וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות מדברות בעד עצמן: שיילו, הבת של אנג'לינה ג'ולי עברה מהפך

10.1.2021 / 7:30

לתפוס את אנג'לינה ג'ולי בפפראצי משפחתי זה לא עניין של מה בכך. הפעם, על אף השמלה הסקסית והעניין סביב השיער השמנוני והמרושל של השחקנית, תפסה את עינינו בתה שיילו שעברה שינוי לא רגיל ומפתיע

בתקופה האחרונה נדיר למצוא תמונות פפרצי של אנג'לינה ג'ולי מסתובבת לאור יום במקומות הומי אדם. שלא כמו ג'ניפר לופז, קייטי הולמס או היילי ביבר שנחשפות לציבור על בסיס דו שבועי לפחות, ג'ולי מקפידה על פרופיל נמוך עם מינימום הופעות פומביות ציבורית. סיכוי גבוה שמדובר באסטרטגיה הננקטת בעקבות תהליך הגירושין הבלתי מסתיים מבראד פיט, וחילוקי הדעות בנושא המשמורת על הילדים.

ביום שישי האחרון יצאה אנג'י, 45, לשופינג בלוס אנג'לס עם בנותיה זהרה (16) ושיילו (14), שהן חלק משבט הילדים שלה ושל פיט, הכולל גם את התאומים ויויאן ונוקס, מדוקס ופקס. השלוש צולמו כשהן יוצאות מוואן שחור הכולל מאבטח ונהג, וצעדו הישר לבוטיק המתמחה בעיצובים אתיופיים.

מי שנחשבת לאחת השחקניות היפיפיות והזוהרות ביותר בהוליווד, נראתה מרושלת מעט בשל יום שיער רע ושמנוני. נראה שהיא דווקא כן התחדשה בתספורת וגוונים לאחרונה, אבל ייתכן כי חוסר זמינות מצד צוות הגלאם האישי שלה הוביל אותה למצב די מוזנח. הנה, זה קורה לכולנו בנות.

ג'ולי לבשה שמלה לבנה בגזרה חובקת גוף מחמיאה, ז'אנר בו היא דבקה בעקביות לאורך השנים. כיאה לפעילות הקז'ואל של אם ובנותיה בקניות, השמלה שלבשה עוצבה באורך מידי, בקווים ישרים ומחויטים, עם חיתוך מותן גבוה, שרוולי 3/4 צרים ומחשוף סגור. סנדלי סליידס מבית פנדי ותיק צד של כריסטיאן דיור, שניהם ממותגים ובצבע לבן השלימו את הלוק.

עוד נקודת רישול נרשמה בבחירת מסיכת הקורונה - הכי פושטית שיש ועוד בגוון תכלת של רופא שיניים. גם שיילו שלפה מסיכת covid מאותו מארז, וזהרה לעומתן דווקא הלכה על מסיכה שחורה. ההפתעה הגדולה הייתה דווקא בגזרת שיילו, שכידוע מגיל צעיר רצתה להיות בן ודרשה שיפנו אליה בלשון זכר בשם ג'ון. ג'ון הקפיד ללכת עם שיער קצר וללבוש בגדים שנקנו במחלקת בנים ובראד ואנג'לינה מצידם תמיד זרמו ותמכו בחקר המגדריות של שיילו-ג'ון.

זו אולי הפעם הראשונה בה אנו נחשפות לשיילו במראה של טינאייג'רית ממוצעת, עם קוקו בלונדיני מתוח, עגילי זהב עדינים, ג'ינס שורטס גזור, אולסטאר שחורות גבוהות וסווטשירט קפוצ'ון שחור ומגניב. לגמרי מסקרן ונמשיך לעקוב. אחרי שצולמו מתרשמות מהפריטים בחנות, השלוש חזרו לוואן השחור ללא שקיות אבל עם שמיכה בהירה בעלת אמרות פרנזים בסגול וצהוב מקופלת בידיה של ג'ולי.

עוד בוואלה!

סופסוף בלי סחבות: אנג'לינה ג'ולי לובשת שמלה חלומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully