וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן קיטון חוגגת 75

משבצות, כובעים מוטרפים, שרשראות מאורכות וחגורות סטייטמנט הם רק חלק מנגיעות הסטייל הייחודיות של דיאן קיטון האגדית. השחקנית האמריקנית חוגגת 75 ולנו רק נותר להוריד בפניה את הכובע

דיאן קיטון מתוך הטריילר לסרט "mad money"/צילום: Imdb

דיאן קיטון, שחקנית זוכת פרס האוסקר, היא זן נדיר בסטייל ההוליוודי. אפשר חד-משמעית לקבוע שהיא האחרונה שמתעדכנת מהו הטרנד העכשווי ומיישמת אותו במלתחה שלה. ההפך הוא הנכון, היא מחזיקה בסגנון כל כך ייחודי, שלעיתים נדמה שהיא עצמה יוצרת טרנדים, כאלה שעומדים במבחן הזמן, וגם פיסים שלבשה בתחילת הקריירה מתבררים כרלוונטים עד היום.

השחקנית האמריקנית חוגגת היום 75 וזה טיימינג מעולה להוריד בפניה את הכובע (לא סתם משחק מילים שכזה לאור הבחירות האופנתיות שלה). במהלך שנת 2020 הכרזנו עליה כחלק מרשימת הנשים שמשוויצות בשערן המאפיר, תוך כדי שהיא מתווכת לעולם הזדקנות בסטייל. קיטון מעולם לא טרחה לצבוע את שיערה, בתחילת הדרך עוד פלירטטה מעט עם גוונים מטשטשים, אבל כבר שנים שהיא מזניחה את בקבוק החמצן ומתמסרת להתבהרות מחלפות ראשה. היא אמנם מקפידה על פן ונראות מהודקת ומתוקתקת, אבל מחבקת את הזקנה והתופעות הנלוות לה וגורמת לשיער מאפיר להיראות מעורר קנאה באמת.

דיאן קיטון. GettyImages
אגדה חיה. דיאן קיטון חוגגת 75/GettyImages

ואם כבר נגענו בשיער, אי אפשר שלא לעצור ולהתעכב על אוסף הכובעים הלא רגיל שלה. בחשבון האינסטגרם שהיא מתחזקת, שמונה 1.8 מיליון עוקבים, היא מרבה להתבדח על כך שכובעים הפכו לסימן ההיכר שלה עם השנים. וכשאנחנו אומרות כובעים, אנחנו באמת מתכוונת למנעד רחב של גזרות וסגנונות - מרחבי שוליים, דרך בארט, כובעי מצחייה ועוד ועוד. בעיצומו של הסגר, כאשר פגישה עם מעצבי השיער הייתה בלתי אפשרית, היא העלתה סרטון לאינסטגרם שבו הציגה לראווה חלק מאוסף הכובעים שלה והדגימה איך לחבוש אותם באופן שיסתירו את נזקי השיער שלא ניתן לתקן אצל הספר.

אך כאמור, לקיטון יש סטייל כל כך ייחודי ומזוהה, שלא רק כובעים נכללים תחת סימני ההיכר של המלתחה שלה. סגנון הלבוש שלה מורכב מפרינטים משובצים או בגדי טוויד, חגורות מותן עבות, צעיפים, צווארוני גולף, ז'קטים גדולים וחצאיות רחבות בגזרת A או שמלות בלון. עוד אקססורי שהיא לא משחררת ממנו לאחרונה - שרשראות כסופות עם תליוני צלב שעושים כבוד לנצרות, אותם היא מקפידה להעמיס בשכבות.

עוד בוואלה! אופנה

2020 הייתה השנה שלהן: דוגמניות העבר הוכיחו שהעולם לא שייך רק לצעירים

לכתבה המלאה

אוסף הכובעים החלומי של דיאן קיטון

ב-50 שנות הקריירה שלה נרשמו לא מעט רגעי סטייל של הכוכבת. בראיונות קודמים בנושא הודתה שאופנה מאז ומתמיד עניינה אותה. ואכן, אם מסתכלים על בגדים שהיא לבשה בעבר, בשנות ה-70 למשל, אפשר לראות שכבר אז היא הייתה פורצת דרך בכל הקשור ללבוש. קיטון ידעה לבחור את הבגדים המחמיאים, מושכי תשומת הלב, אבל לא כאלה שנכנעים לצו השעה, אלא כאלה שמייצגים אותה בצורה המיטבית. אחד הלוקים הזכורים מאותו עשור, שהיא עד היום מרפררת לו בלוקים שלה, היה בסרט "הרומן שלי עם אנני", שגם זיכה אותה באוסקר - לוק גברי שכולל וסט ועניבה. על שטיחים אדומים שנים ובאירועים מתוקשרים שנים אחר כך, היא המשיכה ללבוש חליפות עם וסטים ועניבות או פפיונים, לצד הכובעים כמובן, כקריצה לאותו רגע איקוני.

דיאן קיטון בתפקיד אנני הול בסרט הרומן שלי עם אנני הול (1977). imdb
דיאן קיטון בתפקיד שזיכה אותה באוסקר ובלוק האייקוני שלה בסרט "הרומן שלי עם אנני"/imdb

קיטון, אגדה חיה כפי שציינו, המשיכה לספק לוקים חזקים במהלך הקריירה, רובם בהשראת המלתחה הגברית. אם מתקדמים הלאה אל שנות ה-80, אפשר לראות שבאותו עשור היא החלה לאמץ את סגנון האוברסייז שעד היום חביב עליה במיוחד. גזרה שהפאשניסטות אימצו רק בשנים האחרונות וקיטון כבר חיבקה באהבה רבה לפני הכניסה למיינסטרים.

שנות ה-90 היו העשור שבו היא הוסיפה למלתחה את חגורות המותן וכובעי הבארט, ששניהם מלווים אותה עד היום. השיא של חגורות המותן באותו עשור היה בטקס גלובוס הזהב ב-1994, שעל השטיח האדום שלו צעדה לצד אימה. שטיח אדום אייקוני נוסף היה באוסקר 2004 עם חליפה גברית מושלמת נטולת פגמים של ראלף לורן, מורכבת משלושה חלקים, פלוס כפפות, כובע, עניבה ומעיל זנבות.

אפשר לומר שלא הרבה השתנה בסטייל של קיטון, אלא הוא רק התעצם והתחדד. החגורות העבות מצאו מקום קבוע על המותניים, הכובעים לא הוסרו מהראש, הקריצה למלתחה הגברית נוכחת בכל לוק ונגיעות הרטרו הנוסטלגיות מהארון שהיו לה פעם משתלבות נהדר עם בגדים עדכניים של מעצבי על מובילים. שיהיה במזל טוב וסטייל טוב עוד יותר.

דיאן קיטון לובשת ראלף לורן אוסקר 2004. GettyImages
השטיח האדום הכי אייקוני של דיאן קיטון. החליפה של ראלף לורן באוסקר 2004/GettyImages
דיאן קיטון. GettyImages
מוטיבים של נצרות על צווארון גולף וחליפת משבצות מחויטת/GettyImages
דיאן קיטון. GettyImages
חוקיות ברורה, אבל יש גם זליגות של טרנדים כמו המנומר/GettyImages

בהפקת אופנה משגעת לאינסטייל ב-2019

דיאן קיטון. GettyImages
צעיפים, כובעים, משבצות - חגיגה שלמה לעיניים/GettyImages
דיאן קיטון. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
כשקיאנו ריבס הוא רק בן לוויה/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה
דיאן קיטון. GettyImages
חגורות המותן העבות מצאו מקום קבוע במלתחה של קיטון/GettyImages
דיאן קיטון. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מאחלות לעצמנו 120 שנה של לוקים כאלה/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה
דיאן קיטון. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
אנרגיות שיא ושיער לבן להתפאר/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה
דיאן קיטון. GettyImages
דיאן קיטון חוגגת 75/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully