וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי פיתוי: סלמה בלייר היא הדבר הכי לוהט כרגע באינסטגרם

11.1.2021 / 7:45

השחקנית הוותיקה שחשפה לפני כשנתיים שהיא סובלת מטרשת נפוצה לא נתנה למחלה להוריד אותה - וצמחה מחדש עם חשבון אינסטגרם נוטף סקס אפיל, סטייל וטקסטים מלאי העצמה. אפילו מקל ההליכה שלה משתלב נהדר כאקססורי שמשדרג כל לוק

בחשבון האינסטגרם של סלמה בלייר תוכלו למצוא הכול. סטייל משגע - יש, סקס אפיל - בכמויות, הומור - תופתעו לגלות שנוכח, זיכרונות מהעבר - גם כן, העצמה - בטירוף, וסיפור רקע אמיץ ונוגע ללב שיספק לכן השראה, כמובן. פלא שהיא מחזיקה ב-2.4 מיליון עוקבים ועוקבות נאמנים ונאמנות שבולעים בשקיקה כל תמונה שהיא משתפת? השחקנית הלוהטת בת ה-48 זעזעה את העולם כששיתפה לפני כשנתיים שהיא סובלת מטרשת נפוצה, אבל מאז - וחרף הקשיים שמתלווים למחלה הכרונית, היא ממשיכה להפיץ אור לעולם, צומחת ומתפתחת - וחשבון האינסטגרם שלה הוא דוגמה לכך.

בתקופה האחרונה אי אפשר שלא לשים לב לתמונות הסקסיות שמרבה השחקנית הוותיקה לשתף ברשת, יש בה סוג של חיות מטורפת שמתפרצת החוצה ברשת, ולגמרי מרימה לכל מי שליווה אותה בשיתוף הדרמטי על המחלה, את מצב הרוח. תוסיפו לזה את התספורת הקצוצה האדג'ית והמבט החודר וקיבלתן תוצאה ממגנטת שאי אפשר להפסיק להסתכל עליה. אז מה יש שם בתמונות ההורסות האלה שלה? בגדי ים, הלבשה תחתונה ופוזות שלקוחות מכל מה שהיא למדה שבילתה מול צלמים מקצועיים. אפילו תמונת טופלס אחת יש שם עם מכנסיים של המותג Wyllis ומשקפי שמש עם מסגרת לבנה, כזו שבאמת מוכיחה שהיא הדבר הכי לוהט שיש כרגע בפיד האינסטגרם. אל כל התמונות מצטרף מקל ההליכה שלה, שהפך להיות אקססורי בלתי נפרד ובהחלט משדרג.

עוד בוואלה! אופנה

זואי קרביץ וקארל גלוסמן מתגרשים - זה הזמן להתרפק על סטייל העבר

לכתבה המלאה

כך למשל, רק לאחרונה שיתפה תמונה שלה בחצאית מנוקדת, סוודר גולף שחור, גרביונים, מגפונים של GUIDI_community וכפפות של קרל לגרפלד. לתמונה, שבה היא נראית לצד המקל, כתבה: "להישען על הדברים היציבים ביום. לשים מסכה, לצאת החוצה ולהתקדם. דברים פשוטים". משפטים מהסוג הזה היא מרבה לצרף לכל תמונה שלה. משפטים אולי קצת אמורפיים שכאלה, אבל שיש בהם ממד של העצמה וחיזוק לעוקבים שנחשפים לטקסט. נראה שהיא לוקחת את החוויה שלה בחיים ומשתמשת בה כדי לשפר את חייהם של העוקבים. בתמונה שפורסמה קודם לכן בבגד ים שלם שחור-לבן של המותג GIGI C, כתבה: "אני בבית. מנקה. מוסרת דברים לאנשים שיוכלו להשתמש בהם. למה יש לי כל כך הרבה דברים? אני לא יכולה להפסיק את הניקיון כי אני רוצה להיות קלה יותר. אני רוצה שדברים יהיו במקומם. סדר בחלל שלי, כדי שאוכל לקבל החלטות חכמות יותר. וכך זה מתחיל - להתלבש, להגיע, בפשטות - בלי הרבה דברים. להיות נוכח. להקשיב. מה המטרה שלכם?".

טקסטים מהסוג והסגנון הזה מצטרפים כאמור לכל אחת מהתמונות שלה, שכולן מצולמות עם הפוזות הנכונות, שמשדרות סקסיות משגעת. כאילו לא עברו יותר מ-20 שנים מאז הפריצה בסרט "משחקי פיתוי", או התפקיד הזכור ב"הכי מתוק שיש". אבל הבטחנו לא רק משפטי העצמה ופוזות סקסיות, גם סטייל יש באינסטגרם של סלמה, עם שמלה פרחונית של טורי ברץ', שמלת וואן שולד של מארק ג'ייקובס ואוברול לבן של אלכס מיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully