וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה דה ארמס מציגה קארה קצרצר ופוני ברקע הפרידה מבן אפלק

20.1.2021 / 8:00

השחקנית אנה דה ארמס נראתה בשידור ביוטיוב עם תסרוקת חדשה ונועזת: קארה קצרצר ושחור עם פוני מפתיע. האם המייקאובר קשור לפרידה הטרייה מבן אפלק?

מאוד אהבנו את מערכת היחסים בין אנה דה ארמס לבן אפלק - ואנחנו אומרות את זה בעיקר בגלל אנה דה ארמס והסטריט סטייל השווה שלה. לצערנו, ארמס, שחקנית חזקה בזכות עצמה, הופיעה בשנה האחרונה במגזינים בינלאומיים בעיקר בגלל הזוגיות המתוקשרת ופחות בגלל ההישגים האישיים, ואנחנו אוהבות להרים לנשים בזכות העשייה שלהן. אבל במקרה הזה, משהו טוב יצא מהסיקור התקשורתי האינטנסיבי של הזוגיות המפתיעה הזו - גילינו מתלבשת לא רעה בכלל וכולנו תקווה שצלמי פפראצי ימשיכו לתעד אותה, גם כשהיא בלי בן הזוג המגה-מפורסם לצדה.

אתמול פורסם כי מערכת היחסים בין דה ארמס בת ה-32 לאפלק בן ה-48 הסתיימה, וזה אולי מסביר את המייקאובר המפתיע שעברה ונחשף כמה שעות קודם לכן. השחקנית השתתפה בשידור לייב ביוטיוב של חברתה קלאודיה מומה, והציגה קארה בוב קצר ונועז במיוחד עם פוני, שהחליף את השיער הארוך שלה. גם הצבע כנראה עבר שדרוג, שכן דה ארמס נראתה בשידור אונליין בגוון שחור וכהה יותר כשלפני כן התהדרה בחום-אומברה בהיר יותר.

ההופעה של דה ארמס בשידור בערוץ היוטיוב של חברתה, הייתה הפעם הראשונה שהיא הציגה לעולם את התסרוקת החדשה. בשידור היא נראתה בחולצת טי לבנה, תכשיטים עדינים כולל שעון אחד קצת יותר אגרסיבי ואייליינר חתולי שחור שהדגיש את העיניים הירוקות שלה. ואולם, מעריצים כבר שמו לב שמדובר בחידוש יחסית ישן. מי שעוקב באדיקות אחרי דה ארמס יודע כי לאורך כל קריירת המשחק החליפה לא מעט תסרוקות מבלונדיני מתולתל לשטני ארוך, קארה ארוך בחום אגוז, שחור פחם וכעת גם קארה קצרצר וזקסי, ייתכן כי לצורך תפקיד. מעריצים טוענים כי התסרוקת אולי לא נעשתה מיד לאחר הפרידה, אבל כן נעשתה ברוח הצורך לשינויים שעברה בחודש האחרון, כשהזוגיות עם אפלק החלה להידרדר.

עוד בוואלה! אופנה

החברה החדשה של בן אפלק היא הסטייל קראש החדש שלנו

לכתבה המלאה

מקורב לבני הזוג סיפר כי הסיבה שהובילה בסופו של דבר לפרידה היא ויכוח על מקום מגורים. לדבריו, אנה לא רצתה לגור בלוס אנג'לס, בעוד שבן כן רצה כיוון שילדיו מנישואיו לג'ניפר גארנר גרים שם. ואכן, בחודשים האחרונים דווח כי דה ארמס עברה להתגורר אצל אפלק, וייתכן שזה מה שבסופו של דבר הוביל לפירוק הקשר. מקור אחר טען כי הסיבה לפרידה היא פשוט כי השניים "נמצאים בנקודות שונות בחייהם". כך או כך, כאמור, אנחנו הרווחנו מתלבשת נהדרת חדשה להתאבסס עליה, והשינוי החדש אפילו מחזק את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully