וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפתור הקסם: הטריק ההיסטרי שישדרג את הג'ינס שלכן

5.1.2021 / 12:30

רשת הטיקטוק ממשיכה לספק טיפים ופטנטים יוצאי דופן בתחום הביוטי והסטייל, כאלה שיכולים לשדרג את המלתחה ולעלות כלום כסף. אם קרה נס ובכל הסגרים האלה המותן שלכן הפכה צרה יותר - הפטנט הזה משנה חיים

טריק לקיפול ותליית ג'ינס בארון/@mama_mila

בכל הנוגע לסיכומי 2020, הפתעת השנה שלנו מגיעה מכיוון רשת הטיקטוק, אותה תייגנו בעבר כאובססיה מטופשת וחסרת עניין, בטח עבור נשים מתוחכמות כמונו. במשך חודשים ארוכים נקטנו בהתנשאות וגלגולי עיניים בכל פעם שמישהו הזכיר את שם האפליקציה הפופולרית בקרב ילדות ובני נוער. אפילו השתמשנו בה כאיום אפקטיבי כלפי חוסר צייתנות מצד דור ההמשך, משהו בנוסח: "אם אתה לא מתקלח עכשיו אני פותחת חשבון בטיקטוק". הבהלה מהפדיחה הצפויה עבדה דווקא לא רע מספר פעמים, עד שהטיקטוק תויג כ'לא רלוונטי'.

כל זה היה נכון עד לרגע בו התוודענו לעובדה שאותה אפליקציית וידאו-ליפסינג-פלוס-ריקוד, תוצאה פאתטית ברוב המקרים, מהווה לא פעם מקור משובח לרעיונות שימושיים גם עבורנו. כזהו הטריק השווה מאוד שהגיע אלינו לפני כשבוע בחסות טינאייג'רית שאוחזת בחשבון טיקטוק פעיל למדי.

Lalaabeauty העלתה וידאו, שהספיק לגלוש גם לרשת האינסטגרם, בו היא חושפת איך היא משדרגת בקלות ובסטייל מכנסי ג'ינס שרופפים עליה בקו המותן. בקטע שהפך להיפר-וויראלי מיס ללה מציגה איך בפחות מדקה ובעזרת כפתור שעולה 4$ באמזון היא הופכת סתם ג'ינס סטנדרטי שיושב עליה לא משהו למצב של בול פגיעה. וכל זה קורה בזמן שהג'ינס מונח עליה. אין פה מטלות מיותרות שאולי אנחנו היינו חושבות עליהן כמו איתור חוט ומחט, קשירות, מספריים ותפירה חלילה וחס. מדובר בכפתור של דור ה-Z או משהו בסגנון, המגיע עם דיסקית שבמרכזה פין מחודד. כל שנותר הוא לנעוץ את הדיסקית בחלקו הפנימי של הג'ינס, במקום החדש בו נרצה למקם את הכפתור, ואז נצמיד אל הפין מבחוץ את הכפתור עצמו.

הרכיסה האלכסונית החדשה שנוצרת תוך שניות הופכת את הג'ינס למחמיא הרבה יותר, עם תוספת טבעית של כיווצי באגי מעודנים, עד כדי כך שבנות הג'ן-זרס (הכינוי לדור ה-Z אם בא לכן לשדר בקיאות אגבית בעגה הרלוונטית) טוענות שמדובר בטריק משנה חיים. לא פחות.

מי שנדלקה על הסגנון ויש ברשותה תקציב יותר רציני לג'ינס איכותי שמעוצב מראש ברכיסת כפתורים אלכסונית א-סימטרית מסוגננת מוזמנת לבדוק את סדרת ה-Criss Cross מבית Agolde. ליין הקריס קרוס כולל גוונים של לבן-קרם, תכלת משופשף, שחור ואפור בשני דגמים מוצלחים: מאם אוברסייזי - Upsized - עם מפתח רגל רחב ו-Straight (מזכיר קצת את ליוויס 501 הקלאסי). טווח המחירים נע בין 611 ל-1,055 שקלים, תלוי בגוון ובעיבוד הטקסטיל.

עוד בוואלה!

מגפי הפרה שרושמים הצלחה מסחררת באינסטגרם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully