וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, רומיאו: שער הבכורה של בקהאם הצעיר

19.1.2021 / 12:00

רומיאו בקהאם, הבן של ויקטוריה ודיוויד, רושם הישג ראשון בתעשיית האופנה - עם שער בכורה על מגזין ווג גברים האיטלקי. בהפקה שמשלבת בגדי מעצבים עם וינטג' הוא מוכיח שהיכולת לעמוד מול מצלמה היא משהו שעובר בתורשה. ומה תגידו על הדמיון לאימא?

משפחת בקהאם היא בהחלט נכס בנוף תעשיית הבידור העולמית. נראה שכל אחד מבני המשפחה מצליח לספק כותרות, אבל לא מביכות או צהובות, אלא רק כאלה שיש להתגאות בהן. אימא ויקטוריה עם האימפריה שבנתה, אבא דיוויד עם הקריירה הנוצצת, הבת הארפר שכובשת במתיקות שלה, הבן המאורס ברוקלין שהכניס למשפחה את השחקנית ההורסת ניקולה פלץ שכבר עושה יח"צ למותג של חמותה לעתיד - ועכשיו הגיע תורו של אח מספר 2 בסדר הילדים - רומיאו. האח הצעיר הגיע לגיל 18 בספטמבר האחרון ואת המאורע חגג עם שער ראשון למגזין נחשב. מעבר לעובדה שגילינו דוגמן חדש בתעשייה עם פוטנציאל עצום להגיע לגדולות, ועם גנים כמו של ויקי ודיוויד אין פה הפתעה, בעולם כולם בתדהמה מכמה שהוא דומה לאימא שלו.

שער הבכורה של רומיאו הוא לגיליון פברואר של מגזין הגברים האיטלקי L'Uomo Vogue כשמאחורי המצלמה עומדים צוות הצלמים המפורסמים מרט אלאס ומרקוס פיג'וט, ועל בחירת הלוקים אחראי הסטייליסט דני ריד. על השער נראה רומיאו בשיער בלונדיני צבוע, מבט חודר ומבנה פנים שמאוד מזכיר את פוש ספייס בצעירותה. המגזינים בעולם, שהגיבו לשער, לא יכלו להתעלם מהאיכויות של דור ההמשך וגם מהדמיון להורים, בדגש על ויקטוריה. בתמונת השער נראה רומיאו בלוק של פראדה שכולל סוודר ירקרק, מכנסי טרנינג באפור ונעליים כבדות ובהפקה כולה ישנו מיזוג מעניין בין בגדי וינטג' לבגדי מעצבים.

עוד בוואלה! אופנה

התקבלה למשפחה: בת הזוג של רומיאו בקהאם מככבת בקמפיין של אימא ויקטוריה

לכתבה המלאה

בתמונה נוספת מתוך ההפקה נראה בקהאם בחולצת בטן כחולה של המעצבת ההודית סופריה ללה שחושפת את תחילתם של הריבועים בבטן. אל חולצת הבטן הכחולה הוסיף הסטייליסט מכנסי עור אדומים עם תחתוני בוקסר מנומרים שמציצים מתחת למכנסיים, בסגנון שמזכיר קצת טרנדים מהניינטיז וכך התקבל טוטאל לוק חצוף ולא רגיל. בתמונה נוספת נראה רומיאו במכנסי ברמודה מעור של פנדי עם גרביונים בהדפס טיגרס, סניקרס לבנות, חולצת טי ששרווליה מגולגלים והמון תכשיטים כסופים ובעוד תמונה מנשנש רומיאו גלידה עם חולצה מכופתרת פתוחה של סן לורן ומכנסיים מקושקשים של GCDS.

ההורים הגאים לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות ושיתפו את תמונות השער וההפקה בחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם. אימא ויקטוריה הקדישה לא פחות משלושה פוסטים להישג. "גאה בך רומיאו", היא כתבה לעיני 28 מיליון העוקבים שלה. אבא דיוויד, שלו 65 מיליון עוקבים, שיתף גם הוא תמונות של בנו וכתב: "כל כך גאה בך". רומיאו עצמו אגב, מחזיק בכמעט שלושה מיליון עוקבים באינסטגרם ולא מן הנמנע שממש בזמן הקרוב, אחרי ההפקת הבכורה שוודאי תביא איתה עוד הפקות וצילומים, הוא יתחיל לצבור תאוצה בתעשייה. דור ההמשך המצוין של הבקהאמים מוכן להסתער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully