וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ברנט, בנה בן ה-24 של דוגמנית העל סטפני סימור, מת ממנת יתר

19.1.2021 / 13:30

הארי, בנם של של דוגמנית העל סטפני סימור והמיליארדר פיטר ברנט, נמצא ללא רוח חיים לאחר שנטל מנת יתר של כדורי מרשם, והוא בן 24 במותו. "בננו האהוב הפסיד במאבקו בהתמכרויות", נמסר ממשפחתו, "לבנו נשבר. חייו נגדעו בגלל המחלה ההרסנית"

הארי ברנט סטפני סימור. GettyImages
הארי ברנט עם אמו הטופ מודל סטפני סימור/GettyImages

הדוגמן ואייקון האופנה הארי ברנט, בנם של דוגמנית העל סטפני סימור והמיליארדר פיטר ברנט, מת ממנת יתר של כדורי מרשם בגיל 24. ברנט נמצא ללא רוח חיים ימים ספורים לפני שאמור היה להיכנס למוסד גמילה, אחרי שנים שבהן הוא מתמודד עם התמכרויות. "בצער ענק אנחנו משתפים אתכם שבננו האהוב הפסיד במאבקו בהתמכרויות ומת בגלל מנת יתר", נמסר בהצהרה של ההורים האבלים.

"לבנו נשבר, הארי רצה להתגבר על ההתמכרות שלו והיה במרחק של ימים ספורים מכניסה מחודשת לגמילה", עוד נכתב. "לנצח נהיה עצובים על כך שחייו של הארי נגדעו בעודו צעיר בגלל המחלה ההרסנית הזו. נבקש פרטיות כדי להתמודד עם האובדן של הילד היפה שלנו".

הארי ברנט. GettyImages
"הארי רצה להתגבר על ההתמכרות שלו והיה במרחק של ימים ספורים מכניסה לגמילה"/GettyImages

הארי נחשב לאייקון אופנה בזכות עצמו, בעיקר בגלל סטייל צבעוני, פורץ דרך ונועז, כזה שלא מפחד מהגדרות ותבניות. הארי ואחיו פיטר ג'וניור תוארו לעתים כגרסה הגברית לאחיות ניקי ופריס הילטון. הם חיו את החיים בגבוה, עם נהרות של כסף, מסיבות נוצצות, מינגלינג עם סלבריטאים וכיסאות בשורות הראשונות של תצוגות האופנה הנחשבות. מכרים מספרים שהארי אהב את עולם האופנה, דגמן בכמה הזדמנויות וקידם מוצרי טיפוח לגברים ואחד מהפרויקטים המוכרים שלו היה ליין של איפור נטול מגדר שיצר בשיתוף פעולה עם מאק. "הוא השיג הרבה ב-24 שנותיו, אבל לעולם לא נקבל את ההזדמנות לראות מה הוא יכול היה לעשות יותר", נמסר מהמשפחה שלו.

עוד בוואלה! אופנה

הדוגמנית הבריטית סטלה טננט הלכה לעולמה בגיל 50

לכתבה המלאה
הארי ברנט פיטר ברנט ג'וניור. GettyImages
ניקי ופריס הילטון בגרסה הגברית. הארי עם אחיו פיטר/GettyImages

החיבה של הארי לתעשיית האופנה נובעת במידה רבה מהנוכחות של אמו, סטפני סימור, בחייו. סימור בת ה-52 היא טופ מודל ותיקה, ששיא תהילתה הייתה בשנות ה-80 וה-90. היא החלה לעבוד בגיל 14 והצטלמה לקמפיינים נחשקים כמו ורסצ'ה, סן לורן, מיסוני ונוספים. היא זכורה גם בזכות הופעתה בווידאו-קליפים של להיטי "גאנס אנד רוזס" November Rain ו-Don't cry. סימור גם הייתה בין הראשונות "לקבל כנפיים" ולהפוך למלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט. ב-1995 היא נישאה לאיש העסקים פיטר ברנט, ולהם שלושה ילדים - שני בנים - הארי ופיטר ג'וניור - ובת, לילי.

למרות החיים הנוצצים של בני המשפחה, הם הסתבכו עם החוק כמה וכמה פעמים. ב-2016 הארי הואשם בגניבה ואחזקת סמים, באותה שנה אחיו פיטר הואשם בקטטה עם שוטר בנמל התעופה JFK בניו יורק. ב-2014 סימור הואשמה בנהיגה בשכרות לאחר שעשתה תאונה, ובעלה ישב 84 ימים בכלא על העלמת מס.

הארי ברנט סטפני סימור פיטר ברנט ג'וניור. GettyImages
משפחה מסובכת. הארי, פיטר ואימא סטפני/GettyImages
הארי ברנט אמילי רטאייקאוסקי 2015. GettyImages
בשורות הראשונות של תצוגות אופנה. עם אמילי רטאייקאוסקי בתצוגה של בלמיין בפריז, 2015/GettyImages
הארי ברנט. GettyImages
אייקון אופנה בזכות הסטייל הנועז שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully