וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בטוח שהעולם מוכן לזה: הכירו את שרשרת חזיית היהלומים

18.1.2021 / 11:30

יותר ויותר כוכבות באינסטגרם נראו לאחרונה עם תכשיט מסקרן: שרשרת גוף משובצת יהלומים שזכתה לכינויים "שרשרת חזייה" או "חזיית יהלומים". בלה חדיד, ונסה הדג'נס וכריסי טיגן כבר התאהבו, אבל תג המחיר עלול להפוך את הרכישה למורכבת

אחרי תקופה ארוכה שבה החורף סירב להגיע, השבוע הוא סוף סוף כאן, אבל באינסטגרם חם כרגיל - ועדיין אפשר לראות לא מעט כוכבות מעלות תמונות שלהן בחופים פוטוגניים שטופי שמש. חלק מהן באמת מבלות כאילו אין קורונה בעולם, אבל רובן פשוט מתרפקות על זיכרונות מהימים שבהם מסיכות פנים היו שיטה לטיפוח עור הפנים ותו לא. החופשות הנוצצות האלו, או הזיכרונות המתוקים, בתוספת העובדה שהשנה לא כל כך זכינו לחוות את הקיץ, גרמו לנו להתחיל לפנטז על העונה החמה ועל הרגע המיוחל בו נשלוף את בגדי הים שלנו מהמגירה ונתאבזר בהתאם. בעודנו משוטטות באינסטגרם בחלומות אחר חופשות קיציות, זיהינו אקססורי אחד שחזר על עצמנו בקרב לא מעט מהן. רק זהירות - מדובר בפריט יקר למדי.

הראשונה היא ונסה הדג'נס ששיתפה השבוע באינסטגרם שלה זיכרון מחופשה במים כחולים. מלבד ביקיני לבן, על גופה אפשר היה לראות הרבה מאוד שרשראות צוואר - ושרשרת גוף אחת בגזרה מסקרנת. וזה בדיוק הפריט שצד את עינינו. מדובר בשרשרת גוף משובצת יהלומים של המעצבת ג'קי אייש, שזכתה לכינוי "שרשרת חזייה" או "חזיית יהלומים". הסיבה לכך היא בגלל הצורה שבה השרשרת יושבת על הגוף, שעוטפת אותו ממש כאילו הייתה חזייה. למי מכן שנדלקה על הטרנד ולהוטה לאמץ, צר לנו לאכזב ולשלוף את תג המחיר המפוצץ - 4,690 דולרים לבלינג בלינג המשגע שמכיל שבעה יהלומים.

עוד בוואלה! אופנה

כל היפות והנכונות משוויצות בתיק החדש של ולנטינו

לכתבה המלאה

שרשרת החזייה של אייש נראתה לראשונה ב-2016 בקמפיין הקיץ של המעצבת, כאשר מי שהציגה אותה הייתה אז אמילי רטאייקאוסקי. באותה תקופה זה כנראה נתפס כמעט פורץ דרך וקצת מוקדם מדי מכדי לאמץ אותה בהמוניות, ולקח לה כמה שנים עד שהיא הפכה לחביבת הסלבס. היום יש לה כבר רשימה ארוכה של מעריצות שענדו אותה. בין המפורסמות שנראו עם שרשרת החזייה של אייש אפשר למצוא את בלה חדיד, סלינה גומז, ריהאנה, ועוד. אחת אחרי השנייה הן התמכרו לתכשיט הזוהר והיוקרתי והוסיפו אותו לכל לוק שכולל ביקיני או קרופ טופ קצרצר - ממסיבות בקואצ'לה, דרך שייט על יאכטות משוגעות ועד שיזוף על חופים קסומים. אחריהן היו אלה הפאשניסטות פמלה טיק ורוקי ברנס ואז גם כריסי טיגן ואוליביה קולפו שהצטרפו לחגיגה והוכיחו שגם אם מגפת הקורונה עצרה את העולם ואת כל אירועי ההתקהלות ההמוניים, עדיין אפשר לענוד את התכשיט שמזוהה עם חופשות קיץ מעוררות קנאה.

מאז שאייש ראתה כי טוב וחזיית היהלומים שלה תופסת תאוצה בקרב מפורסמות ופאשניסטות באינסטגרם, היא השיקה גרסה מחודשת של הפריט, רק הרבה יותר יקרה והרבה יותר מנצנצת. מדובר בשרשרת עשויה 14 קראט עם לא פחות מ-50 יהלומים. תג המחיר זינק, ועומד על 10,500 דולרים. בינתיים מי שהייתה נועזת מספיק כדי לענוד פריט כל כך יקר הייתה כריסי טיגן, אבל האימוץ ההמוני וההתפוצצות ברשתות כנראה עוד לפנינו. השלב הבא, כך לפי תגובות באינסטגרם - תחתוני יהלומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully