וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב הצבעים ה'אסור' הזה פתאום לגיטימי

7.1.2021 / 7:08

חום שוקולד-מריר ושחור נחשבו בעבר לשני צבעים מתנגשים שלא מומלץ ללבוש אותם יחדיו. פשע אופנתי שעם השנים הצליחו להשתחרר ממנו, ולאחרונה אף מקבל במה מדהימה אצל פאשניסטות בכל העולם. קבלו קצת השראה

משטרת האופנה של המאה הקודמת הציבה לאנושות במשך עשורים רשימת נוסחאות שאמורות להוות כללי אצבע לאיך להתלבש נכון ועל אילו חוקי יסוד אסור לעבור בתכלית האיסור. אחד הסעיפים הבולטים שם, שעדיין שומר על נוכחות כלשהי גם היום, מדבר על שילוב הצבעים חום ושחור בהופעה אחת. רובנו כבר מזמן השתחררנו מהקשקוש הזה ובכלל מכל אקסיומה אופנתית שמרנית כלשהי אבל מסתבר שעדיין אפשר לחדש בתחום.

מערכת היחסים בין חום כהה לשחור שמתחוללת בתקופה האחרונה ברשת מדגימה היטב כמה הזיווג הזה זועק לשכתוב רקרואקטיבי. הניואנס הקטן הזה נמצא מאוד קרוב לקטגוריית ה'טון על טון' ומתפקד על תקן מגביר ורסטיליות כשהוא מוצמד לפריטים בגוון בשחור. קצת כמו שילוב טקסטורות שהופך טוטאל לוק שחור משטוח לרב-גוני, החום הכהה מוסיף אקסטרה ווליום לחגיגה.

בפיד האינסטגרם אפשר להתרשם מאימוץ מתון בדמות נעליים או תיק בשחור לצד חליפה חומה, ג'ינס שחור עם חגורה חומה או חגורת עור סטייטמנט שחורה מהודקת מעל בלייזר חום. ברגע שמוסיפים עוד צבעים להופעה, כמו אפור או לבן, מתקבלת דרגת ביניים מעדנת עבור אלו שהשילוב קשוח עבורן. כמו למשל ,מכנסיים שחורים, טופ בהיר ומעיל מקסי חום, כשהטופ בעצם מגשר ומרכך את החיבור בין החום לשחור. מי שרוצה דרמה לא מווסתת יכולה להתרשם משילובים של טופ עור שחור ומכנסיים מחויטים בחום כהה או גולף ומכנסיים שחורים שמעליהם מעיל עור בחום שוקולד-מריר.

עוד בוואלה!

מגפי הפרה שרושמים הצלחה מסחררת באינסטגרם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully