וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואה ליפה בשער רותח לרולינג סטון

17.1.2021 / 13:00

הזמרת הצעירה כובשת עוד יעד, והפעם: שער נחשק למגזין רולינג סטון עם הפקת אופנה סופר סקסית. בלי לוקיישן עוצר נשימה, רק דואה ליפה, ערימות של עור חשוף ואופנה גבוהה. ויש גם בונוס: הדעות על הסכסוך הישראלי-פלסטיני

בווידאו: דואה ליפה ואנואר חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית לשנת 2019/צילום: Getty Images

אי אפשר להתכחש לעובדה שדואה ליפה רוכבת על גל חיובי בקריירה שלה וגם בחיים האישיים. היא מוציאה אלבומים, זוכה במועמדויות ובפרסים ומתחזקת זוגיות צמודה במיוחד עם אנואר חדיד, שידוע בעיקר בשל היותו "אח של". עכשיו היא זוכה לסמן "וי" על עוד יעד נחשק שמקבע אותה בתור אייקון מוזיקה, וזה שער למגזין רולינג סטון, עם הפקה משגעת שצילם דיוויד לה שאפל. השער מצטרף אל שער נוסף למגזין ווג הבריטי, גם הוא עבור חודש פברואר, מה שמחזק את הטענה ש-2021 לגמרי התחילה טוב עבור הזמרת הצעירה בת ה-25.

על תמונת השער של הרולינג סטון נראית דואה לובשת בגד גוף מחורר, שחושף המון עור, בצבעוניות של סגול לילך וירוק, בתוספת גרביוני רשת קרועים וחותלות ידיים. כל ההופעה המחרפנת הזו שייכת למותג בגדי הגוף Rui Zhou ונבחרה על ידי הסטייליסט הצמוד לורנזו פוסוקו, שעומד מאחורי כל הלוקים של ההפקה. תמונת השער היא רק הפתיח לסדרת צילומים מדהימה של לה שאפל.

בתמונה נוספת מתוך ההפקה נראית ליפה בבגד שחור מחורר וסקסי של מוגלר, עגילים של בולגרי ומפגינה גמישות גב מפתיעה. בית האופנה הצרפתי לא זר לדואה, שכן היא כבר לבשה בכמה הזדמנויות, בין היתר הופעות על במות, בגדים בעיצובו באותו הסגנון בדיוק. התלבושות הנהדרות שנבחרו עבור הפקת האופנה הזו לא נעצרות בבגדי גוף חושפי עור. בתמונה אחרת היא נראית בשמלה אדומה של ולנטינו, בתמונה שלישית היא מרחפת באוויר בשמלה של מארק ג'ייקובס עם נוצות בשרוולים ובתמונה אחרת היא לובשת טופ סטרפלס מנצנץ של ורסצ'ה עם ג'ינס טלאים, עגילי חישוק וחגורת מותן זהובה.

עוד בוואלה! אופנה

דואה ליפה מבלה בחופשה במקסיקו בביקיני קטנטן

לכתבה המלאה

בריאיון שמצטרף אל תמונת השער והצילומים, מדברת דואה ליפה על הדרך שעברה לאורך השנים שהביאו אותה למקום שבו היא נמצאת היום, על השנה המאתגרת שהיא עברה, על החלטות מקצועיות שנאלצה לקבל בתוך משבר בריאותי עולמי וגם על הזוגיות עם אנואר חדיד. "אני מרגישה מאוד בנוח במערכת יחסים שלי", סיפרה, "יותר מכל מה שהיה לי עם אחרים". בהמשך, היא סיפרה על השנה שבילתה בחווה של משפחת חדיד בפנסילבניה ואפילו התייחסה לנושא שהכי בוער לישראלים - הדעות הפרו פלסטיניות שאימצה לאחרונה.

קודם לכן חשוב להבהיר כי דואה בשנה האחרונה לא הביעה דעה רק בעניין הסכסוך הישראלי-פלסטיני, אלא גם בנושאים פוליטיים נוספים כמו למשל תמיכתה במפלגת הלייבור בבריטניה ובברני סנדרס בארצות הברית. העובדה שדואה נוקטת עמדה בנושאים פוליטיים גרמה למראיינת לשאול מה יש לה להגיד על הסערות שהתפתחו אחרי שהביעה את דעתה בנושאים הללו. "אנשים ברשת רק רוצים שאשתוק ואשיר. אומרים לי - 'מה את יודעת?', או 'למה אכפת לך כל כך?', אבל אני חושבת שאנשים שוכחים שהעולם הזה קטן, והוא הולך ונהיה קטן מיום ליום". בניגוד אולי לטענה שהזמן הרב שבילתה עם משפחת חדיד, שאביהם כידוע הוא פלסטיני מנצרת, גרמה לה לגבש עמדה בנושא הישראלי-פלסטיני, היא הסבירה כי מה שמניע אותה להביע דעה בנושאים פוליטיים הוא הרקע המשפחתי שלה - העובדה שההורים שלה הם אלבנים שנמלטו מקוסבו בשל הסכסוך. "זה חלק ממי שאני והדברים שאני מאמינה בהם", סיכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully