וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג הזה נראה כל כך מבולגן - וזה בדיוק מה שמדייק אותו

21.1.2021 / 11:20

קנדל ג'נר, האחיות חדיד, דואה ליפה ונוספות כבר נצפו מספר פעמים לבושות במותג המסקרן הזה, אבל מי שבאמת מסמנת חיבה לא רגילה למותג מברלין היא קים קרדשיאן. מלכת הטראש היא לא אוטוריטת אופנה בעינינו, אבל יש סיכוי שהיא עלתה כאן על משהו

לפני כשבוע קים קרדשיאן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא לובשת טופ רשת סמי-שקוף (עם חזייה מתחת) וג'ינס בהיר, כשהיא מחייכת בחביבות למצלמה. מסוג הפוסטים שרק מעריצים מושבעים יעצרו ויתעקבו להבין מה העניין מאחורי התמונה הסטנדרטית, לכאורה, שהמתגרשת המפורסמת ביותר כרגע בחרה להעלות. אבל אצל הכוכבת ששיכללה את השימוש ברשת לדרגה של אמנות, שום דבר הוא לא סתם. הודות למדורי הרכילות שאימלקו את האינטרס שמאחורי הפוסט כקריצה לזמר הקולומביאני מאלומה, רמז על רומן פוטנציאלי, התמונה הפכה ויראלית וגרמה לנו לשים עין על החולצה דווקא.

כמי שמוצאות הרבה יותר עניין בבגדים מאשר בחייה הפרטיים של הגברת, הסתבר שמאחורי חולצת הפולו הצמודה והמרושתת בגווני ניוד חום (380$) מסתתר הסיפור הבאמת שווה. מדובר במותג צעיר יחסית שיושב כבר תקופה על תקן הדבר החם הבא בסצינת האופנה. יסודות הליבה של Ottolinger הם טקסטילים גמישים, שרוכים, א-סימטריה, כיווצים, בדי רשת מודפסים ופתחים במיקומים מפתיעים. מסוג הפריטים שנראים כאילו נלקחו ממופע מחול מודרני כשהם נלבשים על ידי דוגמניות במראה קולבי, ומקבלים טוויסט אחר לגמרי על סילואטה נשית ג'וסית.

אוטולינגר הושק לפני כחמש שנים על ידי צמד מעצבים שוויצרים - קריסטה בוש וקוסימה גדיאן, שלמדו יחד אופנה ב-HGK בבזל. הלייבל מבוסס בברלין, סביבה אומנותית אקספרימנטלית המתחברת היטב עם הקול הייחודי של הפריטים. קים אימצה את העיצובים של השתיים עוד ב-2019, ולבשה מאז חליפה שחורה וצמודה שעליה מוצמדות רצועות בגוון ניוד במתכונת מגולגלת, שמלת מקסי משופעת קשירות ופתחים בפרינט כאוטי כהה ועוד שמלה חומה מבריקה באותה מתכונת שנמצאת איפשהו בין עולמות הסאדו-מאזו לבין אמירת מחול עכשווי.

עוד בוואלה!

כל היפות והנכונות משוויצות בתיק החדש של ולנטינו

לכתבה המלאה

גם אחותה קנדל נתפסה לובשת אוטולינגר במספר הזדמנויות, ביניהן עם מכנסיים בהירים בעלי כתמי צבע שחור ברכיסה א-סימטרית, טופ רשת מודפס במהלך שבוע האופנה בניו יורק, או סריג ירוק עם הדפס שחור על הגב. מעריצות נוספות של המותג הן ביונסה, שלבשה בהופעה בברלין לפני כשנתיים חליפת ג'ינס מזערי בהופעה בברלין, וכמו כן ג'יג'י ובלה לבית חדיד, כולל החברה של האח הצעיר אנואר, הזמרת דואה ליפה. אם מתייחסים לבגדים כאל מטאפורה לתחושות הפנימיות, אין ספק שחתימות ידיהן של בוש את גדיאן מייצגות בול את התקופה הנוכחית: השפעות חיצוניות על טבעיות וכאוטיות סוערת המובעות בדפוסים ובגזרות מתוסבכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully