרגע, האתר אינו מוגבל בתאריכים ספציפיים והוא למעשה נקודת מכירה נוספת למעצבים מקומיים. כלומר, ברגע שיש הזמנה, הלקוח מקבל אותה הביתה ישירות מהמעצב ללא מתווכים באמצע. אז מי הם המעצבים שניתן למצוא באתר הדרס קוד החדש? NORTHERN STAR, מעיין פז, מירית רודריג, נפתול, הרואיק, גרשון ברם, NOON, MAMO, FRETT, נטלי ווקר, RELEVE ועוד.

דרס קוד Dress Code גרשון ברם. עדי סגל,
ז'קט: גרשון ברם/עדי סגל

מיזם הדרס קוד שדואג להצדיע ולפרגן לאופנה ישראלית הוקם לפני 11 שנה, על ידי ירון דנוך וספי גולן, וכיום עומד מאחוריו דנוך. הדגש המרכזי הוא כמובן לבחור את המעצבים המובילים בארץ ולספק להם קורת גג אחת, שבה הם יכולים להציע את הקולקציות שלהם במחירים אטרקטיביים. באתר החדש טווח המחירים נע בין 200 שקלים ועד 1,150 שקלים, פלוס קטגוריית סייל שווה במיוחד. לכבוד הקמת האתר צולמה הפקת אופנה מרהיבה עם כמה מהפריטים שתוכלו למצוא ביריד הדיגיטלי. זה הזמן לשאוב השראה.

עוד בוואלה! אופנה

מגפי הפרה שרושמים הצלחה מסחררת באינסטגרם

לכתבה המלאה
דרס קוד Dress Code נטלי ווקר, גרשון ברם. עדי סגל,
ז'קט: נטלי ווקר, חצאית: גרשון ברם/עדי סגל
דרס קוד Dress Code שמלה MAMO. עדי סגל,
שמלה: מאמו/עדי סגל
דרס קוד Dress Code נטלי ווקר, נורת'רן סטאר. עדי סגל,
חולצה: נטלי ווקר, מכנסיים: נורת'רן סטאר/עדי סגל
דרס קוד Dress Code נטלי ווקר. עדי סגל,
טוטאל לוק: נטלי ווקר, מטפחת: מאמו/עדי סגל

צילום: עדי סגל
קריאייטיב וסטיילינג: מור פוזניאק
איפור: שרה תומס
דוגמנית: ולדה קוקס
הפקה: ירון דנוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully