וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה סקסית: זואי קרביץ מצטלמת בעירום - עם שרשרת צדפים בלבד

10.1.2020 / 0:00

השחקנית עם הסטייל האדג'י הצטלמה להפקת אופנה מינימליסטית וסקסית של מגזין אל. למרות כמה פריטי קוטור, אל תצפו להרבה בגדים - אבל כן יש שם שרשרת צדפים אחת של פראדה שעושה את כל העבודה

אימג'בנק GettyImages

זואי קרביץ נמצאת בעלייה בתקופה האחרונה. אז נכון, היא מאז ומתמיד הייתה עסוקה, מתוקשרת ועם סטייל אדג'י שכולנו היינו רוצות לאמץ, אבל בשנים האחרונות היא פורחת במיוחד. אולי זה התפקיד שלה בסדרת הדרמה "שקרים קטנים גדולים", אולי הליהוק לדמות של קאטוומן בסרט החדש של באטמן ואולי זה הנישואים בשנה האחרונה לבן הזוג השחקן קארל גלוסמן. כך או כך, היא אחת הנשים הרותחות כרגע בתעשייה - וזו כנראה הסיבה שמגזין אל האמריקאי בחר בה לשער גיליון פברואר, פלוס הפקת אופנה סקסית במיוחד.

לתמונת השער לבשה קרביץ בת ה-31 שמלה שחורה קצרצרה של סן לורן עם חלק עליון שמכסה בדיוק את מה שצריך. למרות השער הרותח, מה שמעניין באמת זו ההפקה, שבה מצולמת קרביץ בין היתר בעירום, כשלגופה שרשרת צדפים, על ראשה הד-פיס תואם ולק ירוק צובע את ציפורני הרגליים והידיים שלה. השרשרת, למקרה שתהיתן, היא של פראדה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חוץ מהתמונה המגה-סקסית הזו, להפקה יש עוד כמה תמונות לוהטות, חלקן בשחור-לבן וכולן בסגנון מינימליסטי. ביניהן, תמונה אחת שלה לובשת טופ מטאלי של טום פורד, שרק לפני כמה ימים ראינו את גווינת' פאלטרו על שער מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי לובשת את אותו טופ רק בצבע אחר. בתמונה נוספת היא לובשת טופ של מוגלר ואוחזת בשרשרת פנינים של סברובסקי. בתמונה שלישית היא לובשת שמלה של היידר אקרמן, בתמונה אחרת תכשיטים של בולגרי ובתמונה אחרונה טוטאלוק של גוצ'י שכולל חצאית עור אדומה עם בגד גוף נוצץ, צ'וקר שחור וסנדלי קשירה של ורסצ'ה.

עוד בוואלה! אופנה

זאת הכוכבת האמיתית של "שקרים קטנים גדולים"

לכתבה המלאה

בריאיון שמתלווה להפקת האופנה ותמונת השער, היא מדברת על משפחה, נישואים, האהבה הגדולה לאופנה ("זו התמכרות"), וכמה מהפרויקטים האחרונים שלה. בין היתר, היא מתייחסת למחלת הבולימיה שממנה סבלה בילדותה במשך כעשור. "אני בסדר עכשיו", היא אומרת בריאיון ומוסיפה: "אבל אני מאוד עירנית לזה. זו מחלה ואני אף פעם לא נותנת לעצמי לשכוח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully