וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידוד בלנז'רי: אליזבת הארלי בכותונת תחרה סקסית

הכוכבת הבריטית נעלמה מהרשתות החברתיות בשבועיים האחרונים ואנחנו כבר התחלנו לדאוג. בסוף השבוע היא חזרה לעצמה כשהעלתה תמונה סקסית לפיד והסבירה מדוע לא הצליחה למצוא זמן אפילו לכתוב פוסט קצר

INSTAGRAM

אליזבת הארלי דואגת לתחזק את האינסטגרם שלה על בסיס קבוע ואכן, הופתענו מאוד כשלא נתקלנו באף תמונה סקסית בפיד במשך שבועיים ברציפות. אז יש סיבה לשקט הווירטואלי וכעת מתבהר כי הארלי הייתה עסוקה מאוד בימי הקורונה המשוגעים שפוקדים את כולנו. הכוכבת הבריטית בת ה-54, שמתגוררת במחוז שקט קרוב לווילס, העלתה בסוף השבוע תמונה בכותונת תחרה סקסית בגווני שחור ואפור וסיפרה על המתרחש בביתה בשבועות האחרונים.

לעוד חדשות אופנתיות:
שגרירת הקורונה: נשיאת סלובקיה זוזנה צ'פוטובה מתמגנת בסטייל
חדל סמרטטת! כך תתארגני לשיחת הזום הבאה שלך

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"יום 11 לבידוד המשפחתי שלנו בהרפורדשייר, וסוף סוף חפפתי את השיער, מרחתי קצת מייק-אפ ומצאתי גם זמן להעלות תמונה". כותבת הארלי בפוסט חדש באינסטגרם. "בימים מפחידים כמו אלו, אני מרגישה ממש ברת מזל לגור מחוץ לעיר ושיש לי חצר ענקית לצאת אליה. חוץ מבני, יש לי עוד 7 אנשים שגרים איתי בבית, ביניהם אמי בת ה-79, אחותה, ועוד חבר קרוב שסובל ממחלת נשימה קשה. לדאוג לכולם, לשמור עליהם ולהאכיל אותם זו עבודה במשרה מלאה". העוקבים הנלהבים פחות התייחסו למסר החשוב שהעבירה הארלי ועברו להתעסק בפנטזיות - "תארו לעצמכם להיות בבידוד עם אליזבת הארלי", וגם "את מסתובבת בבית בכותונת הזו? אלוהים אדירים".

עוד בוואלה!

אליזבת הארלי מתעקשת שהיא "מבוגרת מדי" לביקיני - אך האינסטגרם שלה אומר אחרת

לכתבה המלאה

בימים אלו מתבודדת הכוכבת עם בנה דמיאן בן ה-17 שעד לפני כמה שנים תפקד רק כצלם האינסטגרם הפרטי של אימו. אך הלוק האנדרוגני והדימיון המטריד לכוכבת גרמו לעולם להבין שהילד הזה לא יכול להתבזבז סתם בבית, ובגיל 16 הוא חתם חוזה דוגמנות בסוכנות 'טס מודלס' ולפני כחצי שנה קטף קמפיין של מותג הביוטי הנחשק של פט מקגראת'. מחכות לתמונה משותפת מהבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully