וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואה ליפה מבלה בחופשה במקסיקו בביקיני קטנטן

4.1.2021 / 11:50

הזמרת המריאה יחד עם בן זוגה אנואר חדיד לחוף טולום הקסום שבמקסיקו כדי לבלות עם חברים וחברות את תחילתה של השנה החדשה. בפפראצי מהחופשה היא נראית בשני בגדי ים קטנטנים - ואם תשאלו אותנו, הזרוע עוד נטויה

בווידאו: דואה ליפה ואנואר חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית לשנת 2019/צילום: Getty Images

בזמן שאנחנו העברנו את ערב השנה החדשה בסלון, דואה ליפה בת ה-25 עפה על החיים עם חברים וחברות בטולום שבמקסיקו ומבלה ביעד שטוף שמש כשהיא מחליפה בגדי ים כל 24 שעות. את חג המולד היא עוד הספיקה להעביר עם משפחתו של בן זוגה, אנואר חדיד, אך מיד לאחר מכן השניים המריאו יחד השניים לחופשה הפוטוגנית.

עד כה תיעדו אותה צלמי הפפראצי בשני בגדי ים שונים כשהיא תופסת שמש על החוף, בעוד שהיא עצמה קצת נמנעת מלשתף ברשתות החברתיות תמונות מהחופשה. מנסה להפגין סולידריות? פחות נראה לנו.

דואה ליפה ביקיני מקסיקו. בקגריד, בקריד
ביקיני זול, תכשיטים יקרים. דואה ליפה בחופשה בטולום/בקריד, בקגריד

אז מה בדיוק ארזה דואה במזוודה שלה לחופשה במקסיקו? כאמור, עד כה היא נראתה בשני בגדי ים, אבל אם תשאלו אותנו - הזרוע עוד נטויה. בגד הים הראשון שלבשה הוא ביקיני-חוטיני קטנטן וזרחני בצבעים של ירוק, ורוד, כתום וסגול עם תחתונים בגזרה גבוהה וחזיית קאפים עם כתפיות דקיקות. הסט שייך למותג Mirror Palais, בעל מחירים נגישים, שחביב על פאשניסטות רבות כמו בלה חדיד או אלזה הוסק.

אם אתן כבר מפנטזות על חופשת הקיץ הקרובה ומעוניינות להצטייד בביקיני של כוכבות - תשמחו לגלות שהמחיר של הביקיני הצבעוני של דואה רק 95 דולרים לכל חלק. הפריט היקר בלוק מגיע דווקא בגזרת האקססורי, כאשר בחרה הזמרת לענוד עגילים של המותג האיטלקי bea bongiasca, שעולים כמעט 1,400 דולרים. בגד הים השני שלבשה הוא ביקיני משולשים קלאסי בצבע כתום חמרה, שאליו צירפה עגילי חישוק זהובים ומשקפי שמש שקופים.

עוד בוואלה! אופנה

מי לבשה חולצה הזויה יותר - בלה חדיד או דואה ליפה?

לכתבה המלאה
דואה ליפה ביקיני מקסיקו. בקגריד, בקריד
את חג המולד עשתה עם משפחתו של אנואר חדיד, ואז הם המריאו יחד למקסיקו/בקריד, בקגריד

ברשת כמובן מתקשים לפרגן, על אף הגוף המטריף של ליפה, ובתגובות על תמונות הפפראצי שהועלו הושארו לא מעט תגובות עוקצניות בסגנון של - "איפה המסכה שלך?", "זה לא הזמן לחופשה כשמגפת הקורונה משתוללת", וגם - "אני לא ראיתי את המשפחה שלי חודש ודואה ליפה טסה לחופשה". אחרים אף הצביעו על עלייה בתחלואה במקסיקו כנתון המעיד על חוסר זהירות מצד הזמרת. ואולם, אל מול כל התגובות המאשימות, מצאנו דווקא תגובה אחת מפרגנת שמצאה חן בעינינו ומסכמת בצורה מדויקת את הטענות כלפיה - "דואה ליפה סיפקה לנו את אלבום השנה. עכשיו היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה". באיזה צד אתן בוויכוח?

דואה ליפה. בקגריד, בקריד
אז האם היא הגזימה כשבחרה לטוס בחופשה בעיצומה של מגפה? תחליטו אתן/בקריד, בקגריד
  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully