וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תג מחיר משוגע: הלוק ההיסטרי של לילי קולינס

10.1.2021 / 13:00

כוכבת "אמילי בפריז" מספקת לנו השראות סטייל עם לוק שחור-לבן משגע של אוסקר דה לה רנטה. הבשורות הרעות: מי שחלמה להעתיק אותו אחד לאחד תצטרך להתחיל לחסוך ומהר. ומה היה לקולגה מהסדרה להגיד על האאוטפיט?

טריילר הסדרה "אמלי בפריז"/נטפליקס

הסגר השלישי בגרסתו המהודקת שהתחיל בסוף השבוע האחרון מאלץ אותנו שוב למצוא רעיונות לתעסוקה ודרכים להעביר את הזמן. למי מאיתנו שאין שלל מטלות כמו ניקיון, כביסה, בידור הילדים או עבודה מהבית - יכולה להתפנות לשחק עם הבגדים שלה בארון ולנסות ולמצוא שילובים חדשים. אם אתן מחפשות השראה חורפית, שיקית, מעודכנת ועם טוויסט מגניב - הלוק השחור-לבן האחרון של לילי קולינס יכול לספק לכן את זה בדיוק. רק לפני שאתן צדות את הפריטים, אנחנו חייבות להיות כנות: תג המחיר לא בטוח ימצא חן בעיניכן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כוכבת "אמילי בפריז", ש-2020 לגמרי הייתה השנה שלה - עם סדרת להיט בנטפליקס ואירוסים לבן הזוג צ'רלי מקדואל, העלתה לאינסטגרם תמונה עם הלוק שעשה לנו את השבוע. מדובר באאוטפיט שנבחר עבורה על ידי הסטייליסט הקבוע רוב זנגארדי, שעובד צמוד עם כוכבות נוספות כמו ג'ניפר לופז, היידי קלום, גוון סטפאני, היילי סטיינפלד, קמילה קביו ועוד.

הלוק המדובר שלבשה קולינס מורכב משני חלקים של אוסקר דה לה רנטה - האחד הוא שמלה נטולת שרוולים בשחור-לבן והשני הוא סוודר גולף לבן שנלבש מתחת. השמלה של דה לה רנטה מיוחדת בעיקר בזכות חלקה התחתון - חצאית מיני נפוחה ועומדת, בסגנון שמזכיר קצת את שמלות המקסי הנפוחות של סוף המאה ה-19, רק בגרסת מיני צעירה, בועטת והכי המאה ה-21 שיש. להשלמת ההופעה, נעלה קולינס מגפיים עד הברך עשויות זמש בצבע שחור של כריסטיאן לובוטין.

אבל כאמור, לילי קולינס בעיקר פה להשראה, כי אם התחלתן כבר לפנטז על הלוק, זה הזמן לחשוף את המחירים. השמלה של דה לה רנטה עולה 2,960 דולרים וגם מחיר המגפיים רחוק מלהיות נגיש - 1,445 דולרים. בסך הכול, עלות הלוק הכולל הוא 4,400 דולרים, שהם 14 אלף שקלים.

עוד בוואלה! אופנה

סודות שיש רק לנו: מה לילי קולינס מחזיקה בתיק האיפור?

לכתבה המלאה

למרות ההתפעלות מבחירת הסטייל המהממת, אף הופעה לא שלמה ומדויקת בלי ביוטי נכון - וגם בגזרה הזו קולינס שיחקה אותה. התסרוקת היא כזו שחלקו האחורי של השיער מורם ובמרכז הראש מונחת קשת א-לה בלייר וולדורף. אבל השאפו האמיתי הוא על האייליינר החתולי שהבליט את העיניים של קולינס וללא ספק היה החלק היפה ביותר באיפור הנקי, כולו אגב ממוצרי לנקום, המותג שעבורו משמשת קולינס פרזנטורית. התגובות ברשתות החברתיות הרעיפו אהבה ופרגון - ובצדק, אך אותנו תפסה תגובה אחת מפתיעה שכתבה לה אשלי פארק, מי ששיחקה לצדה ב"אמילי פריז": "אליס בארץ הפלאות פינת חתול צ'שייר". מזדהות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully