וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכוכב הכי סקסי על המסך יש גם סטייל משובח

אם גם אתן בימים האחרונות מפנטזות על סיימון, הדוכס מהייסטינגס, אנחנו שמחות לבשר שאתן לא לבד. עם מיליון עוקבים באינסטגרם ושערים למגזינים - הנה כל מה שצריך לדעת על רגה ז'אן פייג', השחקן ההורס שקוצר את פירות ההצלחה

הסדרה "ברידג'רטון" בהפקת שונדה ריימס/נטפליקס

מצטערות, אנחנו עדיין לא מצליחות לשחרר מהסדרה החדשה של נטפליקס "ברידג'רטון" ששבתה את לבנו. אחרי שהתאבססנו על התלבושות בסדרה, התבייתנו על משהו אחר - השחקן הראשי, מי שמגלם את סיימון, דוכס הייסטינגס, שמתברר שהוא לא רק חתיך הורס, אלא גם יש לו סטייל במציאות.

רגה ז'אן פייג' בן ה-31 הוא שחקן בריטי שנולד בלונדון וגדל בזימבבואה. אל לונדון הוא חזר בגיל 14, והחל את דרכו בתעשיית המשחק, בעיקר בתיאטרון. עד ברידג'רטון, עוד לא נרשמה עבורו פריצה של ממש. ב-2016 הוא זכה לככב במיני-סדרה המצליחה "שורשים", שאמנם לא הפכה אותו למגה סטאר, אבל תפסה את תשומת לבה של שונדה ריימס, מפיקת העל, שגם יצרה את "ברידג'רטון" - וזה לגמרי השתלם לו. ב-2018 היא ליהקה אותו לשתי עונות של הסדרה "לטובת הכלל", שם נוצר ביניהם קשר עמוק של ממש, וכידוע - שונדה אוהבת מאוד את השחקנים שלה, ומי שמוצא חן בעיניה, זוכה לככב בכל הסדרות בהפקתה, ויש לא מעט כאלה. כך, נסללה לו הדרך לתפקיד הראשי בלהיט התורן של נטפליקס.

הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס. ליאם דניאל/נטפליקס,
רגה ז'אן פייג' בנעליו של סיימון דוכס הייסטינגס/ליאם דניאל/נטפליקס

היום הוא מתגורר על הקו שבין לונדון ללוס אנג'לס, וקוצר את פירות ההצלחה. מאז עלתה לאוויר הסדרה, הוא מתראיין אודותיה בכלי תקשורת בעולם בלי הפסקה. בכל הראיונות הוא מסרב להעמיק באחד הנושאים הכי מסעירים בנוגע לליהוק שלו לתפקיד הראשי - עצם היותו גבר שחור, שנכנס לנעליו של דוכס במאה ה-19. כך למשל, באחד הראיונות בנושא אמר כי "זה לא הדבר הכי דמיוני בסדרה, אלא המהירות שבה הדמויות מגיעות ממרכז לונדון לפרברי אנגליה". בריאיון לגרדיאן הבריטי טען כי הוא סבור שיש ללהק אנשים לפי כישרון ולא לפי גזע. כך או כך, נראה שהוא גאה על הבחירה האמיצה של שונדה ריימס, שזו אחת ממלחמותיה - לקדם שוויון גזעי באמצעות דמויות שחורות בתפקידים ראשיים בסדרות הטלוויזיה בהפקתה.

עוד בוואלה! אופנה

"ברידג'רטון" היא הסדרה הכי מהפנטת על המסך כרגע

לכתבה המלאה
רג'ה ז'אן פייג' כוכב הסדרה ברידג'רטון, כנס של ואניטי פייר ינואר 2020. GettyImages
מצא חן בעיניי שונדה ריימס. רג'ה ז'אן פייג'/GettyImages

במקביל לנסיקה המטאורית הודות לסדרה החדשה, פייג' הגיע לאחרונה למיליון עוקבים באינסטגרם, והמספרים עדיין בעלייה. מלבד תמונות שמקדמות את הסדרה, חשבון האינסטגרם שלו גם מספק הצצה לסגנון שלו בחיים האמיתיים - קז'ואלי ובלתי מתאמץ כשהאצילות של הדוכס מתפרצת בכל תמונה ותמונה. הסטייל הגברי והמחוספס שלו בא לידי ביטוי בחולצות טי, מעילי עור, סוודרים גבריים וקפוצ'ונים וכשיש שטיח אדום (ובכל זאת, פעם היו כאלה) הוא עולה על חליפה גברית מחויטת, וגם אותה הוא יודע להחזיק נהדר.

בחודש האחרון כבר זכה לככב בשני שערים. למגזין Square Mile הצטלם בחליפה לבנה של המעצב ג'ון סמדלי, שמתחתיה חולצת גולף בצבע טורקיז ועבור המגזין Man About Town הוא בז'קט בומבר משופשף של דיסקוורד. נרשם גם סוודר צמות אפור עם צווארון גולף של דיור בריאיון ל-thewrap, ובקרוב תתפרסם גם הפקה בכיכובו למגזין האונליין who what were בלוק מסקרן של גולף ירקרק, מכנסי עור ירוקים בטון כהה יותר ומעל כל זה מעיל צמר קאמל מתוחכם. מה שמוביל אותנו למסקנה - זה בדיוק הטיימינג למלתחה רווית בגדי מעצבים. אם עדיין לא עשיתן פולו, זה הזמן להצטרף לנהירה ההמונית לחשבון שלו. התאהבות מובטחת. נציין גם כי בכל הראיונות האחרונים, הוא סירב להתייחס לסטטוס הזוגי שלו, אבל ההימורים הם שהוא רווק, אז אולי עוד יש לכן סיכוי.

רג'ה ז'אן פייג' פיבי דינבור ברידג'רטון ינואר 2020. GettyImages
עם פיבי דינבור, שמגלמת את דפני ברידג'רטון, בת זוגו בסדרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully