וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זואי קרביץ וקארל גלוסמן מתגרשים - זה הזמן להתרפק על סטייל העבר

7.1.2021 / 9:30

אושיית הסטייל המחוננת זואי קרביץ והשחקן הרותח קארל גלוסמן מתגרשים אחרי 18 חודשי נישואים. החלטנו לנבור בתמונות פפראצי ושטיחים אדומים של השניים ומתברר כי היו לא מעט רגעים אופנתיים משובחים

קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
מה קרה שם לעזאזל? זואי קרביץ בשמלה מגה סקסית של איב סן לורן וקארל בסריג שחור וג'ינס סקיני/GettyImages

השבוע התבשרנו כי זואי קרביץ ובעלה ב-18 החודשים האחרונים, השחקן הנאה קארל גלוסמן מתגרשים. ההיצמדות לנדרים הייתה קצרה משציפינו, ואחרי ארבע שנים של זוגיות פוטוגנית, קרביץ הגישה בקשה לגירושים, כשמעבר לים עדיין שומרים על שתיקה מסקרנת לגבי הסיבה לפירוק החבילה.

הרבה לפני החתונה האינטימית בשאטו בפריז, כשהיא בשמלה של רקדנית בלט בעיצוב אישי של אלכסנדר וונג וגלוסמן בחליפה גברית שחורה עם עניבת פפיון, נראו השניים בשלל רגעים אופנתיים משותפים. היא בתעוזה האופיינת לה, והוא - משלים אותה בפרטים הקטנים, אם זה בסטריט סטייל קליל או בחליפה שחורה וקלאסית המחמיאה למראה הגבעולי שלו.

קרביץ בת ה-31, בתו של הכוכב לני קרביץ וליסה מומאה (שנשואה לג'ייסון מומאה - משפחה מיוחסת בהחלט), היא שחקנית מוערכת מאוד בתעשייה. כוכבת "שקרים קטנים גדולים", קטוואמן ב"הבאטמן" וכבר זכתה לטייטל 'אושיית סטייל מחוננת' לא פעם. כזו שלא משנה מה תזרקו עליה, היא תמיד תשדר תחכום, סקס אפיל לא מתנצל ומראה נונשלנטי. גם צילומיה למגזין אל בינואר 2020, כשהיא בעירום מלא ומקושטת בשרשרת צדפים של פראדה, הצליחו לעורר לא מעט הדים, שם עוד דיברה בחיבה על נישואיה לגלוסמן.

החיבור של גלוסמן בן ה-33 לקרביץ המשובחת, עשה לא רע בכלל למלתחה שלו. זה לא שהוא הפך בן רגע לאייקון אופנה, כמו מיסטר קרביץ הידוע, בלוק רוקנרולי מוטרף עם נגיעות נשיות, אבל הוא הציג אופנת רחוב נכונה, נצמד למכנסי סקיני, טי-שירטס פשוטות וז'קטים מחמיאים מעור, ג'ינס או בומברים מגניבים.

קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
חורכים שטיחים אדומים זואי וקארל/GettyImages

קרביץ לעומתו היא עולם ומלואו וכך נוצרת תמונה שלמה ומושכת. באפטר פארטי של הוואניטי פייר אחרי טקס האוסקר הגיעה קרביץ בחצאית מקסי בגזרה נמוכה במיוחד וחזייה זהובה סקסית של סן לורן כשגלוסמן לצידה בחליפה גברית שחורה. היא נראתה גם מאוהבת עד מעל הראש באירוע של Amfar ב-2017 בשמלה לבנה של ורסצ'ה והוא בחליפה מצוינת עם דש סאטן מרים, ונרשם גם פאוור קאפל אופנתי כשהיא בחליפה שחורה ובלונד פלטין אסוף בצמות הדוקות לראשה והוא בשיער ורדרד קצוץ דהוי.

גם החיבה להשתעשע אצל מעצב השיער נראית כמו קו משיק מוצלח למדי - גלוסמן זגזג בין תלתלים צפופים, גאלח ואפילו ורוד וקרביץ המגניבה לא פסחה על כלום מקצוץ שחור, קצוץ פלאטין, צמות בלונדיניות, ראסטות ועוד.

קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
בארוחת החזרה בפריז. זואי בשמלת רשת פנינים שקופה של המעצבת דניאל הירש/GettyImages

קרביץ, שגרירה של איב סן לורן ביוטי, שגם השיקה עם המותג קולקציה בעבר והצטלמה למספר קמפיינים של ליין ההלבשה, הדהימה לא פעם באאוטפיטים של מותג העל הצרפתי. גם אלכסנדר וונג, שנקשר לאחרונה בהאשמות של הטרדות מיניות הוא אחד מחבריה הטובים, ובדף האינסטגרם שלה ניתן לראות לא מעט תמונות של השניים חוגגים. החיבה העזה שלה לעולם האופנה כל כך מובהקת שפשוט לא נותרה לגלוסמן ברירה אלא להתמסר טוטאלית. בינתיים, מרכלים כי שמה נקשר גם כבר עם השחקן צ'נינג טייטום, שאמור לצאת בכלל עם ג'סי ג'יי, אבל אם היא תפעיל עליו את קסמיה, צפוי לנו מייקאובר מהסרטים.

קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
תמיד יד ביד, בסטריט סטייל מטריף/GettyImages

עוד בוואלה!

מגה סקסית: זואי קרביץ מצטלמת בעירום - עם שרשרת צדפים בלבד

לכתבה המלאה
קארל גלוסמן, זואי קרביץ. בקגריד, בקריד
בחופשה הם לא בתפקיד, תניחו להם/בקריד, בקגריד
קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
אוהבים להתפרע עם השיער. זואי וקארל/GettyImages
קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
אהבה הייתה שם, זה בטוח. בשטיח האדום של amfar בשנת 2017 בשמלה של ורסצ'ה/GettyImages
קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
נותן רקע יפה ומושך לא פחות בעצמו. קארל בז'קט עור, זואי בשמלת תחרה סקסית/GettyImages
קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
עזר כנגדה. היא מוגזמת בפפיון עוצמתי של סן לורן, הוא בחליפה שחורה קלאסית/GettyImages
קארל גלוסמן, זואי קרביץ. בקגריד, בקריד
קצת חבל, נתגעגע. זואי קרביץ וקארל גלוסמן מתגרשים/בקריד, בקגריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully