וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדת הבושה: קייטי הולמס נתפסה באותו לוק יומיים ברציפות

15.1.2021 / 8:18

הכוכבות ממשיכות לשבור את גבולות המחזור כשהפעם מדובר בקייטי הולמס שלבשה יום אחרי יום את אותו סט דנים בדיוק. את הנעליים היא דווקא טרחה להחליף ואנחנו הבנו בדיוק מה קרה שם. מפרגנות

קייטי הולמס אמיליו ויטולו פפראצי ניו יורק. בקגריד, בקריד
לא נתנגד להכניס את הסט הזה אלינו לארון. קייטי הולמס ואמיליו ויטולו בעוד יום בניו יורק/בקריד, בקגריד

פעם הסיטואציה הזו הייתה לוקחת אותנו למחוזות השיימינג. "צעדת הבושה", זה נקרא, הלוא היא - walk of shame המפורסם, כשנהוג היה להשמיץ נשים שחוזרות הביתה בבוקר אחרי שהעבירו את הלילה בביתו של גבר, והן צועדות עם הבגדים שלבשו ערב קודם לכן. מאז עברו הרבה מים בנהר והרבה אסימונים נפלו בנוגע ליחס לנשים ומערכות יחסים, והבנו כחברה שאין כל פסול בהחלטה לבלות את הלילה אצל גבר, בין אם הוא קבוע ובין אם מזדמן. אז בלי טיפת בושה, כי באמת אין צורך, גם קייטי הולמס, 42, נתפסה צועדת ברחובות ניו יורק לובשת כמעט את אותו הלוק יום אחרי יום לצד הבויפרנד אמיליו ויטולו. סקס והעיר הגדולה - ליטרלי.

הלוק לא היה זהה לחלוטין, כי כנראה שבכל זאת קייטי השאירה כמה פריטים בביתו של בן הזוג, אבל החלק המהותי ביותר שבו - החליפה, אכן זכתה למיחזור בולט למדי. אז מה הבגד שזכה להיראות בפומבי על קייטי יומיים ברציפות? מדובר בחליפת דנים שכוללת ג'ינס שבע שמיניות בגזרה ישרה עם בלייזר גאוני שנראה עשוי טלאים, כאילו כולו נתפר ממכנסיים ישנים.

בפעם הראשונה שבה היא לבשה את הסט היא צירפה מתחת חולצה מכופתרת כחולה עם פסים לבנים עדינים וסניקרס לבנות של Re/Done וכן מסיכת פנים שחורה, תיק עור בקרוס של המותג Khaite ושיער פזור ומסודר. יום למחרת היא כבר נראתה פחות מהודקת, כשוויתרה על חולצה מתחת לבלייזר, נעלה סניקרס צבעוניות לגיוון, עטתה מסיכת פנים לבנה ואספה את שיערה ברישול.

אם חשקה נפשכן ללבוש סט דנים דומה, למותג Kseniaschnaider שנמכר ב-Farfetch יש הצעת הגשה דומה למדי שאפילו נמכרת כעת בהנחה שווה. הבלייזר יעלה לכן בימים אלו הוא 500 דולרים במקום אלף, והמכנסיים במחיר מלא של 180 דולרים.

קייטי הולמס אמיליו ויטולו פפראצי ניו יורק. בקגריד, בקריד
העייפות ניכרת. קייטי הולמס ממחזרת את סט הדנים יום למחרת/בקריד, בקגריד

ועכשיו הגיע לדבר על בן הזוג, שכל המלתחה שלו הייתה פרוסה לפניו בביתו - ולכן יכול היה לספק לנו שני לוקים שונים בכל אחד מהמקרים בלי להידרש למחזר. ביום הראשון שצולמו השניים הוא הפגין יכולות סטייל למופת עם מעיל משובץ מגה שיקי ויום למחרת לבש מעיל ארוך כחול עם חולצת טי לבנה מתחת. מקורבים להולמס החלו לפטפט למגזינים בעולם ולספר על מערכת היחסים בין השניים. לדבריהם, קייטי כבר הכירה את ויטולו לחברים ולמשפחה שלה, והם התאהבו בו ישר, אפילו שבהתחלה הביעו חשש בנוגע לרצינות הקשר. היום הוא כבר נכנס אל לב החברים, ולפי אחד מהמקורבים הוא "האיש הכי כריזמטי שהיא אי פעם יצאה איתו. הוא מצחיק, בטוח בעצמו, מסתדר עם כולם, והכי חשוב - קשוב ואוהב כלפי קייטי". אם ככה, גם אנחנו מאשרות.

עוד בוואלה!

לימים קשוחים כמו אלו: הקולקציה החדשה של זארה גאונית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully