וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות ורבלון מפרידים כוחות

אחרי שלוש שנים בהן שימשה פרזנטורית של מותג הקוסמטיקה רבלון, גל גדות סיימה את החוזה - ולא מתכוונת לחדש אותו. ההודעה על הפרדת הכוחות מגיעה פחות מחודש אחרי עלייתו לאקרנים של סרטה החדש, "וונדר וומן 1984". פרסום ראשון

גל גדות בשמלת סיכות הביטחון של ורסצ'ה/צילום: אינסטגרם אליזבת' סטיוארט

גל גדות ומותג הקוסמטיקה רבלון, עבורו היא שימשה פרזנטורית בשלוש שנים האחרונות, נפרדים. החוזה בין גדות לרבלון החל בינואר 2018, ועתה, כשנגמר, הוחלט שלא לחדש אותו. ההודעה על הפרידה בין הצדדים מגיעה פחות מחודש אחרי שיצא לאקרנים הסרט החדש בכיכובה, "וונדר וומן 1984". יתרה מכך, במסגרת קידום הסרט אף יצא ליין מוצרים ברבלון עם לוגו של גיבורת העל.

כמו כן, בתקופה האחרונה, שבה גדות, 35, מקדמת את הסרט במסיבות עיתונאים, ראיונות וצילומים, היא הרבתה לתעד את השימוש במוצרים של רבלון, עם דגש על שלל גווני הליפסטיקים האדומים שלהם ואף שיתפה תמונות מצילומים למותג בחשבון האינסטגרם שלה.

.

גל גדות במראה רבלון. יחצ,
מפרידים כוחות. גל גדות לרבלון/יחצ

ניתן רק לשער כי עומדת במרכז ההחלטה על אי חידוש החוזה חילוקי דעות על שכר, ואולי אף נופתע לראות את גדות משגררת מותג ביוטי בינלאומי חדש. ימים יגידו. בינתיים, בחברת הקוסמטיקה האמריקנית התחמשו כבר בשגרירה חדשה שתצטרף לנבחרת הידועה של אשלי גרהאם, סופיה קרסון ואדואה אבואה והיא כוכבת המוזיקה המוערכת, מייגאן טי סטליון.

מיחסי הציבור של גל גדות בישראל לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.
מרבלון ישראל לא נמסרה תגובה.

עוד בוואלה!

גל גדות בשמלת הסיכות האייקונית של ורסצ'ה

לכתבה המלאה
מייגאן טי סטליון. יח"צ,
מייגאן טי סטליון - מצטרפת לנבחרת של רבלון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully