וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בזום: קייט מידלטון לובשת בלייזר טרנדי ומשובח

18.1.2021 / 7:15

בין הסגרים זכינו לראות את מידלטון מחוץ לארמון, אבל עליית התחלואה, המוטציה החדשה וקצב החיסונים הנמוך באירופה החזירו אותה אל מסך הזום המרובע. לשיחה עם צוותי רפואה הוא מיחזרה בלייזר ישן אך מדויק, ויש כבר מי שטוען שמדובר במחווה לנסיכה דיאנה המנוחה

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

בהפוגות בין הסגרים זכינו לראות את הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון פוגשת אנשים מחוץ לארמון, מתמנגלת, מצטלמת, צועדת על שטיח אדום ואפילו יוצאת לנסיעה רשמית ראשונה מחוץ ללונדון. אבל מאז, התחלואה בעולם עלתה, בריטניה הפיקה לה מוטציה חדשה וקצב החיסונים באירופה לא מזהיר. כך קרה שמידלטון חזרה להסתגר בארמון ומראה נוכחות רק דרך המשבצת של הזום. אז כן, זה לא אידיאלי, אנחנו צמאות לטוטאל לוק, להופעה שלמה שנוכל לראות בה את כל הפרטים מהנעליים ועד התסרוקת, אבל בעתות חירום ומצוקה צריך לדעת גם להתפשר.

הדוכסית, שרק לפני קצת יותר משבוע חגגה 39, ובעלה הנסיך וויליאם השתתפו בשיחת זום עם עובדי שירותי הבריאות ויועצים ומומחים לבריאות הנפש, בעניין התמיכה בנזקקים במהלך מגפת הקורונה. השיחה היא למעשה ההופעה הפומבית הראשונה של מידלטון מאז החלה שנת 2021, שהיו לנו הרבה מאוד ציפיות ממנה. לטובת השיחה המקוונת, לבשה הדוכסית בלייזר אפור משובץ עם צווארון שחור של המותג Smythe, שכבר יש לה בארון כמה שנים טובות. מדובר בפיס טרנדי למדי בימים אלו, אבל גם כזה שבקלות יכול להיות על-זמני ומדויק, שכן בלייזר אפור עם גזרה מחמיאה הוא לא דבר שמתיישן או הופך מאוס.

את אותו הבלייזר לבשה מידלטון לראשונה ב-2018, ואחר כך מחזרה אותו גם ב-2019. בפעם הראשונה הצמידה לו מכנסיים שחורים וחולצת גולף שחורה, בפעם השנייה בחרה בזריקת צבע מעניינת ולבשה מכנסי בורדו וחולצה לבנה והפעם הלכה על חולצה שחורה חלקה עם מפתח מעוגל מתחת. את שיערה היא אספה לאחור וענדה עגילים של קיקי מקדונו. בגזרת הביוטי נרשם איפור נקי למדי עם הדגשה של קו הריסים ושפתון טבעי מחמיא במיוחד והתוצאה - רעננה באופן מפתיע.

עוד בוואלה! אופנה

שטיח אדום ראשון: קייט מידלטון שיחקה אותה - אבל הילדים גנבו את ההצגה

לכתבה המלאה

מעניין לראות שגם הפעם ברשתות החברתיות מיהרו להשוות את הלוק של קייט מידלטון ללוק שלבשה בעבר הנסיכה דיאנה. חרף העובדה שלא מדובר בפעם הראשונה שמידלטון לובשת את הבלייזר האפור וכן העובדה שלא מדובר בפריט ייחודי ברשתות מיהרו לשלוף תמונות ארכיון של הנסיכה המנוחה ולטעון כי מדובר במחווה. האם מדובר בצירוף מקרים או כוונה תחילה? לדוכסית הפתרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully