וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד ביותר: אליזבת הארלי חושפת את סוד היופי שלה לגוף חטוב

10.1.2021 / 11:40

הכוכבת הבריטית הלוהטת התארחה בפרק של התכנית "המירוץ לדראג של רופול: בריטניה" כשופטת אורחת, ובשיחה עם רופול סיפרה מה עוזר לה להיראות מדהים גם בגיל 55. מילה מאיתנו: לא בטוח שכדאי לכן לנסות

INSTAGRAM

הכוכבת הבריטית הלוהטת אליזבת הארלי חשפה השבוע את סוד הביוטי המנצח שלה כשהתארחה בעונה השנייה של התכנית "המרוץ לדראג של רופול: בריטניה". הארלי בת ה-55 הגיעה לסט הצילומים של הסדרה כדי להיות שופטת אורחת בפרק הבכורה של העונה השנייה שישודר בהמשך השבוע. אל צילומי התכנית היא הגיעה לבושה בשמלה אדומה נוצצת וסקסית במיוחד של פיליפ פליין - שמלת מקסי עם שסע ברגל וחיתוך נוסף מעל החזה, קישוט מנצנץ על כרית הכתף ובד מבריק שיגרום לכל הצופים להשתגע. כשישבה הארלי עם צוות השופטים הקבועים - מישל ויסאז', גראהם נורטון ורו פול, האחרון פנה אליה ואמר: "את נראית מדהים, מה סוד היופי שלך?". בתשובה, שלפה הארלי את ההסבר הכי מפתיע שיש. ברצינות, לא תאמינו מה סוד היופי שלה.

בלי להסס ובלי למצמץ, הארלי שלפה את סוד הקסם של המראה הלוהט שלה, גם בגיל 55. "נייר הדבקה (גאפר טייפ)", ענתה הארלי והוסיפה: "הצטרף למועדון". למעשה, לא מדובר בחשיפה ראשונה של סוד הקסם של הארלי. כבר לפני כמעט שנה, סיפרה הכוכבת שיש לה כמה "טריקים" שעוזרים לגוף שלה להישאר אסוף ומורם, ולנצח את כוח הכבידה שמשפיע על כולנו. כך למשל, בעבר שיתפה שהיא הולכת לישון עם חזייה כדי לשמור על החזה שלה עומד ויציב. האם זה הוכיח את עצמו מדעית? לא בטוח, אבל להארלי זה עובד.

טיפ נוסף שהיא שיתפה בעבר, ועכשיו חשפה פעם נוספת על סט הצילומים של התכנית, הוא החיבה שלה לנייר הדבקה, סוג של "מסקינג-טייפ", כזה שמשמש אותנו בדרך כלל לאריזת קרטונים. חשוב היה לה להדגיש שלא מדובר בסתם נייר הדבקה, אלא העוצמתי והחזק ביותר שאפשר למצוא. מתברר שהארלי אוספת את הגוף שלה ומרימה כל איבר סורר באמצעות אותו סרט הדבקה. בעבר אף סיפרה שהיא לוקחת איתה תמיד בתיק גליל של סרט הדבקה, כדי שאם תידרש ללבוש בגד עם מחשוף מסוים - תוכל להתמודד איתו היטב. "אני אובססיבית לנייר הדבקה", אמרה אז. "אני משתמשת בו לכל שמלה אפשרית". וכמו שחשפה עכשיו בתכנית, נראה שזה עדיין הטריק המנצח שלה.

עוד בוואלה! אופנה

בידוד בלנז'רי: אליזבת הארלי בכותונת תחרה סקסית

לכתבה המלאה

הארלי כמובן לא המציאה את הטריק הזה של שימוש בסרטי הדבקה, אבל נראה שהיא לקחה אותו לאקסטרים. לא רק שהיא משתמשת בנייר הדבקה שלא מיועד לעור, אלא שהיא גם משתמשת בו כדי להרים כל איבר שלא מסתדר לה עם המחשופים של הבגד. מי שעוד מרבה להשתמש באותם סרטי הדבקה היא קים קרדשיאן, שאף מציעה שלל דגמים למכירה במותג שלה סקימס. אך כאמור, בעוד שקים מציעה מוצר שמתאים לעור ולא עלול להסב נזק, הארלי מוכנה להסתכן כדי לקבל את האשליה של הגוף המושלם. מטריד, ובבקשה אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully