וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה החדשה "סלינה" כנראה לא משהו, אבל הכוכבת משהו מיוחד

נטפליקס השיקו סדרה חדשה על חייה של הזמרת הלטינית סלינה שנרצחה בגיל 23 על ידי מעריצה. לנעליים הגדולות, שבעבר נעלה ג'ניפר לופז, נכנסה כריסטיאן סראטוס. הביקורות על הסדרה אולי צוננות, אבל השחקנית הראשית תגרום לכן להתאהב

כריסטיאן סראטוס AMA 2020. GettyImages
נכנסת לנעליים גדולות. כריסטיאן סראטוס לובשת טום פורד בטקס ה-AMA/GettyImages

עם כל ההייפ סביב הסדרה "ברידג'רטון" בנטפליקס, איכשהו חמקה לנו מתחת לרדאר העובדה שסדרה נוספת ומסקרנת לא פחות עלתה גם היא לאוויר. לפני כחודש השיקה נטפליקס את: "סלינה: הסדרה", שמגוללת את סיפור חייה של הזמרת האמריקנית-מקסיקנית המצליחה סלינה קווינטנייה שנרצחה על ידי מעריצה שלה ב-1995, כשהייתה בת 23 בלבד. אך על אף הסיפור המרתק של הזמרת, הביקורות סביב הסדרה די צוננות. עם זאת, אנחנו מצאנו נקודת אור אחת להיאחד בה: הליהוק הרותח לתפקיד הראשי של סלינה.

מי שנכנסה לנעליים של הזמרת הלטינית האגדית היא כריסטיאן סראטוס, שחקנית אמריקנית ממוצא מקסיקני-איטלקי בת 30, שאולי מזוהה לכן מתפקידיה בסרטי "דמדומים" או בסדרה "המתים המהלכים". צלילה אל הפקות האופנה האחרונות שלה במגזינים נחשבים כמו ווג מקסיקו ומארי קלייר חושפות שמדובר פה בכוכבת עם פוטנציאל ענק. גם העובדה שאת דמותה של סלינה גילמה בעבר ג'ניפר לופז (ב-1997 ליתר דיוק) מנבאת טובות עבור סראטוס. אם הקריירה שלה תגיע לאפילו מחצית מזו של ג'יי לו - היא יכולה להיות רגועה.

סראטוס, שנולדה בדרום קליפורניה, החלה את הקריירה שלה בגיל ממש צעיר. כבר כשהייתה בת שבע חתמה בסוכנות דוגמנות. בשנת 2004, כשהייתה בת 14, החלה את דרכה ככוכבת בניקולודיאון. מאז כאמור היא קטפה עוד כמה תפקידים בולטים בטלוויזיה ובקולנוע, אבל יש מי שטוען שהסדרה האחרונה של נטפליקס תהווה עבורה קרש קפיצה של ממש. "אני מכירה את השירים של סלינה מגיל ארבע", היא סיפרה בריאיון ל-who what wear. "גדלתי בעודי מאזינה למוזיקה שלה. הערצתי אותה". לדבריה, התפקיד הנוכחי שהיא מגלמת הוא מעין מחווה לאלילה שלה. "זו דרך להודות לה על מה שהיא עשתה בשבילי, בשביל הקהילה שלי".

עוד בוואלה! אופנה

דיאן קיטון חוגגת 75

לכתבה המלאה

שיטוט באינסטגרם שלה מוכיח שלא סתם היא הוחתמה בסוכנות דוגמנות עוד בטרם מלאו לה עשר שנים. האישה הזו יודעת להצטלם. 2.3 מיליון עוקבים לא טועים - והיא מספקת את הסחורה. את תשומת לבנו תפסו כמה תמונות בפיד, כמו למשל זו מטקס פרסי המוזיקה האמריקניים שהתקיים בנובמבר האחרון, שם היא לבשה שמלת רשת של טום פורד, וכן הפקת אופנה בניחוח לטיני של מארי קלייר, גם בה היא לבושה בבגדי מעצבים כמו חולצת אוף שולדרס של שאנל, שמלת תחרה אדומה של דולצ'ה וגבאנה ושמלות פרחוניות של ברוק קולקשן וארדם.

בריאיון שלה ל-who what wear חשפה כי לקראת החלק השני של הסדרה, היא למדה לאפר את עצמה. כשזה מגיע לסטייל, היא נעזרה בסטייליסט המפורסם לואו רואץ', שצמוד כבר כמה שנים לכוכבות כמו זנדאיה, קרי וושינגטון ופריאנקה צ'ופרה. מלבד סטייל, באינסטגרם שלה תקבלו גם הצצה אל חייה הפרטיים. החל מדעותיה (שמקדמות שוויון מגדרי וגזעי וזכויות בעלי חיים), דרך הומור משובח ועד תמונות זוגיות עם בעלה הזמר דיוויד בויד ובתם התינוקת. אז אנחנו אולי לא מספיק מוסמכות כדי להמליץ על צפייה בסדרה החדשה נוכח הביקורות הקוטלות, אבל זכרו מי המליץ לכם לשים עין על הכוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully