וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחדת מבגדי גברים? מצאנו פאשניסטה חדשה באינסטגרם להתאבסס עליה

22.1.2021 / 8:00

אסטל קימוני שנולדה בדרום צרפת, העבירה 10 שנים מחייה בלונדון. שם, בין עבודה כמלצרית ועבודה כסלקטורית, הבינה את האהבה שלה לאופנה. היום היא כבר משפיענית פריזאית במשרה מלאה ולאחרונה פתחה חנות בגדי גברים משגעת שהיא כמו חנות ממתקים עבורה

אם אתן מחפשות לרענן את פיד האינסטגרם שלכן עם עוד קצת השראות סטייל, מצאנו מישהי שמתיישבת בול על המשבצת הזו. הכירו את אסטל קימוני, סטייליסטית פריזאית בת 31, שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 171 אלף עוקבים וסטייל גברי ומגה מגניב. בשנה האחרונה היא אף הרחיבה את העשייה שלה כשפתחה חנות בגדים של מותגים שונים, ובכך הוסיפה אל הטייטלים "בלוגרית אופנה", "משפיענית רשת" ו"סטייליסטית" גם את השורה הנחשקת: "בעלת מותג".

אסטל במקור מדרום צרפת. את שנות ה-20 של חייה העבירה בלונדון. לאחרונה שבה אל צרפת ועברה להתגורר בפריז, כיאה לפאשניסטה שהיא. על אף שהיום עיקר עיסוקה הוא באופנה, היא מעולם לא למדה את התחום ולא הרגישה בכך צורך. אל התחום היא הגיעה כשעברה ללונדון, "באתי לסוף שבוע ונשארתי לעשר שנים". בהתחלה, כדי להתפרנס במדינה החדשה, היא חיפשה את עצמה בשלוש עבודות: מלצרית במסעדת קבבים, סלקטורית במועדון ומוכרת בחנות וינטג' בקמדן. היא מספרת שבאותה תקופה נשים כל הזמן שאלו אותה איפה היא קונה את הבגדים שלה, מה שגרם לה להבין את הצורך, ואת המענה שהיא יכולה לספק. אחרי כמה שבועות בלבד, היא הפכה לסטייליסטית אישית.

את הג'וב בתור סטייליסטית היא התחילה לפני שאינסטגרם הפכה לרשת החברתית המובילה לתוכן אופנה. כשאינסטגרם נולדה, היא החלה לשתף שם תמונות והגדילה את מעגל הלקוחות ואולם, היא לא הצטרפה כל כך מהר לחגיגה. לדבריה, היא התחילה לשתף תמונות באינסטגרם רק כאשר צלמי רחוב שהיו פוגשים אותה מחוץ לתצוגות אופנה דחקו בה לעשות זאת. ברגע שהיא נשאבה אל הרשת החברתית, היא הפכה למשפיענית רשת במשרה כמעט מלאה.

עוד בוואלה! אופנה

מה הקטע של זה? בלוגריות האופנה מצטלמות בתוך שקית קוטור

לכתבה המלאה

היום היא כבר הרבה יותר מזה, כאמור, עם החנות החדשה שפתחה. החנות מוגדרת לבגדי גברים, על אף שאפשר למצוא שם גם פריטים לנשים - ואסטל מוכיחה את זה נהדר. למעשה, אסטל מראה שההגדרות של "נשי" ו"גברי" מזמן לא רלוונטיות. היא לובשת את הבגדים המוצעים למכירה בחנות שלה, ומתייגת תחת ההאשטאג: "אסטל לובשת בגדי גברים" (#EstelleWearsMens). "מאז שיש לי חנות בגדי גברים אני לא צריכה לגנוב את החליפות של בעלי", כתבה בעבר. בכל אחת מהתמונות שלה היא מוכיחה שמה שנמצא במלתחה הגברית יכול להיות מגה נשי וסקסי עם הטוויסט הנכון.

הסטייל שמאפיין את אסטל הוא סטריט, טרנדי ואקלקטי, ששואב השראות מהרבה מאוד עולמות. זה נכון שלאחרונה היא לובשת לא מעט את הבגדים מהחנות הפרטית שלה, אבל היא משלבת אותם עם מותגים נוספים ובתי אופנת על כמו שאנל, דיור, ולנטינו, פנדי, מיו מיו ועוד. ובכל זאת, היא כבר במעמד של פאשניסטה ומובילת דעת קהל שמגיעה לתצוגות, בימים כתיקונם שבהם מתקיימים שבועות אופנה בעולם. מכאן, שלא מן הנמנע שהיא ברשימת התפוצה של בתי האופנה וזוכה למשלוחים אחת לכמה זמן של פריטים חדשים שצריך לקדם באינסטה. מלבד אותם מותגי על, אפשר למצוא אצלה גם בגדים מחנויות נגישות יותר ואפילו רגע של גאווה לאומית, כאשר היא העלתה לאינסטגרם תמונה שלה לובשת חליפת טרנינג של המותג דה רוקוקו של רומי ספקטור הישראלית.

הלוקים של אסטל נעים על הציר שבין ספורטיבי לאלגנטי, בין נשי לגברי, בין זרוק למוקפד. הם מחושבים מכף רגל ועד ראש וכל אקססורי שמצטרף לו להופעה לא נבחר סתם, הוא שם כדי להוסיף עוד צבע, עוד גיוון. בין היתר, אפשר לראות את החיבה שלה לחגורות שרשרת, למגבעות, להעמסת תכשיטים, לתיקי מעצבים ולמשקפי שמש גדולים. פריט אחד מעניין שתפס את תשומת ליבנו היה מכנסיים עם פוף שחור מהברך ומטה מה שנראה כמו מגפיים, אבל ממש לא. בהתאם למדד הצבעוניות - זו ממש לא היציאה המעניינת היחידה שלה. כל ווסט, כל מעיל וכל בלייזר הוא קצת יוצא דופן ממה שרואים במיינסטרים. אל כל זה תוסיפו את הנראות המדליקה של אסטל וסוף סוף קיבלנו מישהי חדשה בנוף שלא נכנעה לפילטר הכהה והתמונות הקודרות בפיד.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully