וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנינה של עורכת האופנה האגדית התחתנה בשמלה הכי מוגזמת שראינו

14.1.2021 / 13:30

קרוליין ורילנד, דוגמנית אמריקנית ונינתה של עורכת האופנה האגדית דיאנה ורילנד, נישאה לבחיר לבה בטקס קטן בניו יורק. השמלה הנבחרת הייתה הפוכה לגמרי מאופי הטקס: כתפיים נפוחות, מחשוף עמוק, חצאית מיני עם טול ושובל ארוך. מה סבתא רבא הייתה אומרת?

לא בכל יום נערכת חתונה של אחת מהנשים המיוחסות של תעשיית האופנה. בטח לא בתקופת הקורונה שעצרה או לפחות שינתה כמעט כליל את עולם החתונות. אבל למרות המצב, שמכריח זוגות להתחתן בלי הקרובים להם, החליטה הדוגמנית האמריקנית קרוליין ורילנד, נינתה של עורכת האופנה האגדית דיאנה ורילנד, להינשא לבן זוגה ניקולאס ריקו, כשהיא לובשת את אחת משמלות הכלה הכי מוגזמות שראינו.

לפני שנספר לכן מה היה בחתונה, צריך קצת להבין את העץ המשפחתי. סבתה של קרוליין היא דיאנה ורילנד, שהייתה שם הרבה לפני שאנה וינטור הייתה שם דבר בתעשיית האופנה העולמית. דיאנה, שהלכה לעולמה ב-1989 בגיל 85, הייתה בעברה העורכת הראשית של ווג ושל הארפר'ס בזאר וגם יועצת מיוחדת למחלקת התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, זה שבכל שנה מרים את המט גאלה. דמותה זכתה לרפרנסים בסרטים רבים, כך שאנה וינטור ו"השטן לובשת פראדה" יכולות רק לקנא. לדיאנה ורילנד ובעלה היו שני ילדים: תומאס ופרדריק. לתומאס היו שתי בנות: פיבי ודייזי. ולדייזי יש בת - קרוליין. עם ייחוס כזה, קשה שלא להיות חלק בלתי נפרד מתעשיית האופנה, אבל אנחנו לא בטוחות שסבתא-רבה שלה הייתה מרוצה מהסגנון הפרובוקטיבי. בחשבון האינסטגרם שלה, שמונה 400 אלף עוקבים, אפשר לראות מראה חצוף והרבה עור ועירום, זה לצד סטייל ייחודי ויופי מהפנט.

בכתבה שנעשתה במגזין ווג על החתונה של קרוליין, סיפרה הדוגמנית איך הכירה את בעלה ניקולאס באירוע בשנה שעברה. "הייתי במסיבה עם חברה ושתינו הסכמנו שהוא הגבר הכי יפה בחדר. סימנו לו במבטים להתקרב, וברגע שהוא הגיע אל רחבת הריקודים - הרגשתי רגועה". את הסגר הם העבירו יחד במונטריאול, קנדה, המדינה שממנה מגיע ניקולאס. "הרגשתי קצת אשמה שהיה לנו כל כך כיף יחד בסגר", היא אומרת. "הרגשנו שיש לנו מזל, שזכינו לזמן איכות להכיר אחד את השנייה. את העשור האחרון ביליתי בעיקר בנסיעות עבודה, כך שזו הייתה הפעם הראשונה שיכולתי לבלות בבית". כמה ימים אחרי יום ההולדת ה-33 של קרוליין, ניקולאס שלף טבעת על גג ביתם בברוקלין. שניהם היו לבושים בטרנינגים, בגדי הקורונה הרשמיים. "זה היה מושלם. לפני שניקו כרע ברך, הוא הקריא לי מכתב שבו הצהיר על אהבתו ובאותו רגע ידעתי שאני מסתכלת על הגבר שיהיה איתי לנצח".

עוד בוואלה! אופנה

מעט אורחים, שמלת כלה עצומה: הבן של ברלוסקוני התחתן - וככה זה נראה

לכתבה המלאה

אז השניים החליטו להתחתן אבל המציאות לא מאפשרת. כיוון שקרוליין אמריקנית וניקולאס קנדי, הם חששו שמתישהו לא יוכלו לעבור בין הגבולות ולכן החליטו שהם לא יכולים לחכות להזדמנות שבה ישוב ענף החתונות לשגרה מלאה. בשקט הם מודים שהם מאוד רוצים אירוע ענק, ואולי יעשו משהו כזה ב-2022. בינתיים הם החליטו להתחתן חרף הקורונה, וכך תוך כמה שבועות הרימו אירוע קטן שכלל טקס אינטימי. השמלה, שתיכף נגיע אליה, קצת פחות קטנה ואינטימית.

הטקס התקיים ב-7 בדצמבר במלון במנהטן בנוכחות 10 חברים בלבד עם ארוחת ערב קטנה לאחר מכן. "בחרנו בתאריך הזה, כי זה היום שבו נפגשנו שנה קודם לכן", מספרת קרוליין. השמלה הראשונה שלבשה עוצבה לה על ידי ג'יאמבטיסטה וואלי, שאותו הכירה באופן אישי שנה קודם לכן. "היה לנו קשר מידי, דבר שלא קורה בדרך כלל. כשסיפרתי לו על התכניות שלי להינשא, הוא הסכים להלביש אותי וציין שאפילו שאנחנו לא מכירים הרבה זמן - הוא כבר רואה בי משפחה".

השמלה מאוד מתאימה לסגנון של וואלי, אבל פחות משדרת קלאסיות של חתונה. מצד שני, קלאסיות היא לא מילה שמתארת את קרוליין. מדובר בשמלה שיש בה הכל - כתפיים תפוחות, מחשוף עמוק, חצאית מיני נפוחה שמתחתיה שכבות טול, גב פתוח ושובל ארוך במיוחד. כל מה שוואלי אוהב. אליה היא צירפה עגילי פנינה, נעלי עקב כסופות ותיק בצורת כוס שמפנייה כסופה. בגזרת הביוטי הקפידה על התסרוקת החצופה שלה - בלונד בתסרוקת קצרצרה, ומרחה לק בצבע אדום, שמייצג בדיוק את מי שהיא והתעוזה שלה, כפי שמשתקף ברשתות החברתיות. ניקולאס לבש חליפה בהתאמה אישית של המותג דה קופלס עם נעליים של סנטוני.

מי שליוותה את קרוליין במעבר עד לחופה הייתה אחותה אלכסנדרה, שלבשה שמלת מקסי לבנה בגזרת מעטפת של מעצבת ישראלית - רוני קובו. "תמיד ידעתי שהיא זו שתלווה אותי במעבר. היא חברת נפש שלי". אחרי הטקס, המשיכו המוזמנים הבודדים, לארוחת ערב וריקודים. "כיוון שהשמלה שלי הייתה ענקית, לא יכולתי לצאת איתה מהמלון. החלפתי לשמלה היחידה שאפשר לרקוד איתה ולאכול פסטה, כזו שעוצבה על ידי אלסנדרה ריץ'", אומרת קרוליין. אם תשאלו אותנו, גם השמלה השנייה מוגזמת במיוחד וספק אם מתאימה לקרוע איתה רחבת ריקודים. מדובר בשמלה לבנה בגזרת אוף שולדרס, גם היא עם נוכחות עצומה של טול בחלק העליון והתחתון. גם בעלה של קרוליין החליף בגדים לטובת החלק השני של הערב, ועבר לחליפה שלבש סבא שלו בעבר.

"כיוון שזו תקופת מגיפה ויש כללים והנחיות, היינו במסעדה רק עשרה אנשים והיא נסגרה ב-22:00, אבל זה עדיין היה קסום לחלוטין", מסכמת קרוליין. אחרי האוכל, רקדו השניים את הריקוד הראשון שלהם בתור בעל ואישה. "הרגשתי שלווה. הרגשתי מוגנת ואהובה ללא תנאים. אני אסירת תודה ומוכנה להקים משפחה. מצאתי את מי שגורם לי להרגיש חופשיה וזו המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully