וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מלתחה גברית ואטטיוד מחוספס: הצילומים המושלמים של זנדאיה

12.1.2021 / 12:00

הכוכבת הלוהטת של הרגע הצטלמה לשער והפקת אופנה של מגזין הגברים GQ בלוקים שנבנו מתוך מלתחת הגברים של מותגי העל. כך זנדאיה ממשיכה להצדיק את התואר "פאשן אייקון"

טריילר "אופוריה" של HBO/HBO

הכוכבת הלוהטת של הרגע היא ללא ספק זנדאיה. ואם חשבתם שהיא בשיא שלה, אז כמו שזה נראה כרגע - היא ממשיכה להפתיע ולהגיע לשיאים חדשים, כך שהטוב עוד לפנינו. ההישג האחרון הוא אחת מהפקות האופנה היפות שנראו לאחרונה, שמשלבת באומץ בין נשיות וגבריות, ונדמה שאין מתאימה מזנדאיה להוביל אותה. הכוכבת נבחרה לככב על שער גיליון פברואר של מגזין GQ כשהיא לובשת בגדי גברים מכף רגל ועד ראש, כאלו שנבחרו עבורה על ידי הסטייליסט הצמוד לואו רואץ'. איכשהו, כשהיא לובשת את קולקציית הבגדים הגברית, אין דבר נשי וסקסי מזה. בגדים מגדריים זה כל כך 2010.

זנדאיה בת ה-24 זכתה בטקס האמי האחרון בפרס על תפקידה בסדרה "אופוריה", זו שכזכור נולדה בישראל, והעובדה שהיא לקחה את יצירת המופת הישראלית לגבהים חדשים גורמת לנו להעריך אותה אפילו יותר. מאז שהייתה ילדת דיסני, דרך התפקיד שלה בסרט של ספיידרמן ועד ההתפוצצות הענקית ב"אופוריה", היא סללה לעצמה מעמד של פאשן אייקון, וככל שהיא מתבגרת היא ממשיכה לתחזק את הטייטל החדש כשההפקה האחרונה היא הגושפנקא.

על השער של המגזין נכתב לצד התמונה שלה: "נחשו מי שולט בהוליווד עכשיו?" ובאתר, כותרת הכתבה היא "ברוכים הבאים לזוליווד". ההימורים האלה עליה כאמור לא מופרכים. על השער, מלבד אותו כיתוב מפרגן, אפשר לראות אותה בחולצה מכופתרת קצרה עם מכנסיים גברים מחויטים, שניהם של איב סן לורן, וכובע באקט ורוד מקטיפה של המותג פוסט אימפריאל שעולה 145 דולרים. בתמונת השער לא ניתן לראות אך בתמונה אחרת עם אותו לוק שצורפה למגזין רואים את ההופעה כולה שכוללת גם נעלי טימברלנד ושעון גברי וצמות ילדותיות מתקתקות שמצד אחד שוברות את החספוס, ומצד שני מתכתבות איתו באופן מושלם.

עוד בוואלה! אופנה

זנדאיה פותחת את 2021 בלוק מדהים

לכתבה המלאה

תמונת השער היא רק פתיח להפקה הממגנטת. בתמונה נוספת היא לובשת מכנסי ריצה קצרים בצבע ירוק של אדידס, לצד ז'קט של Wales Bonner שעולה 685 דולרים. הסניקרס שלה הם שיתוף פעולה בין נייקי לקום דה גרסון וכובע הגרב שייך למותג The Elder Statesman ועולה 295 דולרים. הפריט היקר בלוק הוא השעון של בולגרי שתג המחיר שלו הוא 6,100 דולרים.

זנדאיה גם נראית במכנסי באגי משופשפים של דיסקוורד עם גופיית סבא לבנה של גאפ, סניקרס של גאפ וכובע של פוסט אימפריאל. נרשם גם טוטאל לוק ז'יבנשי שכולל מכנסיים ורודים, בלייזר לבן ונעלי סליידרס בשחור, ועוד לוק של פראדה וגם טום פורד.

יש גם לוק של לוק של הדי סלימאן לסלין שכולל מכנסי גלישה מנומרים עם חולצה בגוונים סגולים לצד וסט באווירת חופשת ריזורט, התמונה היפה ביותר בהפקה, פה נציין שלא רק הלוקים הגבריים שנבחרו בקפידה ועברו סטיילינג מדויק עושים את ההפקה הזו לכל כך יפה, אלא גם האופן בו זנדאיה מחזיקה אותם.

בריאיון שמצטרף לשער ולהפקה, היא מספרת על חשבון הנפש שעשתה עם עצמה בזמן סגר הקורונה. "זו הייתה הפעם הראשונה ששאלתי את עצמי - מי אני בלי משחק? זה דבר מפחיד להתמודד איתו. אני לא באמת מכירה את זנדאיה שהיא לא זנדאיה העובדת. לא הבנתי עד כמה העבודה שלי והאומנות שלי הם חלק מהזהות שלי".

מתוך המחשבות האלה, נולד הפרויקט החדש שלה, שאותו ביים וכתב סם לוינסון, מי שגם יצר את אופוריה של HBO. אז אם חסרה לכם מנת זנדאיה בחיים, תשמחו לגלות שבחודש הבא היא חוזרת אליכם עם הסרט "מלקולם ומארי", שצולם כולו בבית פרטי בלוס אנג'לס - כדי לייצר לעצמה עבודה בתקופת קורונה, חרף הסגרים שהשתיקו את התעשייה. "אני מרגישה כמו עצמי כשאני עובדת", היא מסכמת. "כשלא עבדתי נעלמו לי הכוחות. לא ידעתי מה יכול לגרום לי להיות מאושרת, מה אני עוד אוהבת לעשות, מה הערך ומה המטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • זנדאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully