וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הביקיני, זה הבאדי: מצעד בגדי הים של ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז המריאה לחופשה ביעד אקזוטי וארזה בקפידה מתוך ארסנל בגדי הים שלה. לא נרשמו הברקות אופנתיות, אבל הגוף האלוהי של ג'יי לו התעלה על הכול

ג'ניפר לופז מדגמנת בעירום/אינסטגרם

מעט אחרי ההופעה בניו יורק לרגל השנה החדשה המריאה ג'ניפר לופז עם בן זוגה איי רוד והילדים לחופשה חלומית באיי איקס וקרקוס שבקאריביים. תוספות השיער הוסרו והוחלפו בפריזורה של 'מוד חופשה' - תלתלים משוחררים וקצרים אותם לופז משחררת באהבה או אוספת לגולגול מרושל על שייט בסאפ, וגם לזה גורמת להיראות טוב.

מלתחת בגדי הים אותה ארזה לנסיעה היא לא מהגאוניות שנראו (זה התחיל בביקיני אדום די בסיס ישל מליסה אודאבש עם קימונו מוגזם של ורסצ'ה מעל) אבל נראה שהגוף של לופז בת ה-51, שרירי הרגליים והישבן המוצק, הוא זה שמביא את כל כלי התקשורת לסיקור נרחב בנושא.

העדכני ביותר בסיבוב הוא בגד-ים שלם שחור, מגה סקסי עם מחשוף איקס בגב ותחתון ברזילאי שנכנס בישבן, סוד החיטוב האמיתי למבינות עניין. בגד הים הירוק שהגיע לפני כן של נורמה קמאלי בירוק עם מפתח וי עמוק בחזה, שכבר לא זמין באתר (וממש לא נורא), לא היה מהמבריקים בארסנל בגדי הים שארזה לחופשה, אך גם הוא בשילוב משקפי שמש אוברסייז של גוצ'י נראה עליה מטריף.

המוצלח ביותר נרשם לפני ארבעה ימים כשג'יי לו עשתה פוזות למצלמה - ביקיני 'מצ'יה' בסגול מנצנץ של טריאנגל. חלק עליון של חזיית קאפים תומכת פלוס תחתונים בגזרה גבוהה - כל התענוג ב-99 דולרים בלבד. לזה התווסף כובע הבאקט של דיור, עגילי חישוק זהובים של ג'ניפר פישר ב-295 דולר ומשקפי שמש של בלמיין.

עוד בוואלה!

אמיתי או מזויף? ג'ניפר לופז מתעטפת במעיל פרווה עצום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully