וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחר בין האמנים הבודדים בארץ שיכול להחזיק בגד כמו הכוכבים הגדולים בעולם"

הראפר הישראלי העולה שחר סאול יצא בקליפ חדש לסינגל "לאן הולכים", ואנחנו ישבנו לשיחה צפופה עם הסטייליסט בכדי להבין מה עומד מאחורי הסגנון של אחד הכוכבים היותר מעניינים בתעשייה המקומית

שחר סאול קליפ לאן הולכים. טום סיימון,
מגניב במקסימום. שחר סאול בקליפ החדש "לאן הולכים"/טום סיימון

הוא כבש את הצ'ארט עם "מיליון דולר" בשיתוף פעולה מצליח עם נועה קירל שזכה גם בשיר השנה, חתום בסוכנות שמייצגת את מרגי וסטטיק ובן אל ובימים אלה ממש עובד על להיטים חדשים עם המפיק המבוקש בתעשייה ג'ורדי. שחר סאול הוא דמות מסקרנת בנוף הישראלי, ובקליפ החדש שלו "לאן הולכים", קשה היה להוריד את העיניים מהסגנון המובהק שלו. הפוקוס דווקא לא על הסטייל המוזיקלי, או על הכימיה המחשמלת עם הדוגמנית טיטי איינאו (לא רמזנו כלום, קחו את זה מכאן), אלא לבחירות האופנתיות ולשילובים הנכונים שנעשו בבחירת המלתחה שלו.

סאול, רק בן 25, עובד כבר מספר פרויקטים בצמוד ליורה בורמטנוב, קניין בכיר ב-FACTORY 54, אליהם גם הצטלם לליין קפסולה מיוחד וקולקציית החורף של הגברים. "שחר הוא סטריט-וור לאקשרי", מספר בורמטנוב, "מצד אחד הסטייל שלו די מובהק בז'אנר ההיפ-הופ, אך גם ורסטילי בו זמנית".

שחר סאול קליפ לאן הולכים טיטי איינאו. טום סיימון,
כימיה מחשמלת עם טיטי איינאו. שחר סאול/טום סיימון

"בחירת הלוקים לקליפ הייתה בהתאם לוויז'ן של הבמאי", מוסיף בורמטנוב, "שמתי דגש על גזרות רחבות יותר, חולצות וז'קטים אוברסייז של דיסקוורד ושילוב מותגים כמו בלנסיאגה, צ'יינה טאון מרקט, בייפ, סן לורן ופומה. התפיסה שלי היא לחבר בין העולמות - נקודת המפגש בין הסטריט למותגי יוקרה והדיסונסס הם שיוצרים את השילוב המעניין".

יש דברים ששחר לא מסכים ללבוש?
"האמת שלא נתקלתי בדבר כזה".

עד כמה הוא מעורב בבחירות?
"מאוד מעורב! הוא גם נותן אינפוטים לשילובים מעניינים ודברים שמדברים אליו. יש לו טעם מאוד מגוון ומאוד עדכני שמחובר למה שקורה היום בסצנת המוזיקה".

כשסאול יושב על ספת הקפיטונאז' בנונשלנט הבחנו גם בחיבור מסקרן בין שתי שרשראות - האחת גורמט קלאסית, אופיינית לז'אנר המוזיקלי, והשנייה כסופה עם תליון חמסה גדול משובץ אבנים. שתיהן מ-basnilove jewels, תכשיטים בעיצוב אישי, ביניהם גם רולקסים משובצים וענקי יהלומים מוטרפים, לשלב מתקדם יותר בקריירה כמובן.

שחר סאול קליפ לאן הולכים יונתן מרגי יהונתן. טום סיימון,
גם מרגי קפץ לביקור/טום סיימון

ניכר שיש השראה לא קטנה מכוכבים גדולים בעולם מהז'אנר.
"שחר הוא באמת אחד האמנים הבודדים בארץ שיכולים להחזיק פיטים (fits) כמו הסטארים הגדולים בעולם, ולהעביר את המסר בצורה הכי מדויקת שהולמת את המותג. וכן, לא מעט השראות מגיעות מעבר לים כדוגמת דרייק, טייגה וקניה ווסט".

בסצינה עם טיטי איינאו, נראה סאול בטוטאל לוק של צ'יינה טאון, מותג סטריט-וור אמריקני ששואב השראה מרחובות ניו יורק ותרבות הסקייטרים של סן פרנסיסקו. מכנסי כדורסל רחבים, טי-שירט אוברסייז עם שם המותג בענק בצבע תכלת עם עיטורי ורדים, גרבי נייקי מורמים מעלה וכדור ממותג. לצידו, איינאו בסט הכי מבוקש וסקסי של קלווין קליין - תחתונים וחזייה באפור מלאנז'.

האנרגיות של סאול, בן לאימא שחקנית וזמרת, שנולד בירושלים וגדל בתל אביב, משפיעות באופן ניכר על מה שהוא משדר דרך הבגדים. ה'וויב' לא רגיל ומאוד לא אופייני לכוכבים המקומיים, יש פה את החצי אדישות הנחוצה למקצוע ולז'אנר המוזיקלי בפרט, וגם 'סוואג', כמו שאוהבים לומר, עם קורטוב של יהירות/ביטחון עצמי. "האטטיוד והנוכחות של שחר תמיד מורגשים". מחדד בורמטנוב, "פשוט אי אפשר להתעלם מאיך שהוא מחזיק בגד".

שחר סאול קליפ לאן הולכים. טום סיימון,
שילוב מעניין של גורמט וחמסה בעיצוב basnilove jewels/טום סיימון

עוד בוואלה!

זואי קרביץ וקארל גלוסמן מתגרשים - זה הזמן להתרפק על סטייל העבר

לכתבה המלאה
שחר סאול קליפ לאן הולכים. טום סיימון,
טי-שירט של בייפ, מכנסי סיגר לבנים של סן לורן, נעליים של קונברס/טום סיימון
שחר סאול קליפ לאן הולכים טיטי איינאו. טום סיימון,
שחר בטוטאל לוק צ'יינה טאון לפקטורי 54, טיטי בסט הלבשה תחתונה של קלווין קליין/טום סיימון
שחר סאול קליפ לאן הולכים. טום סיימון,
מרים עם דנה גרוצקי. סאול בחליפה של דיסקוורד, בומבר של בלנסיאגה וסניקרס של פומה לפקטורי 54/טום סיימון
שחר סאול קליפ לאן הולכים. טום סיימון,
"שחר הוא אחד האמנים הבודדים בארץ שיכול להחזיק בגד כמו הכוכבים הגדולים בעולם"/טום סיימון
  • עוד באותו נושא:
  • פקטורי 54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully