וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה במחיר אחד: הטריפל הלוהט של פנלופה קרוז

13.1.2021 / 7:40

בחודש אחד, מככבת השחקנית הספרדייה הלוהטת על שלושה שערים שונים. הארפר'ס בזאר רוסיה הלכו על אווירה סקסית בניחוח שאנל, ווג ספרד בחרו במרחבים פתוחים וסוסים כאקססורי ומארי קלייר צרפת הציגו פשטות מהי

קולנוע לב

פנלופה קרוז נתנה עבודה החודש. ואיך אנחנו יודעות את זה? כי היא כיכבה על לא פחות משלושה שערים שונים לשלושה מגזינים שונים. אז תראו, לא ברור אם מוחות גדולים חושבים אותו הדבר או שהגעגוע לשחקנית הספרדייה הלוהטת עשה את שלו, אבל עצם זה ששלושה עורכים של מגזינים נחשבים בחרו לפתוח את 2021 עם הפנים של פנלופה, זה כבר אומר משהו. כך זכינו שהפנים היפות של קרוז בת ה-46 מעטרות גם את הארפר'ס בזאר רוסיה, גם את ווג ספרד וגם את מארי קלייר צרפת. טריפל שכזה כבר הרבה זמן לא היה לנו.

בשלושת המגזינים ציינו כי החליטו לפתוח את 2021 עם היופי של קרוז, בהחלט יכול להיות המתכון המנצח לפתיחת שנה מוצלחת. כל אחד מהמגזינים לקח את ההפקה לכיוון אחר לגמרי - הארפר'ס בזאר רוסיה הלכו על אווירה סקסית, ווג ספרד בחרו בלוקיישן ירוק ופתוח לצד סוסים כאקססורי ומארי קלייר צרפת נצמדו לפשטות. בשלושתם יש נוכחות של בגדים ממותגי על, בדגש על בית האופנה שאנל, ואיפור במוצרים של לנקום, מותג הטיפוח שקרוז משמשת שגרירה שלו.

הארפר'ס בזאר רוסיה

ההפקה שצולמה לגיליון ינואר של הארפר'ס בזאר רוסיה כולה בניחוח שאנל. על אחד מהשערים היא לובשת סוודר אדום-שחור של בית האופנה הצרפתי ובשער השני היא בגופייה עם חיתוך באזור המותניים לצד מכנסים שחורים מחויטים. יש גם הלבשה תחתונה סקסית של שאנל, שכוללת תחתונים וחזייה עם עליונית שקופה, תיק כדור ממותג, שמלת מיני כפתורים ואת צמיד הפלסטיק הענק, שלאחרונה מוצא את דרכו אל לא מעט הפקות אופנה בכיכובן של פאשניסטות, שחקניות ודוגמניות. כדי להעצים את מדד הסקסיות של ההפקה, יש גם תמונת טופלס אחת - אבל אל תצפו לראות שם יותר מדי עור.

עוד בוואלה! אופנה

זה לא הביקיני, זה הבאדי: מצעד בגדי הים של ג'ניפר לופז

לכתבה המלאה

ווג ספרד

בעוד שההפקה של הארפר'ס בזאר רוסיה לוקחת את פנלופה אל המחוזות הסקסיים, ההפקה של ווג ספרד הרבה יותר רומנטית. המשותף לשתיהן: נוכחות רבה של בגדי שאנל. על השערים של גיליון ינואר לווג הספרדי, אחד רגיל ושניים בגרסה דיגיטלית, היא מצולמת ליד סוסים בטבע במרחבים ירוקים ופתוחים. בין הלוקים המוצלחים של קרוז בהפקה אפשר למצוא מכנסי צמר קצרים עם מגפי ברך בצבע שחור, לוק נוסף עם מעיל אפור גדול, וגם חולצה לבנה פרחונית ושמלה בגזרת מעטפת עם גב פתוח ואותם מגפיים כבדים, שמתכתבים עם לוק הרכיבה.

מארי קלייר צרפת

האחרון בסדרה הוא השער למארי קלייר צרפת. על תמונת השער היא בג'ינס של ליוויס, חגורה של אטרו וסוודר בגוון בז' וזה בהחלט מרענן לראות שער כל כך טבעי ולא מתאמץ. בתמונת השער היא מתהדרת באקססוריז זהובים של המותג Gas Bijoux, מוטיב חוזר בכל ההפקה. בתמונה נוספת מתוכה היא בגולף שחור של Wolford, באחרת היא עם חולצה לבנה מכופתרת וקשורה במגה שיקיות של Sessùn ובאחרונה בחולצה בוורוד פודרה של אזדין אלאיה. יכול להיות שכל התמונות המשגעות האלה קצת גורמות לכן למנת יתר של פנלופה, אבל אחרי זמן מה שהיא נעדרה מהפקות וקמפיינים, אנחנו לגמרי במצב שאנחנו יכולות לשאת עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully